7. Novina

75 5 0
                                    

   přečtěte si pak prosím dole pod příběhem tučné písmo chci se vás na něco DŮLEŽITÉHO zeptat, můžete ovlivnit knížku.

           O týden později
Už týden v kuse je mi špatně, tak se Steve rozhodl že mě vezme k doktorovi kdyby náhodou. Za ten týden jsme se hodně poznali, je strašně moc fajn. Řekl mi vlastně co se mu stalo, takže to taky neměl vůbec jednoduché.

Dojeli jsme do nemocnice a šly dovnitř. Zapomněla jsem říct že už se dokonce orientuji ve věcech takže pokrok. Protože jsem neměla příjmení musela jsem si nějaké dát. Jmenuji se Elena Smith. Steve se zase zdržel na recepci se zase stejnou recepční. Něčemu se smáli evidentně se mu líbí. Po chvíli jsme konečně šly dál a já si nemohla nerýpnout „Takže kdy jdete na rande ?“ šibalsky jsem se usmála. „Co ? Ne jenom jsme si povídali“ zněl nervózně. „Tak ji někam pozvi, líbíš se jí a jestli hodláš čekat na tu pravou nikdy se jí nedočkáš.“ „No já ti nevím..“ protočila jsem očima, Steve si toho samozřejmě všiml, taky to byl účel. „...fajn pozvu ji“ „Jupí Steve bude mít rande“ zatleskala jsem rukama jako malé dítě. Steve jen nesouhlasně zakýval hlavou, ale už to nějak nekomentoval.

Doktor mě zase prohlížel a pak se mě zeptal na dost divnou otázku. „Kdy jste naposled měla pohlavní styk ?“ „Prosím ?“ musela jsem být červená jako rajče. „No kdy jste naposled spala s jiným mužem“ věděla jsem moc dobře co myslí, bohužel je to že si to nepamatuju. „Přišla jsem o paměť a od té doby jsem s nikým nic neměla, proč ?“ napětí by se tu dalo krájet. „Jste těhotná“ v té chvíli jako kdybych byla úplně v jiné dimenzi. „C...co....t...t..to není možné....já“ „Jste ve třetím týdnu těhotenství“ v tu chvíli už jsem neviděla nic.

Probudila jsem se na nějak pokoji a Steve seděl vedle mě a smutně se na mě podíval. „Už to...“ „Ano“ přikývl a já taky. „Já...nevím co na to říct“ už je to týden a nikdo se o mě nehlásil evidentně nikomu nechybým. Začala jsem plakat. „Ššššš....spolu to zvládneme“ utěšoval mě Steve. „Nechci tě otravovat někam odejdu a ty budeš mít klid “ slabě jsem se usmála. „Neotravuješ, hodnější holku jsem v životě neviděl, ovšem že můžeš zůstat, chci aby to malé vyrostlo v klidu ať už je to od kohokoliv.“ usmála jsem se na něj a objala ho. „Co bych bez tebe dělala“ „No....“ začal Steve a já ho praštila polštářem. Pak jsme vypukli v smích.




Tahle kapitola je mega krátká, ale to i proto že jsem tu nechtěla začínat další děj. Teď ta DŮLEŽITÁ informace chcete aby to byl KLUK nebo HOLKA ?
Můžete vybrat jinak si vyberu sama xd
Omlouvám se za chyby.
455 slov

You are all I need (LOKI CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat