Ráno jsem si jako obvykle přivstala dřív a šla se projet po okolí na svojí krásné bílé klisničce. Miluju to tady, je tu tak krásně. Jediné co mi tu vadí spíš kdo mi tu vadí je Odin. Už od začátku se snažil chovat mile, ale poznala jsem že to jen hraje což mě zklamalo. Vždy se na mě díval jinak jako na nějakou havěť, ale kupodivu můj vztah s Lokim nechává být.
Nemám žádné superschopnosti nebo jsem na ně ještě nepřišla, ovšem stárnu pomalu. Je mi 140 let. S Lokim jsem už asi 4 roky.
Z mého přemýšlení mě vyrušil zvuk praskání větví někde okolo mě. Otočím se, ale nikoho nevidím, když se otočím zpět předemnou je Loki na svém mohutném černém hřebci. „Není hezké se každý den vypařovat ven" ušklíbl se. „Není hezké strašit ostatní hned po ránu" opáčila jsem mu. Nad tím protočil očima. „Co tu děláš ?" změnil téma. „Šla jsem se projet." Nad tím zakýval hlavou v nesouhlas. „Byl bych rád kdybych se aspoň jeden den neprobouzel vedle prázdné postele" „Tak nemáš spát tak dlouho" zasmála jsem se nad tím. Mezi naší konverzací jsme se pomalu vraceli zpět do zámku. „Nebo ty by ses furt nemusela vypařovat a nebo bys mě mohla vzbudit něžným způsobem" Zavrněl sladce. Tak takhle on jo...jak chce. „Hmm, ale ono je tak fajn mít od tebe chvíli klid" škádlila jsem ho. „Jo?! Já jsem taky rád když mám od tebe chvíli klid jsi tak... otravná." Ajeje asi jsem ho trochu vytočila. Jo občas to svoje podvědomí nechápu. „Prosimtě dělám si srandu neměl bys brát všechno tak vážně" řekla jsem aniž bych chtěla trochu podrážděně. „Dobře" odpověděl Loki a usmál se na mě. Tohle jsem nikdy nepochopila jak může tak rychle měnit nálady.
Dojeli jsme zpět a šly na snídani. Loki mi nabídl rámě a já ho s radostí přijala. Vešly jsme a všichni už tam byli. Kývla jsem na pozdrav a Loki se na ně ani nepodívala. Posadili jsme se vedle sebe a začali jíst. Vedla jsme příjemnou ranní koverzaci s Friggou a Thorem. Odin jen naslouchal naší konverzaci a Loki byl myšlenkami úplně jinde tak jako každý den. Po snídani jsme se vydali do svých komnat.
Loki se po chvíli omluvil že musí jít zase něco řešit takže jsem osaměla. Šla jsem se tedy projít po zahradě a pak do knihovny, kde jsem strávila čas až do pozdního odpoledne. Ani jsem to nevěděla že jsem tu tak dlouho dokud nepřišla Stella to je něco jako moje služebná, ale říkám jí jménem. A řekla mi že mě všude hledala, protože jsem zmeškala oběd. Omluvila jsem se a vydala se rovnou do pokoje. Loki tu ovšem ještě nebyl. Sice je to tu krásné, ale je tu strašná nuda hlavně když už jste tu prošly každý kousek hradu a zahrady. Rozhodla jsem se tedy že půjdu za Friggou.
Zaklepala jsem na dveře a vyčkávala než se ozve...„Dále" uslyšela jsem Friggu a vešla do komnaty. „Oo zdravím zlatíčko copak tě tu přivádí v tak krásnou hodinu ?" usmála se na mě. „Chtěla jsem společnost. Loki se ještě nevrátil a já nevím co tady mám dělat" úsměv jsem oplatila. Přikývla „Chápu...tak dáš si čaj ?" „To by bylo fajn, děkuju." posadila jsem se k malému čajovému stolku. „ A jak se vlastně s Lokim máte ?" „Moc dobře aspoň myslím, nevím jak to má on" usmála jsem se nejistě. „Určitě to cítí stejně tak šťastného jsem ho nikdy neviděla. Jsi pro něj všechno víš to ?" podívala se mi hluboko do očí, takže jsem se nezmohla na nic jen na přikývnutí. Nikdy jsem neviděla to co ostatní, pro mě byl vždycky Loki takový jaký teď, ale všichni mi řekli že se hodně změnil k lepšímu. Vím co je Loki zač a co udělal ovšem nikdy jsem ho kvůli tomu neodsuzovala. „Tak a co říkáš na naši nově objevenou rostlinu ?" změnila téma Frigga. „Je nádherná " zasnila jsem se nad tmavě fialovou růží co jsem dneska viděla. Byla opravdu krásná a zajímavá. „Jednou bys mohla jít s náma a vyzkoušet jestli bys něco takového taky dokázala" usrkla si ze svého čaje a já ji následovala. „Myslím že by to stejně nešlo, vždyť ani nemám žádné schopnosti." „To nemůžeš vědět přeci jen nikdy jsi to pořádně nezkusila" s tím musím souhlasit. Povídali jsme si až do večera a pak usoudily že bychom měli jít na večeři. Popravdě jsem měla hlad jako vlk.
Na večeři Loki, Thor ani Odin nebyli takže ještě furt museli řešit nějaké ty jejich záležitosti. Po večeři jsem se rozloučila s Friggou a vydala se do naší komnaty. Rozhodla jsem se že na Lokiho počkám. Četla jsem si jeden krásný román a myslela že už to nevydržím bylo něco málo po půlnoci, ale už jsem se cítila celkem unavená. Po chvíli přišel Loki. Díky bohu a to doslova. „Jak to že ještě nespíš ?" zeptal se mě když si všiml že si čtu. „Čekla jsem na tebe odpověděla jsem" usmál se na mě a já na něj. Šel se osprchovat a já si ještě chvíli četla.
15+ scéna (sice to nikdo nedodrží ale co už xdd)
Když přišel byl jen v ručníku, který měl omotaný kolem pasu. Z vlasů mu odkapávala voda na jeho svalnaté ramena. Jeho tělo bylo celé pokryté malými kapičkami vody. Zkousla jsem si ret a začala se červenat. Loki mě celou dobu pozoroval. Zaklapla jsem knížku, zvedla jsem se o došla k němu. Obmotala jsem ruce okolo jeho krku a začala ho líbat. Loki mi polibky dravě oplácel a přirazil mě na stěnu. Zvedl mi ruce nad hlavu a líbal mě na krku. Když mi zkousl ušní lalůček vzdychla jsem tak to zopakoval. Pustil moje ruce a těmi svými mi přejížděl po bocích. Zajela jsem mu rukala do jeho mokrých havraních vlasů a zatahala jsem. Vzdchl mi do rtů a já bych ten zvuk mohla poslouchat pořád. Sundal mi moji noční košilku a on už taky neměl na sobě svůj ručník. Lehl si na de mě a začal mi zasypávat krk polibky až přecházel níž přes prsa, břicho až k mému intimnímu místečku. Zasténala jsem a on do mě pronikl prstem nejdřív jedním a pak dvěma. Byl to neskutečný pocit. Začal jimi pohybovat a k tomu přidal jazyk to už jsem vzdychala a sténala nahlas. Když byl Loki spokojený přisál se opět na mé rty. Na stehně jsem cítila jeho erekci. Tolik ho chci. Přetočila jsem ho a začala ho líbat na krk mezitím jsem na něj pomalu nasedla a oba jsme vzdchly. Začala jsem se pomalu pohybovat a on mi přirážel naproti. Už ani jeden z nás nevydržel pomalé tempo tak mě přetočil zase na záda a začal přirážet silněji. „Božee.." zasténala jsem. Cítila jsem že už se blížím ke konci a i Loki a tak začal ještě zrychlovat. Když už jsem přecházela přes okraj zakřičela jsem Lokiho jméno a on moje. Vyčerpaně jsme odychovaly. „Miluju tě" řekl Loki a políbil mě do vlasů. „Miluju tě" odpověděla jsem a přitulila jsem se k němu, pak už mám jen černo černou tmu
Druhá kapitola jupí. No už trochu pikantnější xd. Jinak doufám že ta scéna ušla protože něco takového píšu poprvé takže slibuju že to příště bude lepší. Jinak se opět omlouvám za chyby.
1201 slov
ČTEŠ
You are all I need (LOKI CZ FF)
FanficPOZASTAVENO Láska je buď všechno nebo nic. Já měla všechno než mi to vzali. Elena a Loki se opravdu milují, avšak Odin chce pro Lokiho někoho lepšího, ženu, bohyni. To ale ještě nikdo netušil čeho je Elen schopná. Ocitla jsem se na neznámém místě a...