「11」

1.5K 158 2
                                    

"Hyung, hyung, hyung!" Kendisine doğru güler yüzle bakan çocuğa sıcak bi sarılma vermişti, Felix. Miniği eve gelmişti her zaman ki gibi.

"Gel içeriye hadi, insanları rahatsız etme." Genci eve alan Felix kapıyı kapatıp yerinde duramayan Jeongin'e bakıyordu.

"Azıcık yerinde dur be! Başım döndü."

"Tamam durdum." dedikten sonra koltuğa oturmuş, Felix'i yanına çekmişti. "Bak şimdi hyung, bu akşam Hyunjin'le yemeğe çıkacakmışız. Bu yüzden bana yardım etmen lazım."

"Nasıl bir yardım bu?" Jeongin'in siyaha boyatmış olduğu saçlarını karıştırdı.

"Küçük bir yardım işte ama ilk önce odaya gidelim." Elinden tutulup sürüklenen Felix odaya getirilmişti. Ne istediğini şimdi anlıyordu küçüğün.

"Bence anlamışsındır ne istediğimi, bana kıyafetlerini ödünç vermelisin."

"Pekâlâ, bebek ekmek." Felix, Jeongin'i yatağa oturtmuş, dolabın önüne geçerek birkaç parça kıyafet çıkarıp yatağın kenarına koymuştu. "Bunlar nasıl? Yemeğe çıkacağınız için şık ve sade olman yeterli bence."

"Neden kıyafetlerini ödünç almam gerek diyince ikiletmedin?" Felix gelen soruyla kaşlarını çatarak önünü dönmüştü.

"Neden yapayım ki? Sen benim kardeşim gibisin, sormana bile gerek yoktu hatta ama neyse."

"Ya hyung..seni çok seviyorum ben." Kendisine aniden sarılan çocukla o da karşılık verip kollarını ona dolamıştı.

"Ben de seni seviyorum bebeğim. Hadi çıkardığım kıyafetleri dene ben seni içeride bekliyorum."
.
.
"Jeongin baya güzel görünüyorsun." Karşısında giydiği, dördüncü kıyafetiydi gencin. İlkini beğenmemiş üst üste farklı kombinler yapmak mecburiyetinde kalmışlardı.

"Ben de beğendim bunu, daha güzel gözüküyor sanki. Hyunjin beğenir dimi?" Sadece 4 kez üzerini değiştirmişti ama yorulduğunu hissediyordu.

"Beğenir tabii ki hayatım. Birbirini seven insanlar dış görünüşe önem vermez ki, onun içini, kalbini severler ayrıca bi insanı dış görünüşü için sevseydik bu hiç hoş olmazdı."

"Haklısın hyung. Hem daha fazla kıyafet değiştiremem, yoruldum."

"4 kerecik ama sen bilirsin.." Hafif gülerek söylemişti bunu.

"Hyung 4 kere az mı? Üstünü değiştir, altını değiştirir bir de bunu 4 kere yap, yemin ederim yoruyor insanı."

"Pekâlâ, pekâlâ. Hyunjin ne zaman gelecek biliyor musun?"

"Gelir birazdan." Kolundaki saate bakarak konuştu, Jeongin. "Felix hyung."

"Efendim bebeğim?" Felix yatağın üzerinde duran Jeongin'in kıyafetlerini ve  kendi kıyafetlerini dolaba kaldırırken cevap verdi.

"Teşekkür ederim."

"Rica ederim bebeğim, sürekli teşekkür de etme kardeş sayılırız biz."

"Yinede teşekkürler ama." Kıkırdamış, yatağa oturmuştu.

Darling ∵ Changlix [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin