Κεφάλαιο 15

1 1 0
                                    

Άρχισαν να συζητούν και να κάνουν πιο προσωπικές ερωτήσεις. 

Μ: Και για πες μας Πάτροκλε...πώς ήρθες εδώ στην Ελλάδα; 

Π: Έχω ταξιδέψει παντού. Πρόσφατα ήμουν στην Τουρκία και δέχτηκα μια πρόταση από Ελλάδα. Εκεί ήμουν για περίπου 2 χρόνια και είπα να αλλάξω λίγο μέρος.

Κ: Αααα μάλιστα! Έχεις πάει και στην...

Εκεί που θα τελείωνε η πρόταση, χτύπησε το κουδούνι.

Ε: Ωωω! Καλώς τα παιδιά!

Α: Γεια σας!

Ρ: Πώς είσαι Ελπίδα μου; Όλα καλά;

Ε: Μια χαρά αγάπες. Άντε περάστε μέσα, έχει έρθει και ο καλεσμένος σας.

Α: Ο Πάτροκλος; Ήρθε κιόλας; 

Ε: Έχει έρθει λίγη ώρα. 

Μπαίνουν μέσα στο σπίτι και βλέπουν τον Πάτροκλο να κάθεται στο σαλόνι και α συζητά με τα παιδιά.

Ρ: Γεια σας! Τι κάνετε παιδιά; 

Θ: Καλώς ήρθατε guys!

Α: Πάτροκλε φίλε; Τι κάνεις; 

Π: Γεια σας. Μια χαρά. Νομίζω πως ήρθα λίγο νωρίτερα. 

Ρ: Δεν πειράζει. Αγάπες θέλετε βοήθεια με το φαγητό;

Μ: Όχι κορίτσι. Όλα έτοιμα. 

Α: Πάντως σας ευχαριστώ πάρα πολύ για όλο αυτό.

Στ: Πας καλά; Τι είναι αυτά που λες; Χαρά μας. Μόλις γυρίσει σπίτι ο κύριος Χρήστος να δεις. 

Κ: Φυσικά. Εκεί θα κάνουμε ολόκληρο πάρτι με από όλα. 

Α: Ευχαριστώ πολύ ρε παιδιά..

Σα: Ελάτε να καθίσουμε στο τραπέζι. 

Κάθονται όλοι στο τραπέζι. Γεμάτο λιχουδιές και φαγητά. Πολυτέλεια παντού. Καθώς έτρωγαν συζητούσαν διάφορα και είχαν παρασύρει και τον Πάτροκλο. Μιλούσαν όλοι συνέχεια. Ο Πάτροκλος κοιτούσε διαρκώς την Ρωξάνη. Κανείς θα έλεγε πως ήταν ερωτευμένος μαζί της αφού όταν μίλαγε τα χείλια του έσταζαν μέλι. Ένιωθε αμήχανα και έτσι ρώτησε..

Π: Συγγνώμη, το μπάνιο; 

Ε: Πάνω είναι, δεύτερη πόρτα δεξιά για τους καλεσμένους.

Π: Πρώτη πόρτα, τι; 

Α: Άστο φίλε. Ρωξάνη μου πήγαινε δείξε του.

Ρ: Έλα Πάτροκλε.. 

Και εκεί καθώς προχωρούσαν και προχωρούσαν..

Π: Πότε φτάνουμε;

Ρ: Χαχαχα, εδώ είναι.

Π: Σαν λαβύρινθος μοιάζει αυτό το σπίτι; 

Ρ: Όχι μόνο αυτό. Όλον μας τα σπίτια μοιάζουν σαν λαβύρινθος. Έτσι είναι όταν δουλεύεις. 

Π: Εσείς φαίνεται όταν δουλεύετε  24 ώρες το εικοσιτετράωρο. 

Ρ: Χαχαχα, υπερβολές. Άντε τώρα, πηγαίνω κάτω. Μόλις τελειώσεις έλα.

Π: Εντάξει. 

Ο Πάτροκλος γεμάτος με αμηχανία, μπήκε στο μπάνιο και κοιτάχτηκε κατευθείαν στον καθρέφτη αρχίζοντας έναν μονόλογο. 

" Πας καλά; Όχι, όχι. Δεν γίνεται αυτό. Ξέχασέ το. Έχει σχέση. Σε λίγο καιρό θα παντρευτεί κιόλας. Είστε απλώς συνάδελφοι και φίλοι. Με τίποτα. Ωχ Θεέ μου! Ξέχασέ το επιτέλους. "

Έτσι είπε και βγήκε λίγο ταραγμένος από το μπάνιο. Πήγε γρήγορα κάτω.

Π: Παιδιά συγγνώμη πρέπει να φύγω. 

Ρ: Τι έγινε; 

Π: Κάτι στο νοσοκομείο. Πρέπει να πάω γρήγορα. Με συγχωρείτε.

Ρ: Θέλεις να έρθω; 

Π: Όχι όχι. Και πάλι συγγνώμη. 

Α: Φίλε δεν πειράζει. Θα τα πούμε. 

Π: Καληνύχτα παιδιά! Συγγνώμη. 

Ο Πάτροκλος έφυγε πολύ βιαστικά χωρίς να δώσει καν σταθερές εξηγήσεις. Δήθεν ότι έτυχε κάτι στο νοσοκομείο. Η χειρότερη δικαιολογία. Μόλις μπήκε στο αυτοκίνητο πήρε ένα τηλέφωνο.

Π: Δεν θα το κάνω, δεν με νοιάζει. Βρες άλλον αν θες. Κατά την γνώμη μου σταμάτησέ το τελείως. Δεν θα καταφέρεις τίποτα. Δεν πρόκειται να χωρίσουν ποτέ. 

~ : Σκάσε επιτέλους και μην μιλάς. Συνέχισε αλλιώς αύριο θα σε γνωρίζουν όχι ως Πάτροκλο αλλά με το κανονικό σου όνομα. 

Αυτή ήταν η συνομιλία. Σύντομη, γεμάτη μυστήριο και περιέργεια. 

Εντωμεταξύ στο σπίτι της Ελπίδας όλοι είχαν γεμίσει με περιέργεια. Τον έπαιρνε η Ρωξάνη τηλέφωνο και δεν απαντούσε. Υπέθεταν τι μπορούσε να έχει συμβεί.  

Φίλοι με εγγύησηDonde viven las historias. Descúbrelo ahora