Capitolul 2- Pentru ultima dată

632 32 0
                                    

Aveam de gând să plec la bunici și să stau acolo o perioada. Să încerc să îmi pun ordine în viață și în gânduri. Trebuia să o fac , trebuia de acum să mă gândesc la două persoane .

- Mason , mulțumesc pentru ajutor.

Ajunsesem în fața blocului și voiam să fiu singură.

- Pentru puțin. Te ajut să le duci sus.

- Nu, mă descurc, vreau doar să fiu singură. Am nevoie de liniște.

- Înțeleg, dar nu vreau să pățeșți ceva.

- Voi fi bine. Dacă e ceva te sun, bine?

- Da. Ai grijă de ține, te rog.

- Am . Mulțumesc încă o dată ,îl sărut pe obraz și cobor din mașină. Îmi iau lucrurile și urc în apartament.

Am de gând să îmi strâng niște lucruri și să plec de aici până la sfârșitul săptămânii. Ce mai aveam aici ?

Telefonul îmi sună când mă așez pe canapea. Mira.

Fir-ar. Uitasem să o pun în tema cu tot ce s-a întâmplat. Merita să știe. Îi dau un mesaj în care o invit la mine.

Îmi răspunde că nu e acasă acum dar pe seară o să ajungă și să mergem să luăm cina în oraș. Avea vești să îmi dea și vrea să ne bucurăm împreună.

Îi dau un mesaj scurt cu ok.

Deși nu aveam starea necesară nu o puteam refuza. Până la urmă avea ea vreun motiv pentru care mă scotea la cină.

Până seara încerc să strâng câte ceva prin câteva cutii ce le aveam prin dulap.

Mă îmbrac cu o pereche de blugi și o cămașă. Nu îmi era aminte să mă îmbrac cu ceva mai sexi. Așa era bine și comod. Mă încalț cu tenesii și aștept să îmi dea Mira mesaj că a ajuns în față blocului.

Telefonul bâzâie nervos și eu ies în grabă.

Mira mă aștepta afară.

Ne îmbrățișăm scurt și o luăm la pas pe jos.

- Deci, care sunt veștile pe care vrei să mi le dai , o întreb repejor.

- Încet Luna. Nu am ajuns nici la Restaurant iar chestia asta chiar vreau să ți-o zic cu un pahar de vin în față.

- Bine ,bine.

Ajungem repejor la restaurantul nostru preferat . Era aproape de casă, modern dar ce ne plăcea cel mai mult era muzica live.

După o zi încărcată ,dacă veneai aici te relaxai.

Ne așezăm și Mira comandă o sticlă de Sangria.

Ospătarul vine repede , ne cunoștea și ne servea destul de rapid.

- Doriți să comandați?

- Sigur, dar lasă ne să ne bucurăm de un pahar de vin mai întâi.

- Desigur,spune băiatul zâmbind.

- Acum îmi poți spune, Mira? Te rog, stau că pe jar...

- Bine ,bine...promite-mi că nu o să o iei razna.

- Promit.

- SCOTT M-A CERUT ÎN CĂSĂTORIE, AVEM NUNTĂ ÎN NOIEMBRIE.

Mi-a luat cam 15 secunde să procesez informația și să mă apuc să țip ca o isterică și să o iau în brațe.

Luna  Volumul 2 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum