「6」

1.7K 195 37
                                    

Sabah gözlerini zar zar çalan alarmı ile açmıştı Felix ve şuan biraz sinirliydi. Nedeni cumartesi günü olması ve aptal gibi alarm ayarlamasıydı.

Telefonu eline aldığında gözlerini güçlükle açmış zil sesini kapatıp yastığının altına koymuştu. Diğer tarafa dönerek uykusuna devam etmek üzere gözlerini kapatmış, kendini top haline getirmişti.

Tam dalıyordu ki kapının açılma sesiyle gözlerini açtı. Sadece uyumak istiyordu. Öğlen 1'e kadar uyuma hayalleri kurmuştu hatta ama istediği gibi gitmemişti.

Yatağına giren gençle kenara kaykılarak ona alan açtı.

"Kalkacak mısın Felix?" Soruyla birlikte uyuyamadığı için derin nefes verdi.

"Uyumak istiyorum, dün akşam da Jeongin'in yanındaydım ders falan anlattım. Çok uykum var." Uykulu olduğundan oldukça derin çıkan sesiyle konuştu.

"Anladım senin alarmına uyandım bende. Neden ayarladın ki cumartesi bugün." Elini yastığın altına koyduğunda telefonu alarak yan tarafta duran komodine bıraktı.

"Salak gibi kapatmayı unutmuşum, çalınca sinirlendim kendime."

"Uyuyalım o zaman." Changbin arkadaşına sarılarak rahat bulduğu uyku pozisyonuna geçti. Felix'in bu hareketle normal hızda atan kalbi hızlanmaya başlamıştı.

"Hm peki uyuyalım." Beline sarılan kolla elini yüzünün altına koyarak gözlerini kapattı.

-
Felix uyandığında çift kişilik yatakta ikisi küçük bir kenarda sıkışmış gibi birbirine oldukça yakın şekilde yatıyordu. Yüzünü ona dönmüş Changbin de belindeki ellerini çekmemiş hâlâ orada tutuyordu.

Biraz 6 aydır platonik olduğu adamın yüzünün her detayını tekrar tekrar aklına kazıyan Felix, kendine gelerek huzurla uyuyan genci uyandırmak istedi.

"Changbin..." Fısıldayarak konuşuyordu sıçramaması için.

"Changbin kalk saat 1 olmuş bile yemek yiyelim."

"Hm..azıcık daha uyuyalım. Ne olacak?" Felix'i kendine biraz daha çekerek sarılışını sıkılaştırdı.

"Bırak beni, sen uyuyabilirsin. Ben yemek yiyeceğim." Düzensiz atmaya başlayan kalbini yavaşlatmak için yataktan kalkmaya çalışıyordu genç.

"Changbin bırakır mısın? Nefes alamıyorum artık." Yalan söylüyordu eğer biraz daha böyle kalırsa kalp krizi geçireceğini düşünüyordu. Sonunda tutuşunu gevşettiğinde Felix yataktan kalkarak derin nefes çekti ciğerlerine.

Tuvalete girdiğinde eli kalbinde sakinleşmeyi bekliyordu, önceden birbirleriyle uyumuşlardı ama hiç böyle bir şey hissetmemişti. Elini yüzünü yıkayarak tuvaletten çıkmış, mutfağa adımlamıştı.

Darling ∵ Changlix [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin