Artık yorgunluktan iyice halsiz düşmüştüm. Dizlerim titriyordu. Gözlerimi açık tutmaya çalışıyordum.
A: Sürprizin şuan kapıda, içeri gelmeyi bekliyor.
Halsizlikle Arda'ya döndüm. Göz kapaklarım bile titriyordu. Arda 'Girin!' diyerek adamları içeriye çağırdı.
R: Emre!
Adamlar Emre'yi ite kaka içeriye soktular.
A: Hoşgeldin Emre. Merak etme sevgiline iyi baktık.
E: Alçak! (diye bir fısıltı çıktı ağzından. Arda kıkırdamaya devam ediyordu. Titreyen sesimle seslendim).
R: Emre...
E: Korkma Rana, kurtaracağım seni.
A: O biraz zor gibi (dedi Emre'nin etrafında dolaşırken) Seni de sevgilinle aynı yere kapatacağız!
E: Senin ağzına s*çarım lan o***bu çocuğu!
A: Hadi götürün ikisini de.
Adamlar beni ve Emre'yi tutarak götürmeye başladılar. Ellerinden ne kadar kurtulmaya çalışırsak da bir türlü kurtulamıyorduk.
En sonunda adamlar bizi bir odaya soktular. Arda ellerini arkaya atarak yanımıza geldi.
A: İyi geceler. (kahkahalarla kapıyı sertçe örtüp kilitledi).
Emre korkuyla bana dönüp yüzümü elleri arasına aldı.
E: Rana iyi misin?
R: Emre... Ben... (Hıçkırıklarımdan konuşamıyordum.)
E: Tamam, tamam Rana. Sakin ol. Kurtaracağım seni.
R: Çıkalım Emre.
E: O şerefsiz sana dokundu mu?
R: Az kalsın testere ile kesecekti ama kurtuldum.
E: O testereyi onun g*tüne sokmasını iyi bilirim!
R: Emre ya... Ya anneme zarar verirse?
E: Ne sana ne de annene hiçbir zarar gelmeyecek Rana. Söz veriyorum sevgilim.
Başımı onun göğsüne yasladım ve fısıltıyla konuştum.
R: Sana güveniyorum.
Emre bana daha da sıkı sarıldı.
E: Geçecek (diyordu fısıltıyla) Geçecek, hepsi de geçecek. Buradan çıkacağız.
Korunmaya ihtiyacı olan ürkek bir çocuk gibi Ruhum titriyordu. Şimdi gözlerim değil kalbim ağlıyordu... Ağır bir şekilde sancılanmıştı. Bir yandan ümitlenirken bir yandan da ümitsizleşiyordum.
"Hayır" dedim içimden. "Çıkacağız!"
-Merkezde-
El: Yorgunluktan dizlerim titriyor.
S: Gel aşkım otur şöyle.
Selim, Elif'i omuzlarından tutarak koltuğa oturttu.
S: Kahve getireyim mi?
El: Olur.
Selim kalkarak mutfağa gitti. Birkaç dakika sonra elinde iki kahve bardağı ile geri geldi. Birisini Elif'e uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Yıldızları
RomanceMesleğinin ilk günü merkezine atanan Rana Kuzey, buraya geldiğinde tek düşündüğü sadece görevini yapmaktı. Ancak korkunç geçmişiyle yeniden yüzleşeceğini nereden bilebilirdi ki? Ayrıca kendisine iğrenerek baktığı kişiye sonrasından aşık olacağını na...