Tam 30 dakikadır arabanın içinde boğaziçi'ne doğru yol alıyorum. Adamla yaptığım tartışma hâlâ kulaklarımda çınlıyordu. Sakinleşmek için arabamın radyosundan bir şarkı açtım.
Manyak herif ya hem suçlu hem güçlü... Her neyse sakin olmalıyım. Zaten onu 2. defa daha görmeyeceğim değil mi ?
Evet Ranacım görmeyeceksin.
Aradan bir 15 dakika sonrasında boğaz içindeki polis merkezinin önüne gelmiştim. Çantamı da alıp arabadan çıktım ve büroya doğru yürümeye başladım.
İçeri girdiğimde durup bir etrafa bakındım. Sohbet edenler, elinde dosyalar ile telaşla koşuşturan polis memurları... Ben bunlara dalmışken arkamdan gelen bir ses duydum.
"Hoşgeldin polis memuru Rana"
Arkamı döndüğümde saçları beyaz, zayıf, en fazla 63 yaşlarda olan polis üniformalı bir adamla karşılaştım.
Adam bana sıcak bir gülümseme ile elini uzatıp kendini tanıttı.
Z: Ben bu büronun emniyet amiriyim.
Adım Zafer Kılıç. Bu büroda tam 22 yıldır çalışıyorum.Sıcak bir gülümseme ile adamın elini sıktım.
R: Memnun oldum amirim. Benimle ilgili yeteri kadar bilgi sahibisiniz değil mi?
Gülümseyerek başını salladı ve konuşmasına devam etti.
Z: İstersen odama gel, orada konuşalım. Böyle ayaküstü olmaz.
Başımı "evet" anlamında salladım ve Zafer Bey'in gittiği yöne doğru ilerledim. Odasının kapısını açarak içeri girdik. Zafer Bey kendi koltuğuna, bense karşısında ki koltuğa oturdum.
Ellerini önünde birleştirerek konuşmaya başladı.
Z: Nasıl hissediyorsun?
R: Biraz heyecanlıyım amirim.
Gülümseyerek cevap verdi.
Z: Heyecanlı olman normal Rana, ilk iş günün tabi, ama tek başına çalışmayacaksın. Sen gelmeden önce sana bir partner ayarladım.
R: Kim benim partnerim olacak amirim?
Z: O kişi...
Konuşmamız bir kapı çalma sesi ile bölündü. Zafer bey "girin" diye çalan kişiyi içeriye çağırdı. İçeriye girdiği an şoke oldum. Bu... bana çarpan densiz adamdı.
Z: İyi insan lafının üzerine gelirmiş. Evet Ranacım, bu Emre, Emre Ulusoy. Senin partnerin, bundan sonra beraber çalışacaksınız.
Dudaklarının arasından "Ne?" diye bir fısıltı çıktı. Şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum. Aynı zamanda o da bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.
Şaşkınlığımı üzerimden attığım an konuşmaya devam ettim.
R: Anladım efendim. Teşekkürler.
Z: Rica ederim Rana, hadi şimdi çıkın. Biraz sohbet edin, tanışın, kaynaşın, nasıl olsa bundan sonra partner olacaksınız.
Başımı sallayarak odadan çıkarken, Emre'ye öldürücü bir bakış attım. O ise gülümseyerek göz kırptı. Aptal herif! APTAL!
Dışarı çıktığım an Emre yanıma gelip konuşmaya başladı.
E: Nasılsın Nazlı hanım?
"Benim adım Nazlı değil!" dedim sertçe.
E: A pardon Rana hanım diyecektim.
Sessizce kıkırdadı.
Allah'ım daha işimin ilk gününde katil olmak istemiyorum!
E: Ee?
R: Ne e'si?
E: Diyorum ki biraz kahve içmeye gitsek olmaz mı?
"Seninle mi!" dedim küçümseyen bir bakış atarak.
"Evet" dedi soğukkanlılıkla.
R: Şiddetle hayır diyorum!
E: Neden?
R: Nedeni yok, seninle gelmek istemiyorum.
E: Hadi ama ya, sadece ARKADAŞÇA bir sohbet olacak.
Yüzümü buruşturarak yüzüne birkaç saniye baktım. Daha sonra teslim olmuşcasına nefes vererek cevap verdim.
R: Pekala seni gıcık eden ördek yavrusu! Kabul ediyorum.
E: İşte bu.
İşaret parmağımı ona doğru uzatarak salladım.
R: Ama eğer yine canımı sıkacak bir konu olursa, canımı sıkacak bir hareket yaparsan, kahve içtiğim bardağı kafanda kırarım. Ona göre!
Gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.
E: Pekala Rana hanım... Önden siz buyurun, bayanlara öncelik tanırım.
Gözlerimi devirerek önüne geçip yürümeye başladım. Sadece NORMAL bir konuşma olacak Rana. Merak etme. Sadece normal bir sohbet olacak.
----
Merhaba sevgili okuyucum. Ben bölümü yazarken çok eğlendim.(Özellikle de Rana ile Emre'nin ilk karşılaşma sahnesinde 😁)
Umarım bölüm hoşuna gitmiştir. İlk yazdığım bölümler saçma olabilir ama ileriki bölümlerde baya bir aksiyon ve çözülmeyi bekleyen olaylar yazmayı düşünüyorum. İleriki bölümlerde Rana'nın küçükken babası ile yaşadığı travma olayını okuyacaksınız. Emre ile yakınlaşma sahneleri vb. sahneler yazacağım. Tabi sizler yanımda olduğunuz sürece. 💕 Lütfen beni destekler misin?
Instagram adresimiz: esma_sen345
Oylamayı ve beni takip etmeyi unutma. Sonraki bölümde görüşürüz 😘❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızları
RomansaMesleğinin ilk günü merkezine atanan Rana Kuzey, buraya geldiğinde tek düşündüğü sadece görevini yapmaktı. Ancak korkunç geçmişiyle yeniden yüzleşeceğini nereden bilebilirdi ki? Ayrıca kendisine iğrenerek baktığı kişiye sonrasından aşık olacağını na...