Telefonum saatlerdir sessizdeydi elime alıp baktığım da poyraz abimden 109 cevapsız arama uraz abimden 58 mert abimden 78 alp abimden 80 egeden dolularca mesaj vardı.
Annem ve babam perişan halde olduğunu belirten abimlerin her yerde beni aradığını söyleyen mesajlar.
Bir mesaj dikkatimi çekti.
Kerem abim " istediğin zaman ortadan kaybolup ailemi bu şekilde perişan edemezsin sen kendini ne sanıyorsun da kafana göre hareket ediyorsun. Bunların hesabını tek tek vereceksin!!"
Abimin bu denli bana karşı değişmesine anlam veremiyorum. Ona ne yaptığımı cidden bilmiyorum. Hiç biri beni dinlemeden hareket etmezdi bile. Değil bana zarar vermek bağırmazlardı bile.
Bana sinirlendiklerin de bile ses tonlarına dikkat ederlerdi.
Taksiye binip evin adresini verdim.
20 dakikanın ardından taksi evin önüne geldi. Ücreti ödeyip taksiden indim anahtarımla kapıyı açtığım da evin için den bağırma sesleri geliyordu.Poyraz " sen kendini ne zannediyorsun asıl"
Kerem " ya bırakın çok şımarttığımız için şuan bu durumdayız her istediği olamaz anladınız mı"
Mert " kelimelerine dikkat et o küçücük yaşta neler yaşadı senin haberin var mı hepsine tek tek biz şahit olduk gelmişsin halen daha ne zırvalıyorsun sen"
Kerem " benimle düzgün konuş mert yoksa iyi şeyler olmaz şuna bak ya kayra yüzünden birbirimize girdik benim hale daha aklım almıyor. 2 gün önce asistanı kovar bugün benim asistanıma saldırır. Orası bir iş yeri"
Babam " istediğini yapar benim kızım ki o asistana da karıştığını sanmıyorum ama yapmışsa da bir bildiği vardır."
Annem "yeter artık bu ne böyle kerem senin ağzından çıkan kulağını duyuyor mu o senin kardeşin"
Ege "poyraz abimin asistanı ablama ne kadar iğrenç muamele yaptı ablam yine kötü bir şey söylemedi. Ben lavaboya kadar gitmiştim ve son anda konuşanları duydum. Ayrıca o asistanı ablam değil en kovdum kerem abi ama poyraz abim gelip de kayra ablama neden bile sormadı çünkü biliyor ablamın böyle bir şey yapmayacağını"
Uraz " şuan da kavganın sırası mı kardeşim ortada yok laf anlamaz bir insana laf anlatmaya çalışıyoruz."
Kerem " hangi cehennemdeyse çıkar gelir zaten gidecek başka bir yeri yok bu kadar büyütmeyin ayrıca onun bana attığı tokadın hesabını sorucum"
Poyraz abim hızlı hareketlerle gidip yumruk attı. Kerem tökezledi ama düşmedi.
Annem "oğlum bir durun Allah'ını severseniz kalbime mi indirmek istiyorsunuz siz benim." Dedi.
Birkaç adım daha atıp salonun tam karşısında durdum. Gözlerimin içinin kıpkırmızı olduğuna eminim.
"Nasıl bir hesap soracaksın bana kerem bey hangi sıfatla hangi hakla ?" dedim.
Bütün bakışlar bana döndü.
Poyraz abim koşarak yanıma gelip sımsıkı sarıldı. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum zaten ama abim gelip bana sarılınca gözümden akmayı bekleyen yaşlar direk dökülmeye başlamıştı bile.
Annemle babam da gelip sımsıkı sarıldı.
Babam yüzümü avuçlarının içine alıp " kızım sadece bir mesaj atmışsın beni merak etmeyin diye sonrası yoksun neredeydin bu saate kadar aklımız çıktı"
İç çektim tam cevap verecektim ki kerem "gezip tozmuştur ne yapacak başka umurunda bile değilsiniz ki"
"evet çok doğru dedin umurumda değil. Ama sadece sen benim umurumda değilsin." Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayatım
Teen FictionSiz hiç istemediğiniz bir hayat yaşadınız mı? Belki de yaşadınız ama anlatamıyorsunuz. Kayra kendi içinden size yaşadıklarını anlatmak istiyor. 17 yaşında ki kayra lise 3. Sınıftayken bu yaşına kadar zaten zorlu bir mücadeleyle gelmişti. Annesi ve...