PUZZLE BÖLÜM-3

58 13 3
                                    

BAŞLANGIÇTA

Yıl:2121
Durum Notu:

"Dünya artık yaşanılacak gibi değildi. Ozon tabakası delinmişti. Teknolojimiz başka bir gezegende yaşam için yeterli değildi. Biz de dünyanın içinde yeni bir dünya yaratmaya karar verdik. Tüm milletler toplandı, kararlar verildi.
Önce her şey bölüm bölüm ayrıldı. Yaşam alanları, temiz hava üreten üniteler, ısınma üniteleri, basınç düzenleyiciler, bitkileri yetiştirebileceğimiz sera ortamları, sulama ve içme suyu filtreleri, canlı gıda üretim tesisleri...
Yaşam için gerekli her şey inşa edildi.
Nesillerin devamlılığını böyle sağlayacaktık.
Umarım insanlığın geleceğini kurtarabilmişizdir."

Samuel Frank

GÜNÜMÜZ

Yıl:2451

Jack odasında duvarda asılı duran saate baktı. Saat 02:45'di. Yatağının kenarına oturdu ve hızlıca dizlerini titretmeye başladı. Ellerini sıktığının bile farkında değildi, odaya geldiğinden bu yana zaman onun için çok yavaş ilerliyordu. İçini kemiren bir sürü olay ve durum beyninde sanki alev etkisi yaratıyordu. Ateş tüm vücudunu sarmış, midesini ağrıtıyordu. Gözlerini kapayarak vücudunu sakinleştirmeyi denedi.

Saat 02:59, Jack ayaklandı ve odasından çıkmaya karar verdi. Eski kapıyı özenle ve yumuşak hareketler ile açmaya çalışsada, kapı herkesin uyanması için çığlıklar atıyordu adeta. İçinden küfürler eden Jack yavaşça kapının sesini kesti. Arkasını döndüğünde aklı çıkacak gibi oldu. Burnunun dibine kadar yaklaşmış olan Amed arkasında onu bekliyordu. Anlaşılması güç bir fısıltı ile Jack "Hadi gidelim." dedi.

Koridorda sessiz adımlar ile ilerleyen ikili Dan'in kapısına vardılar. Jack kapıyı tıklatıp tıklatmamak arasında gidip geldi. Amed hiç oralı olmadan normal bir şekilde kapıyı tıklatmaya başladı. Jack "Şşşş...Ne yapıyorsun deli?" dedi gizliliğin içine sıçan arkadaşına.

Kapı yavaşça açıldı ve Dan ikisini hızlıca odasına aldı.

- "Ne yapıyorsunuz! Umarım kimse bu gürültüyü duymamıştır."
Dan tedirgin tedirgin odanın içinde dönüyordu bu cümleyi söylediğinde.
Amed güldü ve " Abartmayın alt tarafı odana geldik ve kimse görmedi dert etme adamım."
Jack onların konuşması sırasında Dan'in odasını inceliyordu bir yandan. Dan'in odası içini ısıtacak kadar samimi ve temiz,düzenli gelmişti kendisine. Evet 'temiz ve düzenli'. Çünkü kendisi en son odasını ne zaman temizlediğini hatırlamıyordu bile. Her zaman Dan'in pislik bir herif olacağını düşünmüştü kafasında. Ama bu görüntü onun yanıldığını hissettirdi.

"Dan hadi planını anlat, oyalanmak istemiyorum ve bildiklerini anlat tabiki de." diyen Jack gözlerini Amed'den alamamıştı çünkü yakın arkadaşı Dan'in odasında bulduğu rubik küp ile oynamaya koyulmuştu. Nasıl bu kadar rahat olabildiğini anlamış değildi sanki bir çocuk gibi hareket ediyordu.
Amed elinde ki rubik küp ile oynamaya devam edip masanın önündeki sandalyeye oturdu. Kendisi pek konuşmalara dahil olmayı düşünmüyordu, çünkü bu işi çok da ciddiye almıyordu içten içe.

Dan ortamdaki garip havayı dağıtmak için lafa girdi;
-" Evet size bir planım olduğunu söylemiştim. Şimdi bu Henry'e ulaşmamız için giriş çıkış kapılarının kartını almamız lazım. Bunun Gail'de olduğunu düşünebilirsiniz ama onda değil."

FARELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin