Κεφάλαιο 19

1 1 0
                                    

Μετά από 1 μήνα:

Όλα κυλούσαν βάσει σχεδίου. Μπορεί να μην φαινόταν προς τα έξω, αλλά όλοι τους ήταν πολύ προσεκτικοί με τις κινήσεις τους. Ο Πάτροκλος ενημέρωνε συνεχώς την Μαρία για τις εξελίξεις. Αλλά η πιο κρίσιμη στιγμή προετοιμαζόταν τώρα. Αφού είχαν μαζέψει τα απαραίτητα στοιχεία για να διαλύσουν την Μαρία , συνεχώς έψαχναν πληροφορίες για τον αρχηγό αλλά μάταια γιατί ήξερε και κρυβόταν πολύ καλά. Παρακολουθούσαν συζητήσεις μέσω μικροφώνων, αλλά υπήρξαν παντού εφέ ήχου και δεν μπορούσαν να αναγνωρίσουν την φωνή. Ο Άλεξ και με την Ρωξάνη είχαν δώσει σημάδια χωρισμού στον εξωτερικό κόσμο. Κάπου θα ερχόταν το τέλος....Ορίστε λοιπόν..

Στα γυρίσματα του Αλέξανδρου. Αφού βεβαιώθηκαν ότι αρκετοί τους κοιτούσαν και ιδιαίτερα η Έλλη, η Ρωξάνη σηκώνεται από την καρέκλα που καθόταν και αρχίζει...

Ρ: Έλα να μιλήσουμε λίγο.

Α: Έχω διάλειμμα τώρα. Θα μιλήσουμε στο σπίτι αν θες κάτι. 

Ρ: Σε εμένα δεν θα μιλάς έτσι. Σου είπα να έρθεις να μιλήσουμε.

Α: Μην μου υψώνεις την φωνή εμένα. 

Ρ: Μίλα μου καλύτερα, μην γίνει χαμός εδώ πέρα. 

Α: Έλα στο καμαρίνι. ( την αρπάζει με δύναμη από το χέρι )

Ρ: Με πονάς! Σταμάτα!

Α: Τελείωνε, έλα εδώ σου λέω! 

Ρ: Αρκετά! Δεν είμαι παιχνιδάκι σου. Τέλος!

Α: Καλή μου, ηρέμησε λίγο. Τι εννοείς τέλος; 

Ρ: Ότι καταλαβαίνεις. Τέλος. Χωρίζουμε! 

Α: Ρωξάνη...Κόψε τις βλακείες. 

Ρ: Μόλις τελειώσεις τα γυρίσματα πέρνα από το σπίτι να μαζέψεις τα πράγματά σου.  

Α: Ποια πράγματα λες μωρέ; Θα φύγω από το σπίτι μου; 

Ρ: Ωραία, αφού το πας έτσι, θα φύγω εγώ. 

Α: Να φύγεις θες; Φύγε...Αντίο. Καλό δρόμο. Να δούμε ποιον ηλίθιο θα βρεις. 

Ρ: Θα σου έλεγα τίποτα τώρα. Άντε από εδώ..

Ο καλύτερος στημένος καβγάς. Όλοι ήταν παρόν, ακόμα και η Έλλη η οποία ειδοποίησε αμέσως την Μαρία. Η Ρωξάνη έφυγε με "νεύρα" από τα γυρίσματα. Πήγε στο σπίτι μάζεψε τα πράγματά της και σύντομα πήγε και ο Πάτροκλος. Όλοι οι παπαράτσι τους τσάκωσαν μαζί. Αυτό έπρεπε να γίνει. Την συνόδευσε αρχικά σπίτι του και ύστερα έφυγαν από την πίσω πόρτα για να πάνε στην καλύβα και να σχεδιάσουν το επόμενο βήμα. Εντωμεταξύ, στα γυρίσματα, ο Άλεξ φαινόταν πολύ νευρικός και είχε για συμπαράσταση την Έλλη. Όταν τελείωσαν, την πήγε στο σπίτι της και ουψ....και άλλοι παπαράτσι τους τσάκωσαν και αυτούς. Μέχρι το βράδυ όλα τα πρωτοσέλιδα: 

" Τίτλοι χωρισμού για το αιώνιο ζευγάρι " , " Ο γνωστός ηθοποιός Αλεξίου, μακριά από την γιατρό " , " Αρχές χωρισμού για το ζευγάρι Αλεξίου. Αμέσως συνέχισαν και οι δύο την ζωή τους; "

Ότι ήθελαν να γίνει, το πέτυχαν. Συναντήθηκαν στην καλύβα όλοι μαζί για το επόμενο χτύπημα. Ο Αλέξανδρος μόλις συνάντησε την Ρωξάνη, την φίλησε, της έπιασε απαλά το χέρι και της ζήτησε συγγνώμη για το απότομο πιάσιμο προηγουμένως. Η Ρωξάνη του χαμογέλασε και του  απάντησε γλυκά πως δεν την πείραξε. Τέλος πάντων, συνέχισαν το σχέδιο. Και εικόνες από εδώ, και σημάδια από εκεί, και τηλεφωνήματα παντού. 

Φίλοι με εγγύησηDove le storie prendono vita. Scoprilo ora