Κεφάλαιο 17

1 1 0
                                    

Και όντως. Όπως τα είχαν σχεδιάσει, έτσι έγιναν...

ΑΝΑΔΡΟΜΗ:

Μετά από την κουβέντα τους, η Ρωξάνη πήρε τον γνωστό σε εμάς Πάτροκλο, και έφυγαν γρήγορα από το αεροδρόμιο. Πήγαν σε μια μικρή καλύβα πίσω από το παλιό της σπίτι, για να σιγουρευτούν πως κανένας δεν θα τους έβλεπε. Μετά κάλεσε τον Αλέξανδρο και του είπε να φέρει και όλη την παρέα μαζί. Η Ελπίδα, η Μαρίνα, η Σαμάνθα, ο Θάνος, ο Κάρολος και ο Στέφανος. Όλοι αυτοί θα συνέβαλαν στο σχέδιο. Έπρεπε να είναι στημένο σαν αληθινό. Ζήτησαν και την βοήθεια του Παύλου για κάτι πληροφορίες σχετικές με τους υπολογιστές. Έπρεπε να διαχειριστεί τις φήμες της Ρωξάνης και του Αλέξανδρου μετά τον δήθεν χωρισμό τους. Όλα πήγαιναν ρολόι. Οι ψεύτικοι τσακωμοί του ζευγαριού και στο τέλος η δημοσιοποίηση του χωρισμού τους. 

ΠΡΙΝ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΧΩΡΙΣΜΟ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ...

Α: Αγάπη μου, τι έγινε; Βλέπω βρήκες τον Πάτροκλο;

Ρ: Γλυκέ μου, περίμενε θα σας εξηγήσουμε σε όλους τι έχει γίνει. Πρώτα από όλα πρέπει να γνωρίσεις τον πραγματικό Πάτροκλο. Θα του πεις; 

Π(Ν): Αλέξανδρε...Εγώ ξέρεις είμαι....

Ρ: Άστο, θα του το πω εγώ. Είναι ο Νίκος, ο παλιός σου συμφοιτητής. Η αιτία του χωρισμού σου από την Μαρία.

Α: Τι; Αποκλείεται...Μα...

Ρ: Αλέξανδρε, μην μπούμε σε αυτή την λεπτομέρεια. Το θέμα είναι πώς βρέθηκε στην Ελλάδα και γιατί...

Μ: Μισό. Θέλεις να μας πεις ότι ίσως ήρθε με κάποιο σκοπό; 

Ρ: Όχι ίσως. Ήρθε με σκοπό να βρει εμένα και τον Άλεξ. 

Α: Εμάς; Για ποιο λόγο; 

Ρ: Αφήστε με να σας εξηγήσω. Στο τέλος οι ερωτήσεις. 

Ε: Εντάξει κοπέλα μου. Πες μας...

Ρ: Λοιπόν, μετά την άφιξη του Πάτροκλου στην Ελλάδα τον βρήκε η Μαρία. Του έταξε πολλά χρήματα για να μπει ανάμεσα σε εμένα και τον Αλέξανδρο. Να τον χωρίσω και να τα φτιάξω με τον Πάτροκλο με αποτέλεσμα ο Άλεξ να είναι μόνο του και να παρηγορηθεί από αυτήν. Στο τέλος θα με χώριζε ο Πάτροκλος για να μείνω μόνη μου..και να ζηλεύω εσάς. 

Κ: Πω πω πω...κόλλημα με έναν άντρα..

Μ: Σταμάτα βρε! 

Ρ: Ο Πάτροκλος όμως σταμάτησε γιατί δεν ήθελε να μας δει χωριστά, για αυτό έφυγε και από το πάρτι βιαστικά. 

Π(Ν): Γιατί δεν του λες την αλήθεια; ( ψιθυριστά )

Ρ: Τι να του πω; Ότι είσαι ερωτευμένος μαζί μου; Πας καλά; ( απάντησε γρήγορα )

Σ: Δηλαδή ο Πάτροκλος σταμάτησε επειδή δεν ήθελε να σας δει χωριστά; Αυτό δεν το πιστεύω. 

Θ: Όντως ακούγεται λίγο περίεργο. Δεν μπορούσε να το σκεφτεί από πριν; 

Ρ: Συγγνώμη, σε αυτό κολλήσατε; 

Π(Ν): Λοιπόν, η αλήθεια είναι πως....κατάλαβα ότι....

Α: Άντε θα μας πεθάνεις...!

Ρ: Πάτροκλε, δεν χρειάζεται, είναι περιττό. 

Π(Ν): Όχι πρέπει να το πω. Αλέξανδρε συγγνώμη αλλά  κατάλαβα στο πάρτι πως άρχισα να.... Βασικά μου άρεσε από πριν αλλά άρχισα να ερωτεύομαι την Ρωξάνη. 

Α: Συγγνώμη; Τι είπε αυτός; Τι λέει  ότι είναι; Ρε θες να παίξουμε τίποτα κλωτσομπούνια τώρα; 

Ρ: Άλεξ αγάπη μου, σε παρακαλώ. Το συζήτησα μαζί του. Δεν θα τον δω ποτέ φιλικά. Για εμένα είναι ένας φίλος. Τέλος!

Θ: Έλα Αλέξανδρε άφησέ το. Αφού ξέρεις την Ρωξάνη. Δεν θα κοίταζε άλλον. 

Α: Καλά καλά. Εμείς θα τα πούμε μετά Νικολάκη...

Π(Ν): Το θέμα είναι ότι δεν ξέρετε για ποιο λόγο πρέπει να γίνει αυτό. 

Μ: Τι; Έχουμε και άλλα; 

Π(Ν): Πρέπει να παίξουμε θέατρο, ότι όλα πηγαίνουν μια χαρά, όπως τα είχαμε σχεδιάσει με αυτήν, αλλιώς...

Σ: Αλλιώς τι ρε φίλε; 

Π(Ν): Ξέρει τα πάντα για εσάς τους δυο και εμένα και θα κάνει τα πάντα για να μας καταστρέψει, φορτώνοντάς μας έναν φόνο.

Ε: Φόνο; Τόσο πολύ οργιάζει η φαντασία σας; 

Ρ: Λοιπόν, ας μην συνεχίσουμε τις εξηγήσεις. Το θέμα είναι να καταλάβει ότι εγώ με τον Άλεξ θα χωρίσουμε και όλα θα γίνουν όπως τα είχε προγραμματίσει. Όμως θα κινηθούμε διαφορετικά στο τέλος και θα την ξεσκεπάσουμε. Από ότι ενημέρωσε ο Πάτροκλος, είχε βάλει αρχικά άλλον να εμφανιστεί σε εμάς, αλλά όταν τον είδε τον κλείδωσε κάπου ή πολύ πιθανά να το σκότωσε. 

Σ: Υπάρχουν τόσο κακοί άνθρωποι τελικά; 

Ε: Μόνο κακοί; Φίδι κολοβό είναι αυτή. 

Ρ: Θα της δείξουμε πως δεν πρέπει να τα βάζει με εμάς..

Φίλοι με εγγύησηWhere stories live. Discover now