Uzun bir bölüm arkadaşlar umarim begenirsiniz oylarinizi bekliyorum balli coreklerim..
❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣
Şuan hastane bahçesindeyiz hepsi bana bakıyor. Ne yapıcam diye düşünmekten kafayı yemek üzereyim.Toplarlanmam lazım kollarımı dirseklerime dayadım ve ellerimi kafama götürdüm başım çok ağrıyordu Düşünmek istemiyorum artık. Duru hanım " kızım iyimisin?" Diye sordu. Yavaşça kafami kaldırıp başımı salladım.
Daha fazla düşünmek istemediğinden
Ayağa kalkıp " herşey için teşekkür ederim. Benim biraz düşünmem lazım bu şekilde olmıcak görüşmek üzere" dedim.Hiç birinden ses çıkmadı kafamı kaldırıp baktığımda bunlar yine şok oldu. Lan oğlum bunlar neyin kafasını yaşıyor acaba.
Neyse yürümeye başladım. Hastanenin kapısına geldiğimde biri koşarak yanıma geldi. Egeden baska kimse degildi. " kahramanım" dedi. Ah bu çocuk niye böyle yapıyor ki tersleyemiyorum da çok masum ve içten bakıyor. " efendim" dedim.
"Nereye gidiyosun bu halde seni yanlız bırakamam sen benim ablamsın kahramanımsın bırakmam seni. O cadı kızdan sonra kimseye güvenemem sanmıştım ama sen öyle değilsin onun gibi hiç değilsin. Lütfen bize bir şans ver. Gel evimize gidelim." Dedi bir anda.
Nasil yani ben yanlış mı anladım bu beni evlerine mi çağırıyor. Ege den Murat beyden ve Duru hanımdan yana sıkıntı yok anladığım kadarıyla ama diğer biyolijikler istemiyor ve çok belli bakışlarından bu durum.
" Bak sari kafa bu olanlar çok fazla geldi ne yapacağımı bilmiyorum. Biraz yanlız kalmam lazım kafa dinlemem lazım. Düşünmem lazım işin içinden çıkamıyorum. Telefonun bende var benimde sende bişey olursa araşıtız olur mu? " biran duraksadı gozleri doldu ama yapma böyle kıyamam ki o maviş gözlere ben..." Ama yarın sabaha kadar uyumaman lazım nerde durucaksın nereye gidiceksin ben çok merak ederim seni?"
Evet nereye gidicem cok güzel.
" Daha öncesinde de dışarda kalmışlığım var sıkıntı etme sen sarışın hadi şimdi git ailenin yanına" diyip şaclarını karıştırdım.
Yine sarıldı bu çocuk bana of vücudum acıyor lan . Sonunda ayrılınca gözlerinin ici kıpkırmızı olduğunu gördüm. İçim acıdı bir an benim yüzümden böyle.
" Söz aricam seni bu akşam tamam mı ?"
kafasını salladı bende hafiften arkamı döndüm hepsi yakınımızda durmuş bizi dinliyor. Duru hanım ağlıyor murat bey çökmüş. Uraz beni anlamaya çalışır gibi bakiyordu.
Mert kıskanç sinirli ve özlemle. Kerem ve Poyrazı söylememe gerek yok bile sert ve nefret eder gibii...
Kafami çevirdim yürüdüm baya bi yürüdüm nereye gittigimi bilmeden ne yapıcağımi bilmeden ne yapmalıyım simdi.
Murat beyin dediği gibi bir şans vermelimiyim onlara. Ya o biyolijiklerde eski ailem gibi hayatımı mahvederlese yoruldum artık hemde cok. 30 dakika boyuca yürüdüm sonunda sahile gelmistim.
Deniz bana çok iyi geliyordu. Boş bir banka oturdum ve bekledim. Kafamın içinin biraz susmasını....( URAZ'IN ANLATIMIYLA)
Bu kız nasıl biri böyle bir türlü çözemiyorum. Ne yani zenginiz ve paramızdan yararlanmak için bişeyler yapmayacak mı.
Ege'nin onunla konuşmasını hepimiz duyduk. Biraz üzüldüm biraz da kıskandım benimlede böyle olabilirdi. Ama olmadı. Neden?
Çok güzeldi anneme çok beziyor. Az konuşuyor. Bazen hiç. Konuştuğu zaman Ege hariç hepimize kısa ve soğuk cevaplar veriyor. Sesi çok güzel. Ne diyorum ben böyle bildiğin kız kardeşim yerine koydum tek başına ne yapacak şimdi acaba .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayatım
Teen FictionSiz hiç istemediğiniz bir hayat yaşadınız mı? Belki de yaşadınız ama anlatamıyorsunuz. Kayra kendi içinden size yaşadıklarını anlatmak istiyor. 17 yaşında ki kayra lise 3. Sınıftayken bu yaşına kadar zaten zorlu bir mücadeleyle gelmişti. Annesi ve...