21. Bölüm

580 24 0
                                    

❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣


"Neden şaşkın ördek gibi bakıyosunuz. Biri yanlışlıkla olmadan gelip yatıcağım yatağa bu sevimli yılan kardeşi bırakmış" dedim.

Ses yokk.. " heyy ne şokuna girdiniz yahu sakin olun zarar vermedi. " dedim. Sonra yılan kardeşe kafami çevirip " sende ağırmışsın be yılan kardeş boynum ağrıdi yahuuu" dedim. Birden bire tisssladii..

" Tamam tamam şaka yaptım yeri rahatsa durabilirsin ya benim için hiç sıkıntı yokk."

Sonra dedeme dönüp " dedoş bir yardımcı mı olsanız acaba yani yoruldum da. Bir kafes ayarla büyük ben yerlestirim. Birde zarar vermeyelim bahcede besleyelim mi ne dersiniz?" Dedim.

Bizimkiler sonunda kendine gelmis ki dedem " t-tamam " dedi. Telefonu çıkarttı birini aradi kafes istedi. 2 3 dakika içinde bir adam kafesle içeri girdi ama beni görünce o da şok yav havleee

Gidip elinden kafesi aldım. 2 3 adım uzaklaştım eğildim ben yavaşça kafese koydum. Kafesi de kapattım. Adama uzatıp " zarar vermeyin sakın bahcede kalsın şimdilik" dedim kafa sallayıp gitti.

Gidip koltuğa oturdum babam yanıma gelip " kızım iyimisin biseyin var mi ?" Dedi.

" ohoo ama ya kac dakkka geçti şimdi mi soruyorsun biseyim yok merak etme " dedim. Ve güldüm. Birden biri sinirli bir sesle " kim yaptı bunu ?" Dedi. Dönüp baktığımda poyrazcim olduğunu gördüm.

" valla bende bilmiyorum abicim bilsem hallederdim ama tahmin yürütebiliyorum " dedim. Herkes kafasını bana çevirdi.

" ne bakıyosunuz tahmin de mi etmeyelim?" Dedim.

Gıcık kuzen olan alkın " babaannem yapmaz öyle bisey" demesin mi güldüm. " ben babaannenizin yaptığını yada tahminimin o olduğunu söylemedim ki nerden çıkardın bunu?" Dedim.

" Bugün o biraz ters yaptı diye onu düşünürsün sandim" dedi.

" yoo senin yaptığını düşünüyorum belki de ?"

" NEE ben mi ne saçmalıyorsun sen "

"Olamaz mi bana karşı hep on yargılısin"

" Ben böyle bi adilik yapmam taniyamamisin beni "

" zaten tanımıyorum ki seni "

" eee o zaman benim yaptığımi nasil düşünüyorsun?"

"Yapmadin mı?"

" yapmadım tabi "

" emin misin ?"

" kayra sacmalama kimseye zarar vericek bisey yapmam "

" zaten şaka yapmıştım hemen atlamasaydın bisey olmaz di" dedim ve güldüm. Derin bir nefes bıraktı.

Arda alkina dönüp " hahahahahah ulan surat ifadeni asla unutamicam herhalde ya o neydi öyle hahahah" dedi.

Kerem abim" abicim kim yaptı bunu biliyomusun" dedi.

" dedigim gibi abi tahmin ediyorum ve yapılacağımı da düşünmüyorum. "

Erdem amca " kim yaptı bizden biri mi ?"

Kuzey abi " evet artık soylermisin?"

Guney abi " nasil böyle sakin kalabildin?"

Diyince aklıma geçmişte yaşadığım bir olay geldi. Babam sandığım adam bana ceza olsun diye küçük bir odada beni 2 tane yılanla bırakmıştı. Başta o kadar cok korkmuştum ki ağlamaktan Gozlerim acımıştı. Sanki yılanlarda korktuğumu anlamis gibi yaklasmamislardi kac saat geçti bilmiyorum ama sonrasında yılanlardan bi tanesi gelip bacağıma gezmeye başladı. O kadar sıkmıştım ki kendimi kaskati kesilmistim. Ve bayılmıştım.

Yeni hayatım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin