ΑΝΑΔΡΟΜΗ:
Οι πρωταγωνιστές μας είχαν μάθει για το εργοστάσιο ναρκωτικών που είχε η Μαρία και μετά από λίγο καιρό έκαναν ένα μεγάλο βήμα. Έστειλαν τρεις δικούς τους, να καταστρέψουν τις ουσίες και στο τέλος το έκαψαν. Η Μαρία έψαχνε να βρει ποιοι ήταν όμως ο νους της δεν είχε σκεφτεί ποιοι μπορούσαν να το είχαν καταστρώσει. Ακόμη, είχαν στείλει δήθεν την αστυνομία στο σπίτι της και έκαναν έλεγχο, όμως η Σαμάνθα, με τον Θάνο και τον Κάρολο μεταμφιεσμένοι σε αστυνομικοί, τρύπωσαν μικρόφωνα στα περισσότερα σημεία του σπιτιού της. Από τότε ήξεραν με ποιους συνομιλούσε, τι σκοπούς είχε και ποιοι την επισκέπτονταν. Είχαν στείλει απειλητικά μηνύματα μέσω παραγγελιοδόχων, όπως ο Στέφανος και η Μαρίνα. Την έπαιρναν τηλέφωνα και της έστελναν SMS για συναντήσεις, αλλά αυτή γινόταν συνεχώς έξαλλη και είχε βάλει τους πάντες να ψάχνουν τους ύποπτους. Μετά την ανακοίνωση του Παύλου για την μητέρα του Άλεξ, την κυρία Λία, βρήκαν την τοποθεσία του νέου της σπιτιού και τοποθέτησαν δικούς τους άντρες, δήθεν να την προσέχουν, όμως τους ενημέρωναν για τα πάντα. Και έτσι βρήκαν τον χώρο που κρατούσε όμηρο τον κύριο Χρήστο και το μέρος που είχε σκοτώσει τους άλλους.
Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΚΔΙΚΗΣΗΣ :
Κανονικά όλοι στις δουλειές τους. Δεν έπρεπε να καταλάβει κανένας τίποτα. Η συνάντηση εφόσον ήταν το απόγευμα είχαν ακόμα χρόνο. Το πρωί η Ρωξάνη, η Ελπίδα, η Σαμάνθα και ο Πάτροκλος στο νοσοκομείο. Έβαλαν προτεραιότητα τους ασθενείς τους αφού όλοι οι άλλοι κανόνιζαν τις τελευταίες λεπτομέρειες, έστω και στα γυρίσματα. Ο Αλέξανδρος προσπαθούσε να τους αποφεύγει για να μην καταλάβει κάτι η Έλλη, η οποία συνέχιζε να επιβεβαιώνει τις φήμες περί της σχέσης τους. Και η ώρα περνούσε τόσο αργά και βασανιστικά που όλο και περισσότερο άγχος κυβερνούσε τις ψυχές τους. Είχαν συμφωνήσει, πως ότι και να γίνει είναι ο ένας για τον άλλο.
Ε: Θέλεις να πάμε κάπου το βράδυ Άλεξ;
Α: Όχι, δεν μπορώ. Είμαι κουρασμένος. Προτιμώ να μείνω σπίτι.
Ε: Έλα βρε Άλεξ τώρα. Αφού αύριο έχουμε γυρίσματα το μεσημέρι. Θα ξεκουραστείς. Έτσι κι αλλιώς δεν θα αργήσουμε.
Α: Καλά καλά. Θα πάω να ετοιμαστώ και θα περάσω να σε πάρω από το σπίτι σου.
Ε: Ωραία. Τηλεφώνησέ μου για να βγω στον κεντρικό, μην μπαίνεις σε κόπο και τριγυρνάς σε στενά.
Α: Εντάξει, θα τα πούμε το βραδάκι..Τι ώρα;
Ε: Κατά τις 8.30 είναι καλά;
Α: Ναι μια χαρά. Θα μιλήσουμε.
STAI LEGGENDO
Φίλοι με εγγύηση
Storie d'amoreΑπό μικρά παιδιά μαζί. Στήριζαν ο ένας τον άλλον. Όταν όμως θα χαράξουν διαφορετικές πορείες για το μέλλον τους θα χωριστούν. Ξαφνικά θα βρεθούν ξανά μαζί έπειτα από 8 χρόνια, κάτι το οποίο ίσως να μην είναι καλό για την "φιλία" τους.