Okuduğum mesajlar kanımı donduruyordu. Nefesimin daraldığını hissedip elimi boğazıma götürdüm. Birinin beni takip etme düşüncesi oldukça can sıkıcıydı. Bir mesaj bildirimi daha gelince okumaya korkar oldum.
"Eminim beni özlemişsindir Rana! Merak etme yakında görüşeceğiz :)"
Sakin kalmaya çalışarak mesaj yazdım.
"Sen kimsin?"
Anında mesaj geldi.
"Çok tanıdığın biri. Yüzyüze görüşmek için sabırsızlanıyorum. Ben seni çoook özledim Rana :)"
El: Rana sen ne yapıyorsun?
Elif'in sesiyle başımı kaldırdım.
El: (Endişeyle) İyi misin? Rengin solmuş.
Mesajları ona gösterdim. Korkulu gözlerle bana döndü.
El: Bu kişiyi tanımıyorsun değil mi?
'Hayır' anlamında başımı salladım.
El: Bu soruşturmadan sonra şu şerefsizi Polat'a tespit ettirelim.
R: Tamam sağol.
Yaşadığım bu olayı takmamaya çalışarak tanıkların yanına gittim.
*Özlem Çınar. 65 yaşında. Emekli*
R: Bize olayın nasıl gerçekleştiğini anlatabilir misiniz?
Özl: Vallahi kızım ben Özge'yle buradan geçerken bir kadın çığlığı duyduk. Hemen buraya geldik. Ancak katili filan görmedik. Aman böyle kanlı şeylerden de pek korkarım. Kadının yanına yaklaşmadık. Sonra da sizi aradık zaten.
R: Gerçekten katile dair bir iz bulamadınız mı?
Özl: Vallahi kızım o kadarını Allah bilir. Ama ben şunu söyleyeyim. Yazık. Genç yaşta gidiverdi.
Boğazımı temizledim.
R: Hanımefendi biz konuyu değiştirmeyelim. Bildiğiniz başka birşey var mı?
Özl: Yok kızım bilmiyorum.
R: Peki, eğer birşey öğrenirseniz hemen bizimle irtibata geçin!
-Elif'in Anlatımıyla-
*Özge Bayburt. 67 yaşında. Emekli*
El: Hanımefendi olayla ilgili ne biliyorsunuz?
Öz: Yani kızım, ne diyeyim? Özlem'le öyle konuşa konuşa yürürken bir kadın çığlığı duyduk. Hızla sese doğru gittik. Ama ne yapalım, katili görmedik. Ancak ben şöyle birşey buldum.
Kadın cebinden bir kağıt çıkardı.
Öz: Kadının cebinden düşmüş galiba. Yanında buldum.
Kâğıdı elime aldım. Bir fotoğraftı. Üzerinde "Yeniden benimle beraber ol. Yoksa sonun kötü olacak!" yazıyordu.
Öz: Vah vah. Kızı tehdit etti ha. Yazık.
El: Bunu gerçekten kurbanın yanında mı buldunuz?
Öz: Evet yavrum orada buldum.
El: Başka söyleyeceğiniz birşey?
Öz: Emin değilim ama... Sanki bir erkek sesi duydum. Ama kendisini görmedik. Yazık, şu genç yaşta. Allah rahmet eylesin.
El: Eğer birşeyler daha öğrenirseniz lütfen bizimle iletişime geçiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızları
RomanceMesleğinin ilk günü merkezine atanan Rana Kuzey, buraya geldiğinde tek düşündüğü sadece görevini yapmaktı. Ancak korkunç geçmişiyle yeniden yüzleşeceğini nereden bilebilirdi ki? Ayrıca kendisine iğrenerek baktığı kişiye sonrasından aşık olacağını na...