Μετά από 4 μήνες:
Η ίδια κατάσταση επικρατούσε για τον κ.Χρήστο που ήταν ακόμα στο νοσοκομείο. Η Ρωξάνη έκανε τα πάντα στα χειρουργεία της και γέμιζε χαρά τους ασθενείς της. Ο Αλέξανδρος συνέχιζε τα γυρίσματα με περισσότερη χαρά, αφού η Έλενα είχε φύγει μετά από πολλούς τσακωμούς με τον σκηνοθέτη. Η Ελπίδα τα έφτιαξε με τον Θάνο, τον συμπρωταγωνιστή του Άλεξ με περίεργο τρόπο. Η Μαρίνα και ο Κάρολος, επιτέλους μαζί. Η κ.Λία η μητέρα του Αλέξανδρου είχε πάει στην Αμερική για κάτι δουλειές μαζί με την μητέρα της Ρωξάνης. Η Σαμάνθα είχε ένα φλερτ με τον Στέφανο, τον μικρότερο αδερφό του σκηνοθέτη.Τα δυο πιτσουνάκια μας μένουν μαζί στο σπίτι του Άλεξ. Μόνο που μερικές εμφανίσεις θα αλλάξουν τα δεδομένα για τους ερωτευμένους αυτούς νέους.
Απόγευμα Τρίτης:
Οι τέσσερις φίλες, Ρωξάνη- Ελπίδα- Σαμάνθα- Μαρίνα, καθόντουσαν ήσυχα και ανέμελα στο σπίτι της Ελπίδας. Τα αγόρια τους είχαν βγει έξω για να δουν ποδόσφαιρο.Κάποια στιγμή αρχίζει να χτυπά το τηλέφωνο της Ρωξάνης.
Ρ: Παρακαλώ;
~ : Ναι γεια σας, η κυρία Μεταξοπούλου;
Ρ: Ναι η ίδια. Εσείς ποιος είστε;
~ : Είμαι ο καινούργιος γιατρός του προσωπικού στο νοσοκομείο, Πάτροκλος Ντίνου. Μου έδωσαν το τηλέφωνό σας σε περίπτωση που σας χρειαστώ και γίνει κάτι έκτακτο στο νοσοκομείο.
Ρ: Χαίρω πολύ. Έγινε τίποτα;
Π: Σας τηλεφωνώ γιατί υπάρχει κάποια εξέλιξη με τον κύριο Αλεξίου. Αν δεν κάνω λάθος τον έχετε αναλάβει εσείς.
Ρ: Ναι είναι δικός μου ασθενής. Έπαθε κάτι;
Π: Καλύτερα να έρθετε από εδώ.
Η Ρωξάνη γεμάτη ανησυχία, μεταβιβάζει στα κορίτσια τα λόγια του Πάτροκλου. Όλες τους φεύγουν από το σπίτι με κατεύθυνση το νοσοκομείο. Όταν φτάνουν η Ρωξάνη πηγαίνει κατευθείαν στο δωμάτιο του κυρίου Χρήστου και τι να δει;
Χ: Ρωξάνη μου. Κοπελάρα μου! Μεγάλωσες, ομόρφυνες.
Ρ: Κύ...κύριε Χρήστο; Αχ Θεέ μου! Επιτέλους.Το περιμέναμε τόσο καιρό.
Χ: Αχ κορίτσι μου. Να σαι καλά. Εσύ με γιάτρεψες.
Ρ: Να ειδοποιήσω τον Αλέξανδρο;
Χ: Τον Αλέξανδρο; Τον γιο μου; Μιλάτε;
Ρ: Κύριε Χρήστο με τον Αλέξανδρο μένουμε μαζί. Είμαστε ζευγάρι.
Χ: Δεν το πιστεύω. Θεέ μου! Το καλύτερο κορίτσι πήρε!
Ρ: Με συγχωρείτε. Πάω να του τηλεφωνήσω. Κύριε Ντίνου, χορηγήστε του τα φάρμακά του. Δεν πρέπει να τα παραμελούμαι.
Π: Μάλιστα κυρία Μεταξοπούλου.
Η Ρωξάνη βγαίνει έξω από το δωμάτιο χαρούμενη και εξηγεί στα κορίτσια την κατάσταση. Τόσο καιρό την περίμεναν αυτή την ημέρα. Η Ρωξάνη τηλεφωνεί στον Άλεξ.
Ρ: Αλέξανδρε, πού είστε;
Α: Στο μαγαζί του Βασίλη είμαστε και βλέπουμε ποδόσφαιρο.
Ρ: Αααα μάλιστα. Άσε το ποδόσφαιρο και έλα γρήγορα στο νοσοκομείο.
Α: Γιατί, έγινε κάτι;
Ρ: Αγάπη μου, ο πατέρας σου..
Α: Έπαθε κάτι ο μπαμπάς;
Ρ: Όχι, αντιθέτως. Έχω καλά νέα. Ξύπνησε. Όλα φαίνονται μια χαρά.
Α: Τι; Αλήθεια μου λες; Κάνεις πλάκα; Έρχομαι έρχομαι..
Κλείνει το τηλέφωνο και σηκώνεται απότομα από την καρέκλα. Οι φίλοι του τον ρώτησαν τι έγινε και αυτός με ένα χαμόγελο στα αφτιά τους απάντησε πως ο πατέρας του ξύπνησε. Όλοι ενθουσιασμένοι φεύγουν γρήγορα για το νοσοκομείο. Όταν φτάνουν..
Α: Που είναι; Είναι καλά ο πατέρας μου;
Σ: Αλέξανδρε αντί να ρωτάς, πήγαινε μέσα στο δωμάτιο, σε περιμένει η Ρωξάνη.
Περπατάει, περπατάει και φτάνει στο δωμάτιο. Φάνηκε λίγο δισταγμένος, όμως ανοίγει την πόρτα...
STAI LEGGENDO
Φίλοι με εγγύηση
Storie d'amoreΑπό μικρά παιδιά μαζί. Στήριζαν ο ένας τον άλλον. Όταν όμως θα χαράξουν διαφορετικές πορείες για το μέλλον τους θα χωριστούν. Ξαφνικά θα βρεθούν ξανά μαζί έπειτα από 8 χρόνια, κάτι το οποίο ίσως να μην είναι καλό για την "φιλία" τους.