「24」

1.2K 113 49
                                    

Felix arabadan indiğinde onu karşılayan Younghoon'un yanına giderek ona kısa bir sarılış verdi.

"Ebeni sikeyim senin." Ayrılmadan kulağına söylediği şey ile sanki birbirlerini seviyorlarmış gibi gülümsemişti Younghoon.

"En sevdiğim kankamsın sus."

"Mal mal konuşma!"

Changbin'se, Felix ve Younghoon'u bu kadar yakın gördüklerinden dolayı neredeyse önünden geçen birine saldıracak kadar sinirlenmişti.

Ne ara böyle oldu bunlar diye düşünmekten son beyin hücresinin uçup gittiğini düşünüyordu. Kıskanmıştı, ilk defa birini bu kadar çok kıskanıyordu. Derin nefes alarak kendini sakinleştirmeye çalıştı.

Yanına geri gelen Felix'le yüzüne gülümseme koymuş, kendisine 'eve birlikte gidelim. görüşürüz' diyen Felix'i onaylamıştı.

"Chanhee nerede?" Felix koluna girdiği çocuğun yanında yürüyordu. Dersin başlamasına daha vardı.

"Onun genelde olduğu yere gidiyoruz zaten."

"Younghoon korkuyorum ben. Chanhee beni diri diri parçalar kesin. Bence biz vazgeçelim sen çiçek falan al affettir kendini."

"Olmaz! Başlamışken bitirelim canım, yarım yamalak iş mi olur?" Hâlâ yürürlerken konuştu. "Sana bir şey olmaz ama ben dövülürüm büyük ihtimal."

"Başlatma işine, bir de ben dövülürüm diyor.." Girdiği kolu çimdikleyerek yüzüne gülmüştü. "Younghoon seni Chanhee gebertmeden evire çevire döverim."

"Tamam ya. Gel, şuraya oturalım birazdan gelir Chanhee Changmin'le." Felix'i çekiştirerek direkt bakınca Chanhee'nin görebileceği yere oturttu.

-
"Chan ne yapacağım ben.." Changbin sabah gördükleri yüzünden dert yanabileceği tek kişi olan Chan'ın yanına gitmişti.

"Doğru düzgün anlatsana, anlamıyorum."

"Daha ne kadar düzgün anlatayım! Sabah kampüse girdik Felix Younghoon'u görür görmez kollarına atladı resmen. Sevgili olmuşlar, gözümün önünde koşa koşa gitti yanına..."

"Eminsin dimi? Yani Felix arkadaş olduğu herkese sarılıyor genelde de."

"Younghoon yanağını öptü. Bence bu oldukça yeterli bir sebep."

"Pekâlâ...Yapabileceğimiz bir şey yok seven insanları ayıramayız Changbin, biliyorsun." Yanında başını masaya gömmüş olan arkadaşının omzunu patpatlamıştı.

"Biliyorum ama aşığım ve sevdiğim adam gözümün önünde birini öpüyor, birine sarılıyor."

"..." Diyeceği pek bir şey olmadığından sessiz kalarak ciğerlerine çektiği nefesi bırakmıştı, Chan.

"Bir şey desene!"

"Ne diyeyim? Hadi ayırma planları yapalım falan mı? Üzgünüm ama bunu yapamam." Konuşmaya devam etti.

"1 hafta sonra yanıma gelin Felix'le, bir süre ayrı kalsın sevdiceğinden sesinize bakalım yavaştan girişelim." Changbin sevdiceği lafı yüzünden başını kaldırmış çatık kaşlarla Chan'a bakıyordu.

"Ne sevdiceği Chan? Olmayan moralimin içine sıçtın şuan! Tebrik ediyorum seni!" Oturduğu yerden kalkarak omuzları düşmüş şekilde uzaklaşıyordu.

"Heyy! Felix'e söylemeyi unutma sakın."

"Tamam, tamam he." Arkası dönük el sallayarak uzaklaştı.

-

"Younghoon 2 gün geçmemişken beni nasıl unutabildin! Bana birkaç güzel laf söyleyip gönlümü alabileceğini biliyordun!" Felix kendisine bir şey olmadığı için oturduğu yerden ikiliyi izliyordu. Chanhee dışarıdan soğuk göründüğü için ikisi de ortalığı yakıp yıkacağını düşünmüştü ama tam tersi olmuştu.

"Bana seni affetmeyeceğim diyen sendin Chanhee."

"Lafın gelişiydi o! Seni sevmeyi asla bırakmam ki ben, bırakamam." Sesi üzgün ve ağlamaklı çıkmıştı. Felix kalkıp ona sarılmak istiyordu ama yapamazdı çünkü onları sevgili olarak biliyordu.

"Ama demek ki sen bırakabilirmişsin.. Söz vermiştik bir de ne olursa olsun birbirimizi bırakmayacağımız adına.." Felix artık Chanhee gibi ağlamaya başlamıştı. Dayanamıyordu  bu yüzden Younghoon'u dürterek sessizce 'yeter bu kadar' demişti.

"Chanhee..biz sevgili değiliz. Sadece seni kıskandırmak için yapmıştım." Chanhee bu duydukları ile ağlaması şiddetlenmiş Younghoon'un göğüsünde ağlamaya devam etmişti, arada vuruyor Younghoon'un kendisini sarmalamasına izin veriyordu.

"Özür dilerim meleğim."

"Bir daha asla böyle bir şey yapma. Ben de özür dilerim." Ağladığından hıçkırıklarının ardı arkası kesilmeden konuşmaya çalışmıştı.

"Dedim ben bu mala ama beni dinlemedi ben de özür dilerim Chanhee." Sessizce ikilinin yanına yaklaşmış kendisine bakan Chanhee'ye söylemişti.

"Bazen böyle olabiliyor bu huyunu ben de sevmiyorum dediğim olsun istiyor." Ağlaması dinmiş iç çekişlere dönmüştü.

"Bir daha da kavga etmeyin!" Uyarı tonlu sesiyle Younghoon'u iterek Chanhee'ye sarılmıştı, Felix.

"ASLA!" Younghoon sevgilisinin cevabını beklemeden seslice konuşmuştu.



















-
sey diger bolum fin :D
üzgünüm ama bbangnyu eklemezsem ölecekmişim 🤡

Darling ∵ Changlix [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin