Yeni bir gün, yeni bir sayfa, yeni bir hayat... Artık rahat bir şekilde nefes alabildiğimi hissediyordum. Bunca hayatımda çok zorluklar yaşadım ama ayağa tek başıma kalktım. Zaten güçlü olman için tek başına mücadele etmen gerek değil mi? Eğer ki güçlü olmak istiyorsan acı çekmeye mahkumsun!Elimdeki kahveyle tam odama girecekken Emre'nin seslenişini duydum.
E: Rana
Arkamı döndüğümde elleri arkasında gülümseyerek yanıma geldi.
R: Emre? Ne var arkanda? (dedim arkasına bakmaya çalışırken)
E: Aslında sen daha güzellerine layıksın sevgilim.
R: Ya hadi Emre. Arkanda ne var? (dedim sesimi incelterek)
Kıkırdayarak bana kırmızı bir gül uzattı.
E: Gerçi gül' e gül verilmez ama... Şu gül senin güzelliğini görüp kıskansın biraz.
R: Yaa Allah belanı vermesin (dedim sarılarak)
Sonrasında kulağına fısıldadım.
R: Seni seviyorum.
E: Bende seni seviyorum.
Sonrasında uzaktan Zafer Bey bizi gördü. Korkuyla kendisine baktım. Tam konuşacakken Zafer Bey gülerek odasına girdi. Vay canına enteresan...
E: Rana ne oldu?
R: Şey...
Ben daha cevap veremeden Emre'nin telefonu çaldı. Ulan yeter artık! Bir kere de konuşmamı bölmeyin!
E: Pardon aşkım... Alo... Evet... Neden, bir sorun mu var?... Peki... Oraya geliyorum... Görüşürüz.
R: Ne oldu?
E: Tahsin Bey beni çağırıyor sevgilim. Beni birkez daha muayene edecekmiş.
R: Bir sorun mu var?
E: Hayır sorun yok, dedi. Neyse ben gideyim, kendine dikkat et.
R: Tamam canım.
Alnımdan öperek merkezden çıktı. Bende Polat'ın yanına gittim. Dalgın gibi görünüyordu. Neredeyse bilgisayarın içine girecekti.
R: İyi işler Polat.
Bir anda irkildi. Sonrasında gülümseyerek bana döndü.
P: İyi işler sana da Rana.
R: Ee birşey var mı?
P: Ne hakkında?
R: Kamera kayıtları... Hani şu bar.
İç çekerek cevap verdi.
P: Araştırıyorum hâlâ.
R: Peki şimdiye kadar ne öğrendiniz?
P: Giren kişinin kadın olduğunu düşünüyorum aslında. Kırmızı kazaklı, başında siyah bir şapka, kırmızı bir atkısı var ve yüzünü kapatıyor. Ayrıca gözlükte takıyor.
R: Bayağı gizlemiş kendini. Başka birşey öğrenemedin mi?
P: Zoom yaparak yüzünü görmek istedim ama bulanık çıktı. Maalesef göremedim.
R: Pekala az da olsa elimizde birkaç bilgi var en azından.
P: Aynen.
Polat ayağa kalkarak gülümseyerek yüzüme bakmaya başladı. Kaşlarımı çattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızları
Storie d'amoreMesleğinin ilk günü merkezine atanan Rana Kuzey, buraya geldiğinde tek düşündüğü sadece görevini yapmaktı. Ancak korkunç geçmişiyle yeniden yüzleşeceğini nereden bilebilirdi ki? Ayrıca kendisine iğrenerek baktığı kişiye sonrasından aşık olacağını na...