Η Ρωξάνη έφυγε με μια φίλη, την Ελπίδα, με την οποία σπούδασαν μαζί ιατρική στην Γαλλία αλλά αυτή γύρισε κατευθείαν στην Αθήνα λόγω υποχρεώσεων. Τώρα θα δουλεύουν στο ίδιο νοσοκομείο για λίγο.
Ε: Φίλη μου! Επιτέλους ήρθες! Περίμενα τόσο καιρό.
Ρ: Αχ επιτέλους γύρισα πίσω στην Ελλάδα. Μου έλειψες πολύ!
Ε: Άντε σταμάτα τώρα. Πάμε πρώτα σπίτι και θα μου τα πεις όλα!
Αυτές έφυγαν. Χαρούμενες που είδαν η μία την άλλη μετά από τόσο καιρό.
Αντιθέτως, ο Αλέξανδρος έφυγε από το αεροδρόμιο με απορίες πολλές. Τις άφησε όμως πίσω γιατί είχε μία σημαντική συνάντηση. Φτάνοντας έξω από το γραφείο του σεναριογράφου, χτυπάει το τηλέφωνό του.
Α: Παρακαλώ;
Π: Παιδί μου! Έμαθα ήρθες στην Ελλάδα! Όλα τα μέσα μιλούν για εσένα!
Α: Ήρθα πατέρα, ήρθα. Έχω μία πολύ σημαντική συνάντηση. Θα ξαναμιλήσουμε. Υπόσχομαι πριν φύγω να έρθω να σας δω.
Π: Γιέ μου, πρέπει να μάθεις κάτι ευχάριστο.
Α: Τι έγινε πατέρα;
Π: Η Ρωξάνη! Είναι και αυτή εδώ στην Ελλάδα! Όλο το διαδίκτυο μιλάει για αυτήν!
Ο Αλέξανδρος σαν να έχασε ξαφνικά την φωνή του. Δεν μπορούσε να πιστέψει ότι η παιδική του φίλη βρισκόταν ξανά εδώ.
Π: Γιέ μου; Με ακούς;
Α: Σε ακούω πατέρα. Πρέπει να κλείσω. Θα μιλήσουμε μετά. Αντίο.
Έκλεισε γρήγορα το κινητό του και για εκείνη την στιγμή του πέρασε απαρατήρητο. Μπήκε στο γραφείο του σεναριογράφου.
Σ: Ωωωω, τιμή μου να είστε εδώ κύριε Αλεξίου! Χαίρομαι και πάλι που θα συνεργαστούμε και εδώ στην Ελλάδα.
Α: Καλώς σας βρήκα κύριε Γεωργιάδη. Ελπίζω αυτή η συνεργασία να μας μείνει αξέχαστη και στους δύο.
Μετά από πολύ συζήτηση, έχοντας ακόμα στο μυαλό του ο Αλέξανδρος την είδηση του πατέρα του, γνώρισε τους συμπρωταγωνιστές του. Τον Κάρολο Δημητρίου, την Μελίνα Γαλάνη, τον Θάνο Αθανασιάδη και την Έλενα Αργυρίου. Οι κυριότεροι αυτοί ήταν. Ο Αλέξανδρος έβλεπε πως η Έλενα είχε πάρει το θάρρος και του μίλαγε συνεχώς, περισσότερο για την προσωπική του ζωή.
Ε: Και δεν μας λες Άλεξ, η κοπέλα σου που είναι;
Α: Δεν έχω κάποια σχέση. Αποφεύγω τις γυναίκες τον τελευταίο καιρό. Έχω επικεντρωθεί στην δουλειά μου.
Θ: Έλενα, μην πρήζεις τον Αλέξανδρο με τις ανόητες ερωτήσεις σου. Αλέξανδρε σου ζητώ συγγνώμη εκ μέρους της. Θα φταίει το ταξίδι.
Ε: Θάνο διακόπτεις μια πολύ σημαντική συζήτηση για την ζωή μου αλλά και για την ζωή του Άλεξ.
Μ: Έλενα! Σε ζητάει ο σεναριογράφος! Θέλει κάτι να συζητήσετε κάποια πράγματα σχετικά με το συμβόλαιο. Αλέξανδρε μην την παρεξηγείς. Όταν βλέπει ωραίο λουλούδι, πάει και κάθεται σαν μελισσούλα επάνω του.
Α: Δεν παρεξηγώ. Έχω συνηθίσει πλέον αυτού του είδους φλερτ.
Κ: Όντως η Έλενα αυτό κάνει. Εσύ Μελίνα μου;
Μ: Εγώ φίλε μου Κάρολε, εστιάζω στην δουλειά μου.
Θ: (ψιθυριστά στο αφτί του Άλεξ) Μην τους δίνεις σημασία. Είναι καψούρης μαζί της για αυτό τα λέει. Και σε αυτήν κάνει κλικ αλλά δεν το παραδέχεται.
Α: Κάτι κατάλαβα!
Σ: Αν δεν υπάρχουν απορίες φίλες και φίλοι, μπορείτε να αποχωρίσετε. Τα λέμε αύριο στο γύρισμα.
STAI LEGGENDO
Φίλοι με εγγύηση
Storie d'amoreΑπό μικρά παιδιά μαζί. Στήριζαν ο ένας τον άλλον. Όταν όμως θα χαράξουν διαφορετικές πορείες για το μέλλον τους θα χωριστούν. Ξαφνικά θα βρεθούν ξανά μαζί έπειτα από 8 χρόνια, κάτι το οποίο ίσως να μην είναι καλό για την "φιλία" τους.