❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣Sabah hemşirelerin gelmesiyle gözlerimi açtım. Çok az kahvaltılik getirmişler ve serum vermişlerdi.
Abimler uyuyordu. Hemsirelere sessiz okun işareti yaptım kafalarını salladılar. İşlerini bitirince odadan çıktılar.
Ağzıma kucuk peynir attim ve yemeye zorladım kendimi. Bir sure sonra midem kabul etmeyince bırakmıştım.
Komidinde abimlerden birinin telefonu vardi. Elime aldım. Baktığımda ekran resminde benle kerem abim vardı. Gülümsedim. Hepsinin telefonuna parmak izimi girmiştim. Okuttum ve açıldı.
Bu sefer ekranda yanlız benj resmin vardı. Ya tatlı sebegim benim. Oyun var mi diye baktığımda yoktu. Insatgarmdan bir sürü mesaj geliyordu. Telefonun sesini kıstım. Ve mesajlara istemeden bir göz attım.
" guzel bir gece geçirmek istermisin keremcim"
" 05******* ara beni bebeğim "
" hic aklındam çıkmıyosun"
Aklina sokarim senin kodumun malı. Bir kac mesajdan sonra engelledim hepsini ve çıktım. Normalde huyum degildir ama sen kimsin benim abime numarani atiyon felan hayırdır yani.
" guzelim sabah sabah niye kaslarin çatık senin bisey mi oldu " diyen kerem abime baktım kafami kaldirarak .
" yoo abicim bi sorun yok "
" benim telefonum mh elinde ki bakim"
Kafami salladım " canım sıkılmıştı da "
" niye uyandırmadin bizi"
" zaten iki büklüm uyudunuz sabahin köründe niye uyandirim sizi"
" sen bunları düşünme zaten abim bir üst katta geniş bir oda ayarlıyor rahat ederiz hepimiz merak etme" dedi. Kafami salladim.
" o kahvaltılar neden yenmedi sevgilim?"
" midemi bulandırdı tadi çok kötüydü abi ya sen bike sevmezsin emin olabilirsin bütün iştahımi kaçırdı "
Birden burnumdan bir sıvı geldiğini hissettim. Elimi hemen burnuma tuttum abim koşarak peçete getirdi.
" gel bakalım prenses " peceteyi elinden almaya çalıştım ama izin vermedi. Yavaşça ayaga kalktım lavaboya doğru yürüdük. Birden arkamda hareketlenmeyle poyraz abimin geldiğini anladım.
Hic bisey dememişti kan bir süre sonra durdu ama başım çok ağrıyordu. Bacaklarimin titremeye başlamasıyla kendimi yere bıraktım yavaşça.
" kayra noluyor güzelim "
" basım dönüyor abi biraz beklermisiniz" dedim kısık sesle.
Birden kucaklandim. Yataga uzandırdı abim.
Kerem abim doktora haber vermeye gitti Sanırım. Abim saçlarımı okşuyordu.
Beni iyi hissettiriyo bu. Ama yakında saçlarımın olamıyacağı aklıma gelince gözlerimin içinin yandığını hissettim.Istemsizce gozum kapali da olsa yana doğru bir yaş aktı.
" bitanem bir yerin mi ağrıyor neden ağlıyorsun "
" hayir abi bir sure sonra saçlarımi böyle okşayamiyacaksin ona üzülüyorum ..."
Abimden bir ses çıkmadı. Hafiften gozlerimi araladığımda onunda gözlerinin içinin kızdırdığını gördüm.
" ben senin yine saçlarını okşarım bitanem " dedi zar zor bir sesle.
O sira da kapı açıldı. Bakışlarımızi oraya çevirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayatım
Подростковая литератураSiz hiç istemediğiniz bir hayat yaşadınız mı? Belki de yaşadınız ama anlatamıyorsunuz. Kayra kendi içinden size yaşadıklarını anlatmak istiyor. 17 yaşında ki kayra lise 3. Sınıftayken bu yaşına kadar zaten zorlu bir mücadeleyle gelmişti. Annesi ve...