O 4 roky později
„Henry nech toho !“ křičela jsem na něj, když utíkal po celém domě s hrncem na hlavě, pánvi a vařečkou v ruce, gumáky na nohách, s rukavicemi na rukách a pláštěnkou na sobě. „Ale no tak !“ všude kudy proběhl se stala pohroma. Najednou do domu vešel Steve a Henry se k němu rozběhl. „Ahoj tati “ sladce se na něj usmál. „Ahoj ty uličníku“ sundal mu hrnec a pohladil ho po vlasech. Došla jsem za nimi a on mi podal hrnec a Henry zbytek věcí. „Ahoj lásko“ přišel ke mě Steve a dal mi jeho sladký polibek, který jsem mu opětovala. „Ahoj“ usmála jsem se. „Tak jak to tu jde ?“ zeptal se. „Vidíš sám ne ?“ pousmála jsem se na něj vyčerpaně. „Henry ukliď to tu.“ „Ale “ bránil se. „Žádné, ale udělala sis tu bordel tak ho i uklidíš“ zamračil se na něj Steve a Henry jen přikývl a dal se do úklidu. Užasle jsem se na něj podívala „Miluju tě“ podívala jsem se ne něj a políbila ho. „Miluju tě“ odpověděl.
A ano stala se že mě agentka Shieldu. Už jsem byla na spoustu misí a můžu říct že úspěšně. Moje práce mě baví i když je nebezpečná.
Henryho jsem v devět večer uložila spát. Sice mu jsou čtyři brzo pět, ale je moc chytrý, vnímavý a na svůj věk mluví a rozumí věcem moc dobře. Je ale taky hodně citliví to má určitě po mě. Přečetla jsem mu pohádku a šla za Stevem do ložnice. Díval se na nějaký film s když si mě všiml usmál se. Přítulila jsem se k němu a políbila ho na ruku. Podíval se na mě a začal mě pomalu líbat. Z pomalého líbání se najednou stalo vášnivé a než jsem se nadála byli jsme bez oblečení.
15+
Steve byl nademnou, nejdřív mě líbal na rty a pak se přesunul na mé ňadro, jemně ho zkoul a já zasténala. Druhou rukou mi drtil bradavku na druhém ňadru, byl to tak dokonalý pocit. Pak se motýlími polibky posouval čím dál níž až k mému podbřišku. Vnikl do mě dvěma prsty a já slastně vzdychla. Prsty dráždil můj klitoris a pak vystřídal prsty za jazyk. Cítila jsem že se brzo udělám a tak toho nechal. Zmáčkla jsem mu zadek a přesunula se na jeho mužství. Zapumpovala jsem a jezdila rukou furt až mučivě pomalu nahoru a dolů. Pak jsem si ho musela dát pod sebe. Rozkrokem jsem se mu otřela o jeho nachytanou chloubu. Zasténal. Chytl mě za boky a chtěl mě na něj přirazit, ale hbytě jsem mu ruky dala pryč. Jazykem jsem olízla špičku a odezvou mi byl slastný sten. Vzala jsem si ho do pusy nejdřív půlku a pak celého. Střídala jsem pohyby ruky a pusy. Cítila jsem že se blíží k vrcholu tak jsem toho nechala. Znova jsem se o něj otřela a pomalu jsem na něj nasedala. Chytl mě za boky a přirazil mě na něj. Vzdychl. Začala jsem se pohybovat a jediné co bylo slyšet byly naše steny a vzdychy po celém pokoji. Po chvíli jsem se udělala a on taky ovšem to nebylo ještě u konce. Lehl si nademne a zajel do mě znovu. Přirážel čím dál tvrději a rychleji. Přehodil si mou nohu přes své rameno a zmáčkl mi zadeček „Steeeve“ zasténala jsem. Znova do mě pronikl a tak hluboko že jsem to nečekala. Zaklonila jsem hlavu a Steve mě začal líbat na uchu a zkousl mi ušní lalůček přitom nepřestával dělat své pohyby. Takhle jsme pokračovali ještě hodně dlouhou dobu. No byla to dlouhá noc.Ráno mě probudil otravný zvuk budíku. Dneska jdu do práce konečně. Políbila jsem spícího Steva na vlasy a šla jsem.
Po vydařeném dni jsem se vrátila domů kde bylo až moc ticho. „Haló ?“ nikdo se mi neozýval. Šla jsem do kuchyně kde na stole byli svíčky a růže uprostřed stolu. Navíc tu bylo nachystáno na večeři. Všude byla tma. Šla jsem do ložnice kde byli po celém pokoji rozneseny svíčky a plátky růží. Vypadalo to krásně. Pak mě někdo objal ze zadu. „Ahoj lásko“ políbil mě na líčko. „No ahoj“ zněla jsem moc překvapeně což jsem taky byla. „Co se tu děje ?“ „Chtěl jsem tě překvapit“ „To se ti teda povedlo“ otočila jsem se na něj a usmála se. „Kde je Henry ?“ „Nathasa ho hlídá“ chudák to bude mít teda srandu.
Steve mě táhl do kuchyně kde mi odsunul židli a dal před nás polívku. Celý večer jsme si povídali a moc jsem si to užila, ale pak se mi ke konci zdál celkem nervózní. „Elen víš že tě moc miluju a Henryho taky. Už od první chvíle jsem v tobě něco viděl. Nedokážu si představit že bys se mnou nebyla, jsi nejůžasnějších, nejodvážnější a nejkrásnější žena co jsem kdy poznal. Takže...“ klekl si na koleno a já si zakryla rukou ústa. „...Eleno Smith vezmeš si mě ?“ pousmál se na mě. Vytáhl nádherný prsten z modrým kamenem. Byla jsem v šoku nečekala jsem něco takového. Po dramatické pauze jsem konečně řekla. „Ano“ nasadil mi prsten a vášnivě mě políbil. „Miluju tě“ řekl. „Miluju tě“
Tak co na to říkáte ?
Omlouvám se za chyby
Nebojte Loki bude v další kapitole a že to bude něco
866 slov
ČTEŠ
You are all I need (LOKI CZ FF)
FanfictionPOZASTAVENO Láska je buď všechno nebo nic. Já měla všechno než mi to vzali. Elena a Loki se opravdu milují, avšak Odin chce pro Lokiho někoho lepšího, ženu, bohyni. To ale ještě nikdo netušil čeho je Elen schopná. Ocitla jsem se na neznámém místě a...