1. Láska za všechny prachy

200 8 0
                                    

------------ 1 část: shledání ------------

Stala jsem na rohu a popíjela Asgárdské víno. Všichni okolo mě se smáli a bavily se, já taky jen jsem čekala na svůj doprovod, který se zase opozdil.

„Už jsem tu lásko." ozvalo se za mnou. „To je dost že jsi dorazil" odpověděla jsem lehce podrážděně. „Mrzí mě to, ale však víš můj bratr musel furt zdržoval.." objal mě ze zadu a začal mi dávat malé polibky na krk. „..ale teď jsem jen tvůj" dodal. „Hmmm" užívala jsem si ten krásný pocit. Otočila jsem se na něj a políbila ho na jeho krásné rty. „Takže smím vás vyzvat k tanci slečno Wilsonová ?" zeptal se s úšklebkem na tváři. „Bylo by mi největším potěšením pane Laufeysone" odpověděla jsem a udělala pukrle.

Loki vložil mou ruku do té své a ladně jsme došli k parketu, kde hrála pomalá hudba. Chytl mě za pás, já mu položila ruku na rameno a začali jsme tančit. Nejsem v tanci vůbec špatná právě naopak, ale oproti Lokimu mám co dohánět, naštěstí nás celou dobu vedl.

Tančili jsme poměrně dlouho tak jsme si řekli že se půjdeme projít. Šly jsme do krásných Asgárdských zahrad, které nikdy neomrzí. Posadili jsme se na lavičku a dívali se na zahradu, kterou teď omýval svým měsíčním svitem měsíc. Ani jsem si nevšimla, že Loki celou tu dobu pozoruje mě. „Jsi krásná" prolomí příjemné ticho. Podívám se na něj a trochu zrudnu jako obvykle. „Děkuju " odpovím po chvilce. Jemu se na tváři objeví ten nejsladší úsměv na světě tak moc ho miluju. Pomalu se ke mě přiblíží a lehce se otře o mé rty. Nedokážu odolávat dál a překonám tu malou vzdálenost mezi námi a začnu ho nejdřív pomalu, ale pak už vášnivě líbat. Polibky mi oplácí a co nejvíc prohlubuje. Nemůžu se ho nabažit je jako moje osobní droga. „Miluju tě" zašeptám když se odtáhneme. „Miluju tě" odpoví a ještě mě lehce políbí.

Tak tady je moje první kapitola. Vím že tu chybí takové to seznámení atd, ale snad to nevadí. Právě se mi zdálo že je to všude tak jsem chtěla udělat trochu něco jiného. Jinak co na to říkáte ?
Za každý komentář budu ráda ❤️ jinak se omlouvám za chyby
363 slov

You are all I need (LOKI CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat