「20」

1.3K 130 6
                                    

Felix gelene kadar Changbin yazdığı sözleri Chan'a göstermiş, birkaç yeri düzenlemesine izin vermişti.

"Bir şey diyeceğim cidden harika olmuş." Sevgilisinin yanında oturan Seungmin, hemen ne düşündüğünü söylemişti.

"Katılıyorum. Felix nerede kaldı? Bir türlü gelemedi."

"Biriyle buluşacakmış ama gelirim dedi bilmiyorum." Omuzlarını silkerek defteri Chan'ın önünden aldı.

Seungmin tuvalete gitmek adına ayaklandığında Chan soracağı soru için dikkatini ona vermesini sağlamaya çalıştı.

"Changbin? Bir şey soracağım ama dürüst ol." Chanbin başını kaldırarak elinde duran kalemi bıraktı. Açıkçası Chan, Changbin'in Felixden hoşlandığını anlamıştı, o gün.

"Evet?"

"Felixden mi hoşlanıyorsun?"

"Ne?! Nereden çıktı şimdi?" Ani gelen soru ile Changbin afallamıştı. 'O kadar belli ediyor muyum' diye içinden geçirdi.

"Dürüst olacaktın. Cevap ver Felix'den hoşlanıyor musun?" Chan cevabı almak için yanına yaklaştı elinden geleni yapacaktı, ve bunu Changbin de çok iyi biliyordu.

"Evet, hoşlanıyorum. Ama kimseye söylemek yok tamam mı? Zamanı gelince açılacağım ben."

"Pekâlâ, Felix geliyor."
.
.
"Yani ikiniz birlikte söylemek istiyorsunuz öyle mi?" Changbin başını sallayarak onayladı

"Ben pek emin değilim, sesimi hiç kullanmadım ve güzel olsa bile uyumlu olacağını düşünmüyorum ama Changbin çok kararlı gözüküyor."

"Felix, Changbinde sesini hiç kullanmadı sesinize bakarız, merak etmeyin. Biraz uzun sürer ama olur. Ayrıca ben sizin aksinize seslerinizin birbirine uyumlu olacağını düşünüyorum."

"Felix hariç hepimiz öyle olduğunu düşünüyoruz galiba." Seungmin defterin içinde yazılı diğer sözleri farkettirmemeye çalışarak okurken konuştu.

"Ya! Okumasana lan!" Changbin arkadaşının elinden aldığı defteri göğsüne bastırdı.

"Ne var be?! Merak ettim benden mi sakınıyorsun iki kelimeyi...Hiç yakıştıramadım."

"Evet kardeşim bir sıkıntı mı var? Ayrıca iki kelime dediğin şeyi yazarken yoruluyorum ben o kadar kolay değil."

"Maalesef Changbin haklı, sevgilim. Beni yazarken birçok kez izlemiştin." Seungmin'i kendine çekerek belini okşamıştı.

"Tamam, özür dilerim. Zorlandığını ve yorulduğunu görmüştüm." Chan'ı işaret ederek konuştu.

"Sohbetiniz harika ama benim gitmem gerekiyor. Başlayacağınız zaman haber verirsiniz." Felix yanlarından yavaşça kalkmış el sallayarak ilerlemişti.

"Onun nesi var?" Seungmin gözleriyle gösterdiğinde Changbin omuzlarını silkti.

"Bilmiyorum, Younghoon'la takılıyorlar onun yanına gitmiştir." Sıkıntıyla nefes vererek konuştu.

"Anlıyorum.."

Darling ∵ Changlix [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin