1.Bölüm 💫

2.7K 67 3
                                    

Ilk kitabim baslarda sıkılabilirsiniz lutfen birkac bolumden sonrasina baktiktan sonra karar veriin.

❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣

Kendimi o kadar yorgun o kadar bitkin halsiz hissediyorum ki anlatamam. Alarmımın sesiyle kalkıp banyoya gittim. Rutin işlemlerimi hallettikten sonra üzerime siyah pantolon siyah buluz ve yanıma ceketle çantamı alıp aşağıya indim saate baktığımda 7 olduğunu gördüm ve hemen kahvaltıyı hazırlamaya başladım.

15 dakikanın ardından Herşey hazır olunca çantamı ceketimi telefonumu alıp evden sessizce çıktım. Otobüs durağına doğru giderken bir yandam da düşünüyordum.

Adım kayra 17 yaşındayım. Lise 3 e gidiyorum. Özel bir okulda burslu okuyorum. Sayısalım iyidir. Dışarıda kendimi savunabilmek için dövüş yapmayı biliyorum. Neyse kalanı devamında öğrenirsiniz nasıl olsa. Otobüse binip bekledim. Yaklaşık 20 dakika sonra inip okula doğru yürüdüm. Sınıfa en arka sıraya oturup başımı sıraya koyup uyumaya başladım.

Kolumun durtulmesiyle gozlerimi açtım ve karşımda öküz ardayi gördüm " Ne oldu Arda? Gece zaten uyuyamadım bi sal " dedim

" kızım zaten dersler bitti okul bitti kalk artık sarı kedi " dedi. O kadar uyudum mu ben diye düşünürken Ardaya da daha fazla mal gibi bakmamak için çantamı alıp ayağa kalktım. " Hadi gidelim" dedim.

Okul çıkışına gelip vedalaşıp eve doğru yürüdüm. Biraz hava alsam iyi olucak. Arda benim çocukluğumdan beri yakın bir arkadaşım sayılırdı.
Bir tek o var zaten..

Annem ve babamla aramız hiç iyi olmadı neden bu kadar kötü davrandıklarını anlamıyorum babam şiddeti o kadar cok seviyor ki her gün üstümde bir çok iz bırakır kollarım da bıçak ve sigara söndürme izleri var o yüzden hep uzun giyerim sırtım kemer izleri ve karnım sürekli mosmor hatta bazı yerleri artık karardığı için geçmiyor kaldı öyle gözümden düşen yaşla kendimi toparlamam gerektiğimi hatırlattım ağlamak bir şeyin çaresi değildi kendime geldim ve birazdaha hızlanıp eve geldim.

Derin bi nefes alip kapıyı açtım sadece yarım saat gec kalmıştım ki içeri girmemle babamın sesi kulaklarımı doldurdu " nerdesin sen bu saate kadar seni okula gönderiyoruz sen sürtüklük mü yapıyorsun " dedi baba demeye bin şahit isteyen adam.

Gözlerine sadece baktım eğer cevap veririsem daha çok uzatacağını biliyordum ayağa kalkıp karşıma geçti sert bi tokat attı başım yana dönünce saçlarımdan sert bir şekilde tutu. Kafamı geriye doğru itti. Kendimi yere bırakınca elleri saçımdan ayrıldı bitti derken kemerini çıkarttığını anladım. Bacaklarıma sert bir şekilde vurunca ağzımdam koca bir çığlık çıktı. Artık ne olucaksa olsundu. Karnıma tekmelerini atarken iki büklüm kalmıştım.

Annem içeriye gelip " yeter bırak öldürceksin kızı durr" diyip itti.

Kollarımdan tutup beni kaldırmaya çalıştı. O kadar kendimde değilim ki beraber odama girdik. Yatağın üzerine bırakınca biraz durdu ve bana baktı. Gözleri mi dolmuştu yoksa hayal mi görüyordum.

" Hadi bana biraz yardımcı ol da duş alıp uyu böyle kalma" dedi.

Yavaşça başımı salladım. Benimle beraber duşa girdi. Daha sonrasında " ben halledirim sen çıkabilirsin" dedim.

Bir süre bana bakıp daha sonra Kafasını sallayıp çıktı.

Zar zor duşumu alıp üzerimi giyindim saçlarım ıslak bir şekilde kendimi uykuya bıraktım.

●●●●●●●
Bu benim ilk hikayem. Umarım beğenirsiniz.
363 kelime😊

Yeni hayatım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin