25. všechno nejlepší !

71 4 0
                                    

Ráno mě probudí nepříjemný zvuk zvonícího mobilu. Nahmatu ho a vypnu. Promnu si obličej a konečně se pořádně podívám na bílí strop, vedle mě je pohyb a něčí ruka si mě přitáhne k sobě, tak moment tu něco nehraje. Podívám se vedle sebe a uvidím spícího Lokiho. „Baví tě pozorovat lidi při spaní ?“ usmál se. „Ani ne, ale baví mě se dívat na roztomilé bohy“ byla jsem trochu překvapená co jsem to řekla, ale nevzala jsem to zpátky. Loki otevřel oči a vpíjel se do těch mých, pak se přesunul na mé rty a pak zpět na mé oči jakoby hledal svolení. Usmála jsem se, na nic nečekala a přitiskla své rty na ty jeho, chvíli byl zaskočený z mé reakce ale hned jak se vzpamatoval mi polibek opětoval. Z letmého polibku se to nějak zvrtlo, Loki byl nademnou a nepřestával mě líbat. Vjela jsem mu rukama do vlasů a on mi začal sypat krk polibky, pak se vrátil na mé rty a lehce mě políbil. „Tomu říkám dobré ráno “ neodpustil si šibalský úsměv. „Hmmmm“ usmála jsem se na něj.

Z kouzelné chvilky nás vyrušil můj zvonicí mobil. „Sakra“ zakleju a Loki že mě sleze. „Haló ?“ vezmu ten mobil. „Ano, omlouvám se, ano hned tam budu“ položila jsem to. „Co se děje ?“ zeptá se mě Loki. „Jde o to že Henry má dnes narozeniny a já mám kvůli tomu nějaké vyřizování, musím jít, promiň“ dám mu malou pusu na líčko a odejdu pryč. Jsem domluvená s Nat že než to tu nachystám tak že ho pohlídá.

Vyzvedla jsem dort, nafoukla balónky, koupila svíčky, čepičky, kelímky, tácky a plastové příbory. No snad je to všechno. Doma jsem všechno nachystala a Loki mi se vším pomáhal. Zašla jsem ještě zabalit dárky a pak šla pro Henryho. Mezitím přišli jeho kamarádi a kamarádky.

„Děkuju Nat že jsi ho pohlídala“ usměju se na ni. „Nemáš zač, pro tebe kdykoliv“ zamává nám a my odejdeme.

Otevřela jsem dveře bytu a všichni zařvali „PŘEKVAPENÍ !“ Henryho očka se hned rozzářily a utíkal za svými kamarády.

Celá oslava proběhla v klidu, byli hry, dort a teď už jednom dárky. Otevřel všechny a vypadal moc spokojeně. „Ještě jeden “ ozval se Loki a postavil na zem větší ani nezabalenou krabici s dírami. Nechápavě jsem se na něj podívala, ale jeho zajímala jen reakce jeho syna. Henry otevřel krabici a vyskočil na něj černý pejsek. „Všechno nejlepší “ rozcuchal mu jeho černé kadeře a zasmál se. „Děkuju“ vezme štěňátko a uteče pryč. „Vážně štěně ?“ „Jo, proč vadí ti to snad ?“ odsekne Loki, a už jsme zase u těch nálad. „Ne ale je mu pět neumí si pořádně zavázat tkaničky natož se postarat o štěně“ chápavě se na mě podíval jakoby mu to teď došlo. „Aha...no tak pokud chceš tak ho půjdu vrátit“ chtěla jsem souhlasit, ale když jsem se podívala jak to štěně olizuje Henryho tvář nemohla jsem mu ho vzít. „Ne to je dobrý“ usměju se „Vážně ?“ vypadal překvapeně a potěšeně „Ano vážně“ přikývnu.

Oslava byla náročná ale povedená, no až na to štěně. Líbí se mi ne že ne, ale bude s ním tolik práce. Už hned po oslavě roztrhal ještě víc všechny balící papíry a ožužlal mi moji oblíbenou tenisku. Unaveně jsem klesla na sedačku, ještě že jsou narozeniny jen jednou do roka.

„Náročný den co ?“ otevřu oči a podívám se na Lokiho. „Celkem ano“ pokusím se o úsměv, Loki se postavil za gauč a začal mi masírovat ramena. Hned jak se mě dotkl jsem se uvolnila, vydechla jsem nad těmi příjemnými dotyky a Loki se zasmál. Chvíli mě masíroval a pak mi začal krk zasypávat polibky. Zkousl mi ušní lalůček a já vzdychla, Loki nás svou magií přenesl k němu do pokoje, byl nademnou a vpíjel se do mých očí. Pak se ke mě sklonil a konečně jsem zase cítila jeho rty, polibky byli dravé plné vášně, oba jsme věděli co chceme.

15+
Sundala jsem Lokimu tričko a tepláky, ani on neotálel sundal mi tričko, kalhoty a spodní prádlo až jsem před ním byla úplně nahá. Možná bych měla přestat, přeci jen je tu stále Steve, ale nedokázala jsem mu odolat, moje tělo ho tolik chce. Stáhla jsem Lokimu poslední kus oblečení, zajel do mě prsty, vzdychla jsem, po chvíli Loki přestal, protestně jsem zasténala. „Co chceš ?“ otře se o mě svým rozkrokem. „Lokiii“ „Nenene, já chci slyšet co chceš“ udělal to znovu. „Tebe, chci tebe“ políbila jsem ho. „Tak je hodná holka“ ďábelsky se usměje a pronikne do mě. „Bože“ vzdychnu. Loki se ve mě začne pohybovat a oba slastně vzdycháme a stenáme jména toho druhého. Loki mě přetočí na břicho a vnikne do mě zadem. „Loki“ byl to pro mě šok, tuhle pozici jsem ještě nedělala. Chytl mě za vlasy a přirážel čím dál silněji. Po chvíli jsem se udělala a on po mě.

„Ještě jsme neskončili“ podíval se na mě káravým pohledem. Přesunul se k mému klínu a nejdřív do něj zajel prsty a pak jazykem, celou místnosti se ozývali mé spokojené sténaní, lehce mě zkousl až jsem se musela kousat do dlaně abych nekřičela. „Dělá ti to dobře ?“ zopakoval to. Přikývla jsem. Hned toho nechal a já se na něj nechápavě podívala. „Chci slyšet odpověď“ v jeho očích se zračila pouze divokost, žádná něha jen vášeň a dravost, to byl možná ten okamžik kdy jsem se začínala trochu bát. „Ano...a chci víc“ Loki se potěšeně usměje a vrátí se tam kde skončil. Netrvalo dlouho a prožila jsem další orgasmus. Chtěla jsem si oddychnout ale Loki do mě hned pronikl svou velikostí a začal přiřážet. Dal si mé nohy na svá ramena a pronikal do mě hlouběji. Byla jsem z něho tak těsná. Po chvíli jsme zase prožili další orgasmus. ”Jsi na řadě“ usměje se Loki. Kleknu si k němu a vezmu jeho chloubu do ruky, začnu s ní pohybovat, odpovědí my jsou jeho vzdychy. Pak si ho vezmu do pusy a začnu se pohybovat, Loki mě chytne za vlasy a sám začne přirážet, udělá se mi do pusy a já všechno polknu. Políbí mě na rty a smutně se zasměje. „Co to se mnou děláš ? I když jsme spolu teď spali pořád tě tolik chci “ znova mě políbil ale teď už něžně. Přitulím se k němu a zavřu oči. Už skoro usínám ale přesto slyším jeho dvě nejkrásnější slova. „Miluju tě“

Omlouvám se že to tak trvalo, ale dnes odjíždím na dovolenou a vůbec jsem neměla čas psát. Teď ovšem pojedeme autem a to dost dlouho takže budu vydávat kapitoly. Snad se líbí a omlouvám se za chyby.
1088 slov

You are all I need (LOKI CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat