Ο Αλέξανδρος κάθισε στην πολυθρόνα στο καμαρίνι του. Μπορεί να μην φαινόταν αλλά σκεφτόταν συνεχώς τα νέα του πατέρα του. Η Ρωξάνη; Η παιδική του φίλη, αλλά και ο πρώτος του έρωτας είχε έρθει στην Ελλάδα; Το πρώτο που σκέφτηκε ήταν να μπει στο διαδίκτυο. Πάτησε τα νέα της ημέρας και είδε την εξής είδηση που είχε αναρτηθεί πριν από λίγες ώρες:
" Κατέφθασε στο αεροδρόμιο πριν από λίγα λεπτά η γνωστή γιατρός Ρωξάνη Μεταξοπούλου. Όπως είχε δηλώσει στις συνεντεύξεις της στην Γαλλία, γύρισε πίσω στην Ελλάδα για να πετύχει ίσως από τα δυσκολότερα χειρουργεία στα οποία έχει παρευρεθεί. Την ίδια στιγμή στο αεροδρόμιο έφτασε και ο γνωστός ηθοποιός Αλέξανδρος Αλεξίου, ο οποίος θα πρωταγωνιστήσει στην καινούργια σειρά του κ. Γεωργιάδη, Το τίμημα του πάθους. "
- Ώπα..Φτάσαμε μαζί; Εκείνη ήταν; Λες να ήταν εκείνη στο αεροδρόμιο; Αποκλείεται...Πρέπει με κάποιον τρόπο να βρω που είναι - ( είπε από μέσα του ο Άλεξ )
Ωστόσο η Ρωξάνη ήταν περήφανη και χαρούμενη που πέτυχε το χειρουργείο. Έπρεπε να ετοιμαστεί για το επόμενο που θα γινόταν σε 40 λεπτά. Άνοιξε την τηλεόραση και έβαλε να δει λίγες ειδήσεις.
" Καλά τα νέα φίλες και φίλοι αφού μόλις εχθές προσγειώθηκε η πτήση στην οποία βρισκόταν η γνωστή γιατρός Ρωξάνη Μεταξοπούλου. Όπως ανέφερε σε προηγούμενες συνεντεύξεις της, ήρθε στην Ελλάδα για σημαντικά χειρουργεία. Επίσης κατά την ίδια ώρα έφτασε και ο πασίγνωστος ηθοποιός Αλέξανδρος Αλεξίου, από την Ιταλία, για τα νέα γυρίσματα της καινούργιας σειράς που πρωταγωνιστεί "
Έμεινε σοκαρισμένη. - Είναι εδώ ο Αλέξανδρος; Μα πως; Είμασταν κιόλας την ίδια στιγμή στο αεροδρόμιο; Αδύνατον..-
Το σκεφτόταν για πάνω από 10 λεπτά. Ώσπου ξαφνικά την ειδοποίησαν να πάει στα επείγοντα. Σηκώθηκε γρήγορα από την καρέκλα της και έτρεξε προς το χειρουργείο.
Ρ: Σαμάνθα, ενημέρωσε με για τον ασθενή.
Σ: Χρήστος Αλεξίου, 58 ετών, ελαφρύ εγκεφαλικό.
Ρ: Τι είπες;
Σ: Τι είπα;
Ρ: Το όνομα..
Σ: Ναι. Χρήστος Αλεξίου. Ο πατέρας του γνωστού ηθοποιού.
Η Ρωξάνη σταμάτησε να μιλά και μπήκε μέσα στο δωμάτιο. Έλεγξε την κατάσταση και απέτησε να μεταφερθεί γρήγορα στο χειρουργείο. Βγαίνοντας από το δωμάτιο και προχωρώντας στον διάδρομο συνάντησε την Ελπίδα.
Ρ: Ετοιμάσου σε 15 λεπτά να μπεις στο 121 για χειρουργική επέμβαση.
Ε: Μα, είναι δικό σου χειρουργείο. Πώς θα μπω εγώ;
Ρ: Εντολή δική μου!Είναι ο πατέρας του Αλέξανδρου εδώ σε κρίσιμη κατάσταση. Θα τον αναλάβω και εγώ. Δε μπορώ να είμαι ταυτόχρονα σε δύο χειρουργεία.
Ε: Εντάξει εντάξει. Ότι πεις! Πάω να ετοιμαστώ.
Ρ: Ειδοποίησε την οικογένεια του κ.Αλεξίου. Γρήγορα...
YOU ARE READING
Φίλοι με εγγύηση
RomanceΑπό μικρά παιδιά μαζί. Στήριζαν ο ένας τον άλλον. Όταν όμως θα χαράξουν διαφορετικές πορείες για το μέλλον τους θα χωριστούν. Ξαφνικά θα βρεθούν ξανά μαζί έπειτα από 8 χρόνια, κάτι το οποίο ίσως να μην είναι καλό για την "φιλία" τους.