5. Zrada

81 6 0
                                    

Brzo ráno nás probudila velká rána. S leknutím jsem vyskočila z postele a Loki taktéž. „Co to bylo ? “ zeptala jsem se vyděšeně. „Nevím, ale počkej tady ano ?“ přikývla jsem a Loki vyšel už ve zbroji ven. Vyběhla jsem ani balkón a viděla všude plameny. „Bože“ přikryla jsem si ústa rukou. Tohle je katastrofa. Někdo vešel do pokoje myslela jsem že se pro mě Loki vrátil, ale byl to...ledový obr. To snad ne. Hned jak mě spozoroval řítil se na mě. Hbitě jsem uhla. Bohužel jsem u sebe neměla žádnou zbraň byla jsem jen v noční košilce navíc jak jsem říkala že nemám žádné schopnosti. Takže mi nemůže nic pomoct. Rozhodla jsem se pro plán B, podívala jsem se za sebe podemnou bylo další patro z balkónem. A tak když byla příležitost vyskočila z naše balkonu dolů. Dopadla jsem celkem nemile, ale nic katastrofálního, ucítila jsem jak mi z hlavy a rtu stéká pramínek krve. Obr se ohlédl dolů a jak viděl že žiju rychle se rozběhl zpět, určitě zase za mnou. Co nejrychleji jsem vstala a rozběhla se pryč z komnaty. Cestou jsem vešla do zbrojnice kde jsem si vzala meč, kdyby náhodou.

Ani nevím kam jsem běžela, ale hlavně nejdál od nich. Byl jich plný palác, ale stejně mi furt nejde do hlavy jak se tu dostali. Vyběhla jsem do města kde chudáci asgarďané nevěděli jak se bránit. Pomáhala jsem jim jak jen to šlo. Uviděla jsem asgardskou armádu a v čele s ní Odin, Thor a Loki. Poráželi obry jedna radost, ale stejně jich bylo dost. Začínala mě zmáhat únava ne že bych neměla výdrž, ale ne každý den jsem chodila trénovat na boj, Loki nechtěl abych něco takového uměla. Tak jsem musela chodit trénovat potají. Vypukla celkem velká bitva obří začali házet i divné zbraně něco ve smyslu nějakého portálu, který vás vcucl a nikdo neví kam (tahle zbraň je mnou vymyšlená neexistuje). Přidala jsem se k Thorovi a Loki si mě všiml. Nějak se dostal blíž ke mě. „Co tu děláš ?! Říkal jsem ti že máš zůstat v pokoji ! A jak to že umíš bojovat ?“ ušklýbla jsem se nad tím takže i když jde nám o život budeme se hádat. „Zůstala bych v pokoji kdyby mi tam nevtrh ledový obr, musela jsem utéct. A chodila jsem tajně trénovat kvůli takovým situacím“ pak už jsme nemluvili a věnovali se dál boji. Vedle Thora se objevila ta zbraň, o které jsem říkala stihla jsem ho odstrčit pryč, bohužel já takové štěstí neměla portál se otevřel a vtáhl mě dovnitř. Letěla jsem snad celým vesmírem a jediné co si pak pamatuju je černo černá tma.

              Pohled Lokiho:
Bojovali jsme dál když v tom jsem viděl jak Elen odstrčila Thora a vtáhla jí ta věc „Elen !“ zakřičel jsem a rozběhl se k ní, ale bylo už pozdě. Byla pryč. Zachránila Thora, ale přišel jsem o ni.



Další kapitola je na světě. Občas se objeví i pohled Lokiho
co na to říkáte ?
Jinak se omlouvám za chyby a za to že je kapitola kratší
506 slov

You are all I need (LOKI CZ FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat