Μετά από λίγη ώρα τα κορίτσια έφτασαν στο σπίτι της Ελπίδας. Η Ρωξάνη έμεινε άναυδη. Δεν μπορούσε να φανταστεί πώς τα είχε καταφέρει έτσι η φίλη της και είχε φτιάξει ένα σπίτι με τα όλα του. Βέβαια, φταίει ο άντρας της. Ο γνωστός σεφ σε ολόκληρη την επικράτεια, ο Χρήστος Ηλιάδης είχε ταξιδέψει σε όλο το κόσμο και είχε γίνει ακουστός από τις διάσημες σπεσιαλιτέ του.
Ρ: Τι είναι αυτό που βλέπουν τα ματάκια μου;
Ε: Τι έπαθες Ρωξάνη μου;
Ρ: Ελπίδα...Δεν ξέρω τι να πω... (και το τελείωσε εκεί)
Καθώς της έκανε ξενάγηση η Ελπίδα στο σπίτι, η Ρωξάνη της έλεγε για την καθημερινότητά της στην Γαλλία. Ξαφνικά άκουσαν θορύβους στην πίσω αυλή και πήγαν να δουν τι συνέβη.
Ε: Συγγνώμη, ποιος είστε; (ρώτησε έναν κύριο που είδε, ντυμένος με πρόχειρα ρούχα)
~ : Έχω ένα δέμα για την κυρία Ελπίδα Ηλιάδη.
Ε: Εγώ είμαι.
~ : Υπογράψτε εδώ παρακαλώ. (η Ελπίδα υπογράφει με απορία στα μάτια της)
Ε: Ευχαριστώ πολύ! Καλή συνέχεια.
Ρ: Τι να είναι αυτό;
Ε: Δεν ξέρω ας πάμε μέσα στο σπίτι να δούμε.
Το δέμα στο εξωτερικό του, στο όνομα του αποστολέα έγραφε το όνομα του άντρα της Ελπίδας. Με την απορία να έχει μείνει ακόμα στο πρόσωπό της, ανοίγει το δέμα και βλέπει έναν φάκελο με ένα γράμμα πάνω του. Το γράμμα αυτολεξεί, έγραφε:
" Ελπίδα μου, ξέρω ότι έχουμε καιρό να τα πούμε από κοντά μιας και βρίσκομαι στην Αμερική για το καινούργιο εστιατόριο που ετοιμάζω. Πήρα μια απόφαση αυτόν τον καιρό, που δεν είναι καθόλου ευχάριστη για κανέναν από τους δύο. Δεν νομίζω πως ο γάμος μας προχωρά. Συνέχεια λείπουμε και οι δυο. Βρισκόμαστε ελάχιστα. Πιστεύω πως το καλύτερο και για τους δύο είναι να προχωρήσουμε την ζωή μας. Ο καθένας στο πόστο του. Σε ερωτεύτηκα πολύ, το ομολογώ, όμως τα πράγματα έχουν γίνει πλέον δύσκολα. Η απόσταση συνήθως φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά. Εμάς μας έφερε στο αντίθετο άκρο. Υπέγραψε τα χαρτιά που σου έστειλα και ας συνεχίσει ο καθένας τον δρόμο του χωριστά. "
Τα δάκρυα από τα μάτια της Ελπίδας άρχισαν να κυλούν πάνω στο γράμμα. Ύστερα άνοιξε τον φάκελο και είδε την αίτηση διαζυγίου. Πάγωσε. Με δάκρυα στα μάτια κοίταξε την Ρωξάνη.
Ε: Για αυτόν τελικά ήμουν μόνο για τα περιοδικά και για καβάτζα.
Ρ: Μην το λες αυτό καλή μου. Είναι δύσκολοι οι καιροί. Δεν είστε ούτε το πρώτο αλλά ούτε και το τελευταίο ζευγάρι που χωρίζει.Χαλάρωσε. Ήταν πιστεύω λίγο αναμενόμενο.
Ε: Δίκιο έχεις. Μετά από τις φήμες που έβγαλαν με την άλλη τα περιοδικά το περίμενα και εγώ. Αλλά να μου το πει ξεκάθαρα. Να μην θέλει να δικαιολογήσει το κέρατο που μου έριξε με την απόσταση. Δεν είναι άντρας αυτός.
Ρ: Υπέγραψε αυτό το διαζύγιο. Να ξεφύγεις από αυτόν τον ψεύτη. Θα το κάνουμε παντού γνωστό. Να μην έχει το θάρρος να βγει από το σπίτι του.
Η Ελπίδα σκέφτηκε καλά την σύντομη συζήτησή της με την φιλενάδα της και υπέγραψε το χαρτί. Πήγαν και οι δύο να ξεκουραστούν, γιατί αύριο τους περίμενε δύσκολη μέρα στο νοσοκομείο.
Ο Αλέξανδρος είχε γυρίσει στο ξενοδοχείο που θα έμενε μέχρι να ανακαινιστεί το σπίτι του. Μπήκε μέσα, πέταξε το κινητό και τα κλειδιά του στο κρεβάτι και έκανε ένα μπάνιο. Ξάπλωσε γρήγορα , αφού αύριο ήταν η πρώτη μέρα του γυρίσματος.
ESTÁS LEYENDO
Φίλοι με εγγύηση
RomanceΑπό μικρά παιδιά μαζί. Στήριζαν ο ένας τον άλλον. Όταν όμως θα χαράξουν διαφορετικές πορείες για το μέλλον τους θα χωριστούν. Ξαφνικά θα βρεθούν ξανά μαζί έπειτα από 8 χρόνια, κάτι το οποίο ίσως να μην είναι καλό για την "φιλία" τους.