Jisung's POV
Loş bir ortam yaratıyordu masadaki mumlar. Ortamda derin bir sessizlik hakimdi, kimsenin konuşmaya cesareti yoktu. Aramızdaki gerginlik bariz bir şekilde okunuyordu.
Bu rahatsız edici sessizliği bozan Jeongin, "Sonra ne oldu?" diye sordu. Aklımızdaki soruyu dile getirmişti.
Jaemin biraz daha yaklaştı masaya. Mumun zayıf ışığı yüzüne yansıyor, korkutucu bir görüntü oluşturuyordu. "Isabella gizlice eve giriyor ve sevgilisini başka bir adamla basıyor. Meğer sevgilisi gaymiş!"
Herkes şaşkınca ve merakla Jaemin'in anlattığı hikayeyi dinliyordu. Kaldığımız tatil köyünde yaşandığını iddia ediyordu ama inanasım gelmiyordu. Şu an uyduruyor bile olabilirdi. Fakat bu heyecanlı ilerlediği gerçeğini değiştirmiyordu. Anlatma şekli bile olaya ayrı bir heyecan katıyordu.
"Yok amına! 5 yıl çıktığı adamın gay olduğunu nasıl fark etmez? Isabella'yı zeki sanmıştım."
Mark'ın bu isyanına karşılık Chan araya girdi ve kendi fikrini öne sürdü. "Adam aldatma konusunda profesyonelmiş demek ki."
Hak vermiştim. Aksi halde 5 yıl boyunca gizli tutamazdı ilişkisini.
Seungmin aniden bağırınca hepimiz korkarak ona döndük. Bu beklenmedik tepki zaten hepimizi şaşırtmışken söylediği şey şaşkınlığımızı zirveye taşımıştı. "Sen nerden biliyorsun profesyonel olduğunu?! Bu işlerin içindeysen itiraf et, seni buraya gömeyim Chan! Eğer ben yakalarsam ölmek için yalvarırsın haberin olsun!"
Tamam, bu Jaemin'in hikayesinden daha korkunçtu.
Chan'ın gözleri büyürken "Saçmalama güzelim." dedi ve sustu. O da ne tepki vereceğini şaşırmış gibiydi. "Senin gibi mükemmel birini kim aldatabilir ki?"
Hyunjin piçlik yapmak istediğini belli etmek istermiş gibi "Ben olsam aldatırdım. Şu huysuzluğuna baksanıza." diyerek araya girdi. Bir de gülüyordu şerefsiz. Dalga geçtiği çok belliydi ama Seungmin bunu anlayacak durumda değildi.
Seungmin daha çok sinirlenirken Chan Hyunjin'e patladı haklı olarak. "Kardeş dedik kalleş çıktın orospu! Hele bir sevgili yap sen, aranızı açan kişi ben olacağım!"
"Aramızı açamazsın, boş yapma!"
Jeongin'in bu isyanı üzerine yüzümü gizleme ihtiyacı hissettim. Kendini rezil ettiğinin farkında bile değildi. Böyle bir ortamda, bu şekilde aşk mı itiraf edilirdi?
Felix olayı toparlamak adına hemen araya girdi ve "Isabella ne tepki verdi? Sessiz kalacak değil ya?" diye sordu. O da Jeongin'in rezilliğini kapatmak istiyordu, Felix'i tanıyan herkes bunu rahatlıkla anlayabilirdi.
Sinyali alan Jaemin hemen hikayesini devam ettirdi. "Aldığı bibloyu duvarda kırıyor ve elinde kalan keskin parçayı, defalarca sevgilisinin çüküne batırıp çıkarıyor."
Seungmin hariç masadaki herkesin anında yüzü buruştu. Acıyı biz bile hissetmiştik ama anlaşılan Seungmin'in aklı hala başka yerdeydi. "Güzel fikirmiş, bunu Chan'a uygulayabilirim."
Bunun üzerine Minho elini Chan'ın omzuna attı ve "Aklın varsa aldatmazsın kardeşim." diye fısıldadı. Hemen yanımda olduğu için ben de duymuştum söylediklerini.
Eğlenmek amacıyla ben de elimi Minho'nun omzuna attım ve "Aklın varsa aldatmazsın sevgilim." dedim onu taklit ederek. O kadar cani olabileceğimi sanmıyordum. Dediğim gibi, sadece dalga geçiyordum.
Minho'nun gülen yüzü anında düşerken korkuyla bana döndü. Benden böyle bir tepki beklemiyordu sanırım. "Aldatmak neydi?"
Tepkisi çok şirin gelmiş, kendime mani olamayarak kahkaha atmıştım. "Şaka olarak kalmasını istiyorsan aklında bulunsun, beni aldatamazsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay Porn // Minsung (Tamamlandı)
FanfictionOkulun inek öğrencisi Jisung, arkadaş grubuna atacağı linki yanlışlıkla sınıf grubuna atar ve ortalık karışır. (Texting + Düz yazı) - Yan shipler; hyunin, changlix, chanmin, markhyuck, renmin.