Gördüğüm tek şey bir karanlık... Korkunç bir karanlık... Hani bazen öyle anlık şeyler olur ki bir an şaşalarsın ya. Evet şuan tam da bu haldeyim. Birden sarsıldım... Birden güçten düşüp yere yıkıldım sanki...
Sürekli sessiz çığlıklar atmaktan yoruldum biliyor musun? Sesim çıksa da duyulmamasından... Ruhum her geçen dakika da daha çok yara alıyor. Gerçekten yolumu kaybettim. Girdiğim yol karanlıklaştı önümü göremiyorum. Kalbimin sancıları, yaraları arttı. Artık teselli cümleleri dâhi yara bandı olmuyor bana.
Beni bu karanlıktan kim çıkaracak?
Lütfen yardıma ihtiyacım var...
Sesimi duyan yok mu?..
Gerçekten yalnız mıyım?..
Niye... Niye ben artık ayağa kalkamıyorum...
Yardım et... Kurtar beni buradan...
Tek başıma yapamam bunu...
Yüzüme gelen su ile birden irkilerek uyandım. Herşey çok bulanıktı. Sağımda ve solumda iki tane siyah giysili adamlar duruyordu. Derin bir nefes alarak gözlerimi sıkıca yumdum. Bunun sadece bir rüya olmasını diledim. Ancak değildi. Yavaşça nefes alarak gözlerimi açtım. Önümde bana arkasını dönmüş siyah giysili bir adam daha vardı. Önümdeki adamın kıkırdadığını duydum. Sonra konuşmaya başladı.
"Günaydın uyuyan güzel"
"Sen kimsin? Neler oluyor?"
"Hey, çocuklaşırsan olmaz bu işler!"
"Kimsin ulan şerefsiz kimsin!"
Kıkırdayarak arkasını döndü.
A: (Güçlü bir kahkaha kopartarak) Sürpriz!
O an başımdan kaynar sular döküldü. Bu gördüklerime inanmak istemiyordum. Hayır hayır! Meğerse beni unutmamış, takip ediyormuş. Şimdi bana zarar mı verecek?
Titreyen dudaklarımın arasından tek bir kelime çıktı.
R: Baba...
-Yazarın Anlatımıyla, Merkezde-
E: Ne diyorsun sen Elif!
El: Abi gerçekten böyle olacağını bilmiyordum. O mesajı atan şerefsizi Polat'a tespit ettirecektik ama şu lanet olası cinayet dosyası yüzünden aklımızdan çıktı!
E: Niye bana haber vermediniz!
El: Abi sen beni anlamıyor musun!
S: Hey ne oluyor? Niye bağırıyorsunuz?
E: Rana kaçırıldı!
S: Ne? Ne diyorsun sen?
Selim, Emre'den cevap alamayınca Elif'e döndü.
S: Açıkça anlatır mısın?
El: Zafer Bey bizi şu cinayet olayı için göndermişti ya! Biz o olay hakkında soruşturma yaparken Rana'nın telefonuna yabancı bir numaradan tehdit mesajları geldi. Soruşturmadan sonra o şerefsizi tespit ettirecektik ama aklımızdan çıktı! Şimdi ise Rana'ya ulaşamıyoruz telefonu kapalı!
S: Zafer Bey'e haber vermemiz lazım.
E: Zafer Bey nasıl bir tepki verecek kim bilir?
S: Bilmiyorum. Ancak söylememiz lazım hadi gelin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızları
Roman d'amourMesleğinin ilk günü merkezine atanan Rana Kuzey, buraya geldiğinde tek düşündüğü sadece görevini yapmaktı. Ancak korkunç geçmişiyle yeniden yüzleşeceğini nereden bilebilirdi ki? Ayrıca kendisine iğrenerek baktığı kişiye sonrasından aşık olacağını na...