Jisung's POV
"Sorumluluk sahibi sanırdım seni. Peki beni öptükten sonra neden sorumluluk almadın?"
"Nasıl bir sorumluluk almamı bekliyordun ki?" diye sordum tek kaşımı havaya kaldırarak. Öpüşmemiştik bile. Sadece 2. kez dudaklarımız buluşmuştu, o kadar. Bunun için nasıl bir sorumluluk bekliyordu ki benden?
"En azından tepki vermemi bekleyebilirdin Jisung-ah."
İsmimi ilk kez o zaman sevdim işte. Minho'nun dudakları arasından dökülünce titretti ilk defa içimi. Göz bebeklerim bile titrerken ne tepki vereceğimi şaşırmıştım. Sahi, en son ne demişti Minho?
"Korktum." diyebildim sadece. Minho'nun şekilli kaşları söylediğim şey üzerine çatılırken devam ettim. Cesaret gelmişti, eğer şu an devam etmezsem bu cümleleri bir daha asla kuramayacağımı çok iyi biliyordum.
"Sorumluluk almaktan da, vereceğin tepkiden de korktum. Sana bu kadar erken bağlanmışken kaybetmekten korktum. Senden hoşlandığım gerçeğinin ağırlığından korktum, tek başıma taşıyamam bunu Minho."
Adeta büyülenmişçesine izliyordum göz bebeklerindeki yansımamı. Işıl ışıl bakıyordu gözleri. O kadar güzeldi ki, saatlerce bıkmadan izleyebileceğim bir anime gibiydi. Ah, sanırım düşündüğüm son şeyle tüm romantik havanın içine sıçmış olabilirim.
"O zaman tek başına taşıma bu yükü. Bırak senin için yardım edeyim."
Elleri ellerimle buluşurken nefesim kesildi, nefes almayı unuttum. Vücudumdaki titreyişi tüm hücrelerimde hissediyor, yere düşmemek için ellerinden destek alıyordum.
Özlem duyduğum dudakları yeniden dudaklarımla buluşurken kapadım gözlerimi. Bu sefer dokunmaktan çok uzaktı. Çünkü bu sefer büyük bir açlıkla tadına varıyordum. Ve en önemlisi de, bu sefer karşılık alıyordum.
Eğer bu bir rüyaysa uyanmak istemiyordum, sonsuza dek bu anın içinde yaşayabilirdim.
Eğer bu sadece bir hayalden ibaretse gerçekleştirmek için canımı bile ortaya koyabilirdim, çünkü bu büyülü anı defalarca yaşamak istiyordum.
-
BİTTİ
bu kısımda bana sövebilirsiniz izin veriyorum✌
eh biraz hakettim sanırım ğdmdpsmdl
hepinizi çok seviyorum, destekleriniz için gerçekten minnettarım🙏
kendinize iyi bakın öpüldünüz💕
GÜNCELLEME: Aslında bu bölüm final olacaktı ama hikaye tam gaz devam ediyor amk yok size final fln
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay Porn // Minsung (Tamamlandı)
FanfictionOkulun inek öğrencisi Jisung, arkadaş grubuna atacağı linki yanlışlıkla sınıf grubuna atar ve ortalık karışır. (Texting + Düz yazı) - Yan shipler; hyunin, changlix, chanmin, markhyuck, renmin.