UPOZORNĚNÍ ! Čtvrtek a pátek nevyjdou kopytoli ani o víkendu, možná v neděli uvidím podle toho jak budu stíhat. Jedu totiž pryč. Moc se omlouvám a budu se vám to snažit vynahradit.
Ráno jsem se probudila a Steve nikde. Hledala jsem ho všude přeci jen bylo něco okolo sedmé což je celkem brzo. Šla jsem okolo pracovny kde se avengers scházeli kvůli naléhavým chvílím a uslyšela z ní hlasy. Chtěla jsem jít dál hledat když v tom jsem slyšela Stevuv hlas. Tak ano znovu jsem začala poslouchat. „Zjistili jsme že jdou po ní, bohužel důvod nám je neznámý“ pověděl Steve skupince avengers před ním. „Několik dní jsme se ty ledové obry snažili všude najít, ale jako by se po nich slehla zem....“ „Takže nevíme vlastně nic“ doplnila ho Nat. „Tak si to shrňme, ti ledoví obři něco co to je jdou po Elen, ale nemáme tušení proč“ při zmínce mého jména jsem ztuhla. Chtěla jsem vejít dovnitř ale něčí ruka mě zastavila. Vyděšeně jsem se na dotyčného podívala přeci jen ledový obří můžou být všude. Naštěstí to byl Loki pokynul mi hlavou že mám jít bokem sním a tak jsem také učinila.
Když jsem vešli do Lokiho ložnice kde jsem za celou dobu co s námi je nikdy nebyla začal mluvit. „ledový obři po tobě jdou kvůli toho že ví že jsi pro mě důležitá a oni se mě snaží najít a....“ nedostihl doříct protože jsem mu skočila do řeči. „Ne tak to není, jsou tu kvůli toho, protože mě Odin nesnáší, vždycky se mě chtěl zbavit a taky se mu to povedlo, ovšem nějak zjistil že žiju a chce to se mnou skončit definitivně. Nechtěl abych byla s tebou Loki, vždy mnou pohrdal ještě víc než tebou a proto na mě poslal jistou smrt. Spojil se s obry aby to nebylo tolik nápadné, nevím co jim za to slíbil, ale nelíbí se mi to“ Loki se na mě díval s údivem ve tváři. „Jak... ?“ zmohl se na slovo než jsem mu opět skočila do řeči. „Vzpomínám si Loki. Na všechno. Chtěla jsem ti to říct ale prostě jsi zmizel a tak nebyla ta možnost“
Loki ke mě přistoupil blíž a tím narušoval můj osobní prostor. „Úplně všechno ?“ v jeho očích se mihlo něco temného. „Ano úplně“ usmál se a udělal další krok, naše tváře byli od sebe sotva pět centimetrů. Pomalu se ke mě začal sklánět a já uhla. „Ovšem to na věci nic nemění“ narovnal se a znatelně jsem mohla vidět jak nasadil kamennou masku. „Loki...“ vydechla jsem po chvíli ticha mezi námi. „Miluju tě, ale miluju i ho a neumím jen tak lusknout prsty aby mé city k němu zmizely. Navíc ty jsi ženatý a já zasnoubená“ Lokiho tvář se změnila.
Pohled Lokiho:
Viděl jsem že je stále za co bojovat že jsem ji neztratil. „Jsem ženatý jen kvůli toho že to chtěl...Odin. Všechno co si řekla vlastně dává smysl.“ všechno to do sebe zapadá. Hned po Elenine zmizení jsem se z donucení oženil. Navíc já obry výjimečně nedovedl do Asgardu a jinak by se tam nedostali. Vztek se ve mě začínal hromadit nebýt Odina byl bych stále s Elenou. To ona by byla ta kterou bych si vzal a měl s ní děti sice už dítě máme ale i tak. Podíval jsem se na ni a ona mě pořád skenovala pohledem. „Musím jít“ řekl jsem nakonec. „Jdu s tebou “ odpověděla až moc odhodlaně. „Ne tam kam jdu nesmíš“ „A právě proto jdu. Nenechám tě jít na Asgard samotného navíc bych ráda pozdravila tvého "otce"“ ironicky se zasmála. „Vidíš a právě proto tě miluju“ ušklíbla se ale nic víc na to neřekla. Nebudu lhát když řeknu že mě to bolí že i když si pamatuje nechce být se mnou, ale já to změním. Ona se jednoho dne stane mou ženou.
Máme tu další kapitolu. Omlouvám se za chyby. Chápete to, už jednom týden a je to tu ! Nemůžu se dočkat 💚 víte co je za týden ?
661 slov
ČTEŠ
You are all I need (LOKI CZ FF)
FanfictionPOZASTAVENO Láska je buď všechno nebo nic. Já měla všechno než mi to vzali. Elena a Loki se opravdu milují, avšak Odin chce pro Lokiho někoho lepšího, ženu, bohyni. To ale ještě nikdo netušil čeho je Elen schopná. Ocitla jsem se na neznámém místě a...