Bölüm geldiii
❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣
Annem bizim bu halimizi görünce ufak bir çığlık attı. Ne ufağı lan kulağım kanadı yav.
Bana bakıp "Kızım bu halin ne senin şu eşek sıpalarını anlarımda sen yaptın" diyip kızmaya başladı.
Abiciklere bakıp siz görürsünüz bakışı atıp "Valla annecim benim hiç bir suçum yok hepsi bunların yüzünden oldu" dedim.
Ege dahil hepsi şok olmuş gözlerle bakıyordu. Şaşırdılar tabi beklemiyorlardı. Ohhh canıma deysin. Şimdi gülme sırası bendeydi ve gülmeye başladım annem " kızım neye gülüyorsun noldu " dedi.
Gulerken "Anne şunların tipine bakar mısın bi nasıl gülmeyim allah aşkına " dedim.Kerem ne yaptığımı anlamış olacak ki derin bi nefes verdi sonra " anne artık içeri geçebilirmiyiz" dedi.
Hepimiz içer geçtik babam bizi daha doğrusu beni görünce yerinden fırladı.
"Ne oldu kızım kim yaptı bunları çocuklar bu yüzünüzün hali ne ?" Dedi.
Kendimi tutamayıp "Bde karşı tarafi gör baba sen" dedim.
Abiler gülmeye başladı babam iyice sinirlenemeye başladığı için hemen susup anlatamaya başladık. Benim yaptıklarımı gülerek anlatıyorlardı ama .
1 saat sonra kapı çaldı bi tane koruma içeriye girdi ve "Murat bey dışarda polis var Poyraz bey Kerem bey ve çocukları soruyorlar efendim" dedi.
Ben bianda telaş yaptım ne güzel kaçmıştık.
"Napıcaz şimdi hadi kaçalım yine" dedim.
Kerem yanıma gelip "Korkma bisey olmaz ben yanındayım" dedi. Murat beyle beraber kapıya çıktık.Polis "Beyfendi zorluk çıkarmayın bir ihbar sonucu büyük bir kavga olmuş diğerlerinin hepsi olay yerinde olduğu için karakola götürdük mobese kaydından sizi bulmak zor olmadı çocuklar bizimle karakola gelmeniz gerekiyor. " dedi.
••••••••
Evet şuan nerdemiyiz karakoldayiz hemde nezarethanede karşımızda dövdüklerimizle beraberdik.
Poyraz "Bu yaştan sonra burarlara düştük ya " diye mırıldandı.
"Karışmasaydın rahatsız olduysan" dedim. Ters ters baktı bana sonra karşıdan çocuk laf attı.
"Fıstık bizim bu tarafa gel istersen orda istenmiyorsun belli ki" dedi.
" Oraya gelirsem tek parçahalinde kalırmısın bilmiyorum. Benden dayak yedin sonuç olarak az önce " diyip güldüm. Alp Ege Mert kahkaha atıyorlardı.
Sıkıldığım için Urazz abime laf attim "Ağam sizin ne kadar oldu burda olalı" bana bakim güldü.
" Valla 1 saat kadar oldu senin " dedi." valla ağam benim de o kadar oldu ama ben alışkınım tek fark şuan birde kalabalık olmamız " diyip güldüm.
Bir sure sonra Babam yaninda 3 tane adamla geldi avukat sanırım polis geldi ana cenk abi
" ya cenk abi sıkılmadınız mı çıkartacaksanız niye alıyorsunuz abim size de yazık günah yoruluyorsunuz ." Dedim gulerek."Sus kız yaramaz sıkılmadın mı buraya gelmekten" dedi. "Sizi özledim o yuzden bi gelim dedim. hüseyin tontis burda mi " kafasını salladı sıçtık şimdi yine
Hepimiz iceri geçtik babam yine selamlaştı bende gittim koltuğa oturdum digerleri benim bu rahatlığıma gülüyordu.
" Hüseyin tontişim nasılsın?" Dedim gozleri beni buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni hayatım
Подростковая литератураSiz hiç istemediğiniz bir hayat yaşadınız mı? Belki de yaşadınız ama anlatamıyorsunuz. Kayra kendi içinden size yaşadıklarını anlatmak istiyor. 17 yaşında ki kayra lise 3. Sınıftayken bu yaşına kadar zaten zorlu bir mücadeleyle gelmişti. Annesi ve...