Era vineri. Mâine era ziua cea mare și începeam să simt presiunea a toate.
Eram în vila lui Lorenzo. Primisem camera mea pentru că îi plăcea să fiu aproape de el.
Camera era frumos decorată, cu un pat king size pe mijloc, ferestre mari cu draperii aurii. Perețîi erau acoperiți cu tapet de culoarea aurului și platinei. Aveam o plasmă mare pe perete și baie proprie. Îmi plăcea aici, ce nu îmi plăcea erau oamenii din conac.
Da,da . ați ghicit. Săptămâna asta Catherine s-a mutat înapoi acasă. Motivul e șocant și totodată amuzant.
Se pare că nebună avea o aventură cu alt bărbat și că bebelușul nu era al lui Matias ci al respectivului.
În sinea mea eram în extaz că în sfârșit toată porcăria asta a lor se terminase și că cei doi nu aveau un copil împreună. Nu mă puteam bucură în schimb de el.
Indiferent de situație nu puteam fi cu el. Îl iubeam dar acum altceva era mai important și nu aveam de gând să îmi las sentimentele să mi se pună în cale. Nu acum când eram atât de aproape.
Mă ridic din pat și mă duc să îmi fac un dus. Trebuia să cobor la masă , lorenzo avea o regulă strictă despre mesele în familie.
Mă pregătesc și ies din camera. Pe hol dau de nimeni altă decât surioară mea.
- Bună dimineață ,sis. Ai dormit bine,o întreb amuzată :
- Ce te razi, proasto? Nu mă enerva că altfel o să îți arăt eu ție .
- Uuuu.. ce frică îmi e? Păcât că , vorbeșți urat, că altfel ți-aș fi zis să îl aduci și pe iubi asta al tău aici. Să trăim cu toțîi că o mare familie.
Au, am uitat. Nu ai cum , că ați divorțat. Se pare că duamna White nu și-a putut ține picioarele apropiate.,
Muream de ras, îmi plăcea să o enervez.
Mă întorc cu spatele să plec dar demență mă apucat de par și mă trăgea cât putea de tare. M-am răsucit și i am dat un pumn în nas. Blondă s-a clătinat și și-a dus mâna la față. Sângera și a început să țipe.
În următoarele clipe toată vila era lângă noi inclusiv Lorenzo și Miranda.
- Uite, ce i –a făcut fetei noastre,dragule. E un animal.
- Poftim? îi răspund spalacitei . Fiica dumitale m-a atacat , eu nu am făcut decât să mă apar.
- Halal apărare în față unei femei gravide. Eșți jalnică, tu nu te auzi? Catherine a mea nu ar face niciodată așa ceva.
- Cathrine a ta e o curvă și o nesimțită.
Miranda s-a întins să îmi dea o palmă peste față dar până să ajungă la mine ,tată a prins-o de încheietura.
- Ajunge. Catherine, du-te și te curată.
- Dar papa...
- Nici un dar, m-ai făcut destul de ras și dacă vrei să îți fie bine îți sugerez să nu mă mai calci pe nervi.
- Nu pot să cred că îi iei apărarea afurisitei ăsteia, Lorenzo, o aud pe Miranda care își susținea fiica.
- Miranda... atât i-a zis și cele două au dispărut în camera blondei.
Vino, mi hija. Mă trage de după gât și ne ducem în sala de mese unde luăm micul dejun discutând te miri ce.
De ceva vreme asta era mai cominicativ. Nu știu ce era cu el dar mie îmi convenea.