「15」

1.4K 135 13
                                    

Akşam olmuş Felix kucağında patlamış mısır kasesi ile Ryujin'in ısrarıyla açtıkları filmi izlemeye çalışıyordu. Onun aksine Changbin ve Ryujin fazlası ile odaklanmış ne olacağını merak ederek izliyorlardı, fakat Felix kuzeninin açtığı gerilim, korku filmi yüzünden arada gözlerini kapatıyor, derin nefes alıyordu. Ryujin'e açmamasını söylemişti ama dinlenmediğini anlayınca pes etmek mecburiyetinde kalmıştı.

Ryujin normalde Felix'in sevmediği şeyleri yapmazdı birbirlerini anlarlardı, ama onun aklında başka bir şey vardı. Bu 1 hafta içinde Changbin'i Felix'e aşık etmeyi aklına koymuştu ve elinden geleni yapacağına bi nevi ant içmişti.

"Ryujin bence kapatalım artık sürekli bir yerden bir şey fırlayacak diye aklım çıkıyor." Onu duyması için tekrar kolunu çimdiklemişti, Felix.

"Ya ben kime diyorum! Gerile gerile bayılacağım kalbim kim bilir kaçta atıyor.." Elinin altında duran mısırdan ağzına atmıştı, aslında kalkıp gitmeyi birkaç kere denemişti fakat alıkonulmuş gibi ortaya oturtulmuştu.

"Abicim sus azıcık, kadının dediğini duyamıyorum sayende." Ryujin, Felix'in ağzını eliyle kapatmış susmasını sağlamaya çalışmıştı. "Ya ıyy Felix! Elimi niye yalıyorsun oof.."

"Kapatın ya da beni bırakın! Ağlayacağım imdat!"

"Hayır diyorum sus!" Ryujin yine onu susturmuştu.

İlerleyen zamanlarda Felix sonunda konuşmasının bir fayda etmeyeciğini kabullenmiş, istemeyerek de olsa filmi izlemeye başlamıştı. Arada yanında duran Changbin'in kolunu sıkıyor, bakmamak için başını omzuna gömüyordu.

"Biraz sakin ol şimdilik bir şey olmadı Felix." Kolunu arkaya atarak Felix'in rahat etmesini istemişti, gerildiğini fazlasıyla anlayabiliyordu.

"Ne yapayım istemsiz oluyor, her gün gerilim izliyormuşum gibi konuşma!"

"Tamam. Susuyorum." Felix'i biraz daha kendine çekmiş, kafasını omzuna yatırmıştı. Şu sıralar yaşadığı hisler yüzünden oturdukları pozisyon oldukça hoşuna gitmiş istemsiz yüzünde bir gülümseme yer edinmişti. Başını yüzüne eğdiğinde ilk defa yakından güzel yüzü inceliyordu.

Felix'in ise kalbi böyle yattıkları için hızlanmaya başlamıştı bile. Üzülerek kendine gelmek amacıyla derin nefes almış gözlerini kapatıp açmıştı.

Ryujin'in onları izlediğinden habersizlerdi ama..

-
"Bitti! Sonunda şükürler olsun, kalp krizi geçireceğimi sanmıştım." Kucağından hâlâ duran boş mısır kasesini bırakmış yattığı omuzdan kalkmıştı.

"Çok abarttın kuzen."

"Abartmadım! Sevmiyorum dediğim hâlde açtın ama gerizekalı seni!" Aklına gelenle ekledi. "Hem sana romantik film açacağız deseydik, ağlardın." Ryujin'in sevmediğini bildiğinden demişti bunu.

"Öğk..Ayrıca bebişim ikiye bir biz kazandık napalım." Omuzlarını silkmiş, kaseyi alarak mutfağa girmişti.

"Ben senin gi-" Lafı sevdiği adam yüzünden kesilmişti.

"Haklısın Felix, artık uyusak olur mu? Laflarınız beynimde büyüyor." Felix, Changbin'in bilerek yaptığını bildiğinden başını sallamış odasına adımlamıştı.

Darling ∵ Changlix [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin