「14」

1.4K 140 6
                                    

Sabahın 9'unda çalan zille ayrı odalarda olan ikili sıçrayarak uyanmışlardı.

"Bu ne ya sabah sabah!" Changbin oflayarak odasından çıktı. Odaya dolan ışık ile uykusu açılmıştı.

"Ryujin geldi..." Felix'te hâlâ gözleri yarı kapalı alacaklı gibi çalan kapıyı sonunda açmıştı.

"Bu ne ya iki saattir bekliyorum!" Valizini kapının kenarına bırakmış, içeriye girmişti. "Oha..siz daha yeni mi uyandınız?! Ben uyanmışsınızdır diye düşünmüştüm."

"Haftasonu ya hani uyuyoruz Ryujin."

"Yha Felix'im, aşkım gel sarılayım sana uykun açılır." Yeni gözlerini açan Felix kollarına giren Ryujin'e karşılık vermişti. "Özlemişim be, en bi sevdiğim kuzenim."

"Dur sana da sarılayım gerizekalı şerefsiz." Felix'ten ayrılıp Changbin'e sarılmış sırtına vuruyordu.

"Ciğerlerim çıktı ağzımdan zaten.." Öksürmüş Ryujin'e kısık gözlerle bakıyordu. "Felix'e gelince canım, cicim bana gelince gerizekalı, şerefsiz. Ben sokak kedisi miyim Ryujin?"

"Sokak köpeğisin sen, hem adam olana çok bile Changbinciğim." Oflayarak göz devirmişti, Changbin.

"Ben hep şiddet görüyorum bu kızdan neden ulan neden!" Ayaklarını sürüyerek tuvalete girdi.

"Ee Felix?"

"Ne 'ee' Ryujin? Ne demeye çalışıyorsun?" Televizyonun siyah ekranından dağılmış saçlarını düzeltirken karşısında oturan kıza baktı.

"Nasılsın hayatım? Nasıl gidiyor böyle bi hödükle yaşamak?" Kendi dediğine gülerken tuvaletten çıkan Changbin'in sesi gelmişti.

"Hödük mü? Ağlayacağım ne yaptım kızım ben sana sürekli laf yiyorum!"

"Sizi gömmek hayat felsefem diyebilirim, efendim."

"İyiyim Ryujin, yeterli bence bu kadar laf dalaşı susun artık." İkisinin atışmasını bölmek için araya girdi, Felix.

"Çay koyuyorum ocağa, Ryujin sen de tam pansiyon yatma kalkıp bize yardım et! Her geldiğinde yan gelip yatıyorsun köle gibi bunu getir şunu getir!" Changbin mutfağa girmeden parmağını sallayarak ilerlemişti.

"Changbin doğru söylüyor üzgünüm. Yoruyorsun bizi, sabah yorgun uyanıyordum. Ne garip değil mi?" O da kalkmış arkasından mutfağa kahvaltı hazırlamak için girmişti.

"Misafirim ben, böyle mi sizin misafirperverliğiniz. Tch tch tch yazıklar olsun.." Ağlamaklı ses çıkardı, arkadaşının ve kuzeninin yanına gitti.

"Seni misafir yerine koymuyoruz anla artık. Bizimle yıllardır yaşayan biri olarak görüyoruz." Changbin ocağa koyduğu suyun kaynamasını izliyordu cam demlikten.

"Ama yıllardır yaşamıyorum, misafirim ben ya."

"Kes! Gel bize yardım et." Buzdolabından kahvaltılıkları çıkarması için Ryujin'i oturduğu yerden kaldırdı.

"Of.. Azıcık dinleneyim bari hemen yardım et.." Bir yandan söyleniyor diğer yandan dediklerini yapıyordu ikilinin. "Ayıp cidden! Evde çilek reçeli var mı?"

"Dikkatli bakarsan bulursun. Yumurta çıkar 3 tane dolabı kapatmadan." Felix'in söylediğini yapmış, ayriyeten sucukda çıkarmıştı.

"Sucuklu yumurta yapın, en azından istediğim bir şeyi yapın." Dolabı kapayarak tava çıkaran Changbin'e vurmuştu.

"Tamam, tamam he yaparız. Sen de vurup durma çürüdü her yerim."

"Napim."

"Kesme tahtası ver. Boş yapma Ryujin." Felix'in istediği kesme tahtasını tezgaha koymuş aradan çekilmişti.

"Benden bu kadar abi, hadi kolay gelsin." Birkaç dakika önce kalktığı sandalyeye geri oturmuştu.

Darling ∵ Changlix [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin