Bakışlarımı abime çevirdim ve " nasıl bir fikir " dedim.
Hafiften gülümsedi ve " seninle biraz tatile gidelim ne dersin hem dinlenmis olursun 1 hafta kadar "
Bu güzel olurdu hemde fazlasıyla. Okullar açılmıştı ve ben gidemiyordum hatta başımızdan o kadar çok sey geçiyordu ki hiç birimiz gidemiyordu.
" benim için de güzel olur abi peki digerleri de gelicek mi ?"
" istersen gelebilirler birtanem"
Hızlıca hafami salladım. " bak sen yoksa benimle tek tatil fikri hoşuna gitmedi mi senin "
" olur mu öyle şey tabikide olur ama hep beraber gidersek de eğlenebiliriz " dedim.
Kafasını salladı ve " o zaman yarin sabah yola çıkıyoruz ben herseyi halledicem bitanem "
" tamam abiş "
" şu yüzünün haline bak her yerin çikolata olmuş gel temizleyelim fıstığım "
" yaa abi napim çok güzeldi tadı bir daha ne zaman yicemmm" diyio dudaklarımı büzdum.
" Büzme o dudakları şekerin yükselmediği sürece sorun yok doktorlarla konuştum ben ama yine de benim kontrolüm altında "
Diye uzunca konuştu abim.
Kafami salladım. Elimi tutup kaldırdi ve banyoya gittik. Elimi yüzümü yıkadi. Çok güzel ilgileniyordu benimle sanki canımı acıtmakdan korkar gibii..
Sonra beraber aşağıya indik.
Uraz abim beni görünce hemen kollarını açtı benxe koşarak kucağına zıpladım. Ve kahkaha attık.
Tabi arkamdan poyraz abimin " koşma koura dusuceksin" demelerini unutmayalım.
" tatilee gidiyoruzzz hemde yarin sabahhh""
Diye bağırdım. Herkes ilk bana sonra poyraz abime baktı.
Poyrazcim " evet gençler ben birazdan herşeyi ayarlicam hazırlanın sizde "
Arda " ooo tatil dediysek ben simdiden hazırım gencolar" diyerek one atıldı.
Onun bu haline gülümsedim şebeklere benziyordu bildiğin.
Sanki yavaştan onlara ısınıyor gibiyim. Şey havasi vardı. Sanki hiç ayrilmamisiz hep beraberiz ve ben unutmamisim gibi...
💫💫💫💫💫
Akşam olmuştu ve hepimiz bahçede oturuyoduk. Bende kafami uraz abimin koluna yaslamış bos bos yere bakiyordum. Birden Canım mangal istemişti. Ah ahh şimdi sucukların yağına ekmegi bandırıp yicektim. Bide kanatlari böyle çıtır çıtır isirackasin . Ay Ne güzel olurdu. Yaninda salata da ohhh. Ağzımın suyu akmıştı birden birisinin damagini sitlatmasiyla etrafda bir kac kıkırti oldu. Kafami kaldırdigimda. Ardanin bana bir bakışı vardii...
Ne bakıyorsun der gibi kafami salladım.
"Olsada yesek be "
Of yine dışımdan konuştum ya rezil olduk mu şimdi. Kızardığıma eminim şuan.
Kafamı kaldırıp baktığımda poyrazcimla göz göze geldik. Gülerek bana bakıyordu.
Babam " e hadi mangal yapalım o zaman " dedi birden bire.
Gozlerimi kocaman açmıştım. " sen mi yapıcaksın mangali baba?" Diye sordum.
Gözleri parladı resmen " sen iste ben kurban bile keserim birtanem benim " diyip yanıma geldi. Elimi tuttu kaldırdı sarıldı ve sessizce " bana tekrar baba dedin ya ölsem de gam yemem kızım " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayatım
Teen FictionSiz hiç istemediğiniz bir hayat yaşadınız mı? Belki de yaşadınız ama anlatamıyorsunuz. Kayra kendi içinden size yaşadıklarını anlatmak istiyor. 17 yaşında ki kayra lise 3. Sınıftayken bu yaşına kadar zaten zorlu bir mücadeleyle gelmişti. Annesi ve...