Κ.Λία: Πριν γεννηθείς εσύ Αλέξανδρε, ο μπαμπάς σου είχε δεσμό με μία, και την άφησε έγκυο. Ήταν η υπηρέτριά μας και με απατούσε μαζί της. Εγώ το ήξερα φυσικά. Μετά έμαθα πως την άφησε και έγκυο. Αποφάσισα να κάνω τα στραβά μάτια. Όταν γεννήθηκες τους έβλεπα τόσο ευτυχισμένους μαζί που περίσσευα. Ένιωθα πως ο πατέρας σου θα μου έλεγε να φύγω. Για αυτό εγώ πλήρωσα την μάνα σου και την απείλησα να φύγει. Έτσι και έκανε. Εσένα δεν σε πήρε όμως. Γιατί της το ζήτησα εγώ, αφού δεν μπορούσα να αποκτήσω παιδιά. Είπε στον πατέρα σου ότι υπάρχει άλλος και σηκώθηκε και έφυγε. Μετά από λίγο καιρό την δολοφόνησαν έμποροι ναρκωτικών.
Α: Μα, τι είναι αυτά που λες; Ψέματα...
Κ.Λία: Αυτή είναι η αλήθεια.
Α: Ωραία εμένα θες να με εκδικηθείς για την μάνα μου. Το καταλαβαίνω. Η Ρωξάνη τι σου φταίει;
Κ.Λία: Αχ, η Ρωξάνη...Η Ρωξάνη και η οικογένειά της... Εγώ όταν έμαθα πως ο πατέρας σου είχε γκόμενα, τι να έκανα; Την έπεσα στον πατέρα της Ρωξάνης. Χωρίς ανταπόκριση όμως. Ναι! Ερωτεύτηκα τον άντρα της κολλητής μου και τον κολλητό του άντρα μου. Τι να κάνω; Ο έρωτας δεν προειδοποιεί.. Ένιωσα τόση απόρριψη από αυτόν που δεν ήξερα τι να κάνω. Απελπίστηκα. Κατέληξα να είμαι ετοιμοθάνατη στο νοσοκομείο από χάπια.. Μετά από καιρό που γύρισα σπίτι, ήθελα και εγώ να τους κάνω έκπληξη. Να τα αφήσω όλα πίσω και να συνεχίσουμε κανονικά. Πιάνω τον πατέρα σου με την μάνα αυτής εδώ στο κρεβάτι μας. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες να σου πω τι έκαναν.
Ρ: Έχετε συνειδητοποιήσει τι λέτε;
Κ.Λία: Μην με διακόπτεις...Μετά από καιρό μπήκα σε σκέψεις. Σε πάρα πολλές. Πήγα στο νοσοκομείο που γεννηθήκατε και ζήτησα να κάνουν τεστ να επιβεβαιωθεί ότι ο καθένας είχε διαφορετικό πατέρα. Νόμιζα πως ο πατέρας σου είχε αφήσει έγκυο, δύο γυναίκες ταυτόχρονα και τα παιδιά γεννήθηκαν τις ίδιες ημερομηνίες. Νόμιζα ότι είσασταν αδέρφια. Ήμουν σε απόγνωση. Όμως ορίστε γιατί γίνεται αυτό. Γιατί μία νοσοκόμα μου το επιβεβαίωσε. Ότι είστε αδέρφια..
Α: Αποκλείεται. Είναι απίθανο. Ο πατέρας δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο. Φέρε τον εδώ τώρα.
Κ.Λία: Δεν μπορεί γλυκέ μου. Τον έχω αλλού.
Ρ: Εμείς τι σας φταίμε. Πείτε μου..Τα λάθη τα δικά σας δεν θα τα πληρώνουμε εμείς.
Κ.Λία: Έχεις δίκιο κούκλα μου, όμως τους χτυπάω εκεί που τους πονάει περισσότερο.
Και ξαφνικά ακούστηκαν θόρυβοι από έξω...Ήταν η αστυνομία μαζί με τους φίλους των παιδιών. Ο Πάτροκλος βούτηξε γρήγορα ένα όπλο και για να μην φύγουν οι άλλες τις ακινητοποίησε. Η αστυνομία μπήκε γρήγορα μέσα και τους συνέλαβε.
Π: Νομίζατε ότι θα σας άφηνα έτσι;
Μ: Εσύ. Εσύ φταις για όλα.
Ε: Πώς τόλμησες να το κάνεις αυτό;
Α: Αγάπη μου είσαι καλά;
Ρ: Καλά είμαι αγάπη μου... ( είπε και τον αγκάλιασε σφιχτά )
Κ: Παιδιά, είστε όλοι καλά;
Α: Ναι μια χαρά είμαστε.
Αστυνόμος: Πρέπει όλοι να μας ακολουθήσετε στο τμήμα.
Π: Ναι κύριε αστυνόμε..
Α: Συγγνώμη μήπως βρήκατε τον πατέρα μου;
Αστυνόμος: Ο πατέρας σας είναι καλά. Ακολουθήστε μας παρακαλώ.
Και πήγαν στο τμήμα. Κατήγγειλαν την Λία, την Μαρία, την Έλλη και αυτούς που κρύβοντας από πίσω τους για πολλά εγκλήματα. Απαγωγή, εμπόριο ναρκωτικών, τρεις δολοφονίες, εμπόριο λευκής σάρκας, μετακίνηση οργάνων...Ο καθένας έφαγε πάνω από 60 χρόνια στην φυλακή. Εξήγησαν στην αστυνομία τα πάντα. Εκεί ο Άλεξ συνάντησε και τον πατέρα του..
Α: Μπαμπά, είσαι καλά; Σε πείραξε;
Κ.Χρήστος: Καλά είμαι παιδί μου. Εσείς;
Α: Καλά καλά. Είναι αλήθεια αυτά που μου είπε; Ότι εγώ με την Ρωξάνη είμαστε αδέρφια;
Κ.Χρήστος; Τι σας είπε; Όχι φυσικά. Δεν είναι αλήθεια. Αυτό το επινόησε η ίδια.
STAI LEGGENDO
Φίλοι με εγγύηση
Storie d'amoreΑπό μικρά παιδιά μαζί. Στήριζαν ο ένας τον άλλον. Όταν όμως θα χαράξουν διαφορετικές πορείες για το μέλλον τους θα χωριστούν. Ξαφνικά θα βρεθούν ξανά μαζί έπειτα από 8 χρόνια, κάτι το οποίο ίσως να μην είναι καλό για την "φιλία" τους.