Capitolul 19 - Tot ce a rămas nespus între noi- Luna

832 35 9
                                    

Am mers cu Matias acasă . Mason a trebuit să rămân la spital sub supraveghere.

Am mers în liniște cu mașină lu Andy.

Ajunși în față apartamentului lui Matias a trebuit să vorbesc cu detectivul.

- Hei ,Andy. Ascultă...

- Luna ești cea mai curajosa persoană pe care am cunoscut-o și indiferent de ce crezi tu despre ține. Cât despre moartea lui Lorenzo . o dată cu el s-a dus și cartelurile. Majoritatea au murit iar cei rămăși nu au mai vurt să riște pentru nimeni. Multă lume ava fi salvată din cauza ta. Ar trebui să fi mândră de ține. Ai înțeles , micuto.?

- Da... mă uităm în jos pentru că nu aveam curajul să îmi țîn capul sus.

mi-a ridicat bărbia și m-a privit în ochi.

- Pe curând , partenere.

Am zâmbit. Știa să îmi plăcea să îmi zică așa de când ne întâlnisem prima dată.

- Ai grijă de ține, bine ,? Îi zic și îi sărut obrazul.

Mă strânge în brațe și pleacă. Rămân cu Matias în față întrării. Nu aveam curajj să fac nici un pas înainte dar el m-a prins de mâna și totul a devenit mult mai ușor.

Nu îmi venea să cred că în sfârșit eram amândoi și că nimeni nu se va mai interpune între noi.

- Hai să mergem , mi a zis.

l-am urmat în liniște. Trebuia să vorbim toate lucrurile care rămăseseră nespuse între noi, și credeți-mă erau multe.

Am intrat în apartament iar imediat ce am pășit m-a ridicat în brațe și și-a lipit buzele de ale mele.

Ah, cât de dor îmi era de gustul luji, de mirosul lui, de tot ce ținea de el.

Mă sărută flamand de parcă totul dispăruse din jurul nostru și eu îi răspundeam la sărut.

Îl voiam. Îl dorisem tot timpul dar nu mi-a putut da frâu liber sentimentelor. Avusesem un plan , iar acum că răzbunarea mea era terminată îmi puteam elibera dorința .

Am început să îl dezbrac și el pe mine la fel.

Între noi nu mai era nici o barieră. Iar golul ce fusese odată se umplea cu iubire.

mi-a prins sănii în mâini și mii frământă cu poftă.

Am gemut sub atungerile lui.

Îi trag de betelia pantalonilor și îi dau jos. Iar el face la fel cu ai mei. Eram dezbrăcăți și al propriu și la figurat.

Era tare , mă dorea iar eu eram udă. Nu știu cât mai rezistăm fără să îl simt în mine așa că l-am tras în pat iar el m-a penetrat adânc.

La câtă dorința avea îmi dădeam seama că și lui îi fusese dor de mine la fel cum îmi fusese mie.

Actul s-a terminat mult mai rapid decât ne doream amândoi pentru că timpul care trecuse de când ne iubisem fusese îndelungat și plin de amăreala.

Acum era dulce , dulcea revedere.

Nimic nu mai conta. Eram împreună și de acum totul va fi mult mai ușor.

După două luni ...

- Luna ești gata ? toată lumea arde de nerăbdare să vadă mireasă, Mira întră grăbită în camera mea .

Era imbrata într-o rochie albastră închis. Era domnișoară mea de onoare.

După tot ce se întâmplase, în astea două luni încercasem să îmi pun totul în ordine iar lucrurile se așezau la loc lor.

Luna  Volumul 2 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum