Το επόμενο πρωί ξυπνά η Ελπίδα, παίρνει πρωινό και φεύγει γρήγορα να πάει στην δουλειά. Έπρεπε να ελέγχει τακτικά τους ασθενείς της γιατί είχε αναλάβει σημαντικά και επικίνδυνα χειρουργεία. Καθώς φτάνει στο νοσοκομείο βλέπει τον Αλέξανδρο να γυρίζει από την καντίνα και να πηγαίνει προς το δωμάτιο του πατέρα του.
Ε: Καλημέρα κ.Αλεξίου. Τι κάνετε;
Α: Καλημέρα Ελπίδα μου. Το κύριε Αλεξίου δεν προορίζεται για φίλους. Καλά είμαι εσύ;
Ε: Μια χαρά! Από ευγένεια μόνο και μόνο.
Α: Για τις φίλες της κοπέλας μου παρακαλώ στον ενικό.
Ε: Ωωωω μάλιστα! Της κοπέλας σου;
Α: Πλέον ναι.
Ε: Λοιπόν άκου, επειδή δεν νομίζω να την δεις πολύ σήμερα, πήγαινε στο σπίτι. Ορίστε τα κλειδιά. Κάνε της έκπληξη. Τον πατέρα σου θα τον προσέχω εγώ.
Α: Αλήθεια θα το κάνεις αυτό για εμένα;
Ε: Για την Ρωξάνη το κάνω. Είναι η πρώτη φορά που στην προσωπική της ζωή την βλέπω χαρούμενη. Άντε τώρα. Μην πολυλογείς.
Α: Ευχαριστώ πολύ!
Ο Αλέξανδρος έφυγε γρήγορα από το νοσοκομείο και πήρε τον δρόμο για το σπίτι της Ελπίδας. Έκανε μία στάση σε ένα ανθοπωλείο για να πάρει λουλούδια για την Ρωξάνη και τυχαία συνάντησε την Έλενα.
Ε: Καλημέρα Αλέξανδρε. Σε βλέπω τριγυρνάς τα μαγαζιά και τα ανθοπωλεία. Μήπως μου ετοιμάζεις καμιά έκπληξη για το γύρισμα;
Α: Έλενα μην αρχίζεις. Έκπληξη ετοιμάζω στην κοπέλα μου. Να ξέρεις πως αν έχεις αυτή την προκλητική σου συμπεριφορά απέναντί μου για πολύ ακόμα, θα έχεις κάνει φτερά από το γύρισμα και θα σου κάνω και μήνυση. Οπότε μην παίζεις μαζί μου.
Η Έλενα για ακόμη μια φορά κατέβασε το βλέμμα και έφυγε. Ο Αλέξανδρος διάλεξε ένα μπουκέτο με κόκκινα τριαντάφυλλα και ένα αρκουδάκι και συνέχισε τον δρόμο του. Έφτασε στο σπίτι και έψαξε να βρει σε ποιο δωμάτιο ήταν η Ρωξάνη. Πήγε και είδε ότι κοιμόταν και την σκέπασε να μην κρυώνει. Κατέβηκε κάτω και άρχισε να φτιάχνει πρωινό. Μόνο για τα δυο τους. Τι ρομαντικό! Μετά από λίγη ώρα κατέβηκε η Ρωξάνη και είδε τον Αλέξανδρο με μαγειρική ποδιά να κρατάει σπάτουλα στα χέρια του και να προσπαθεί να σερβίρει μια ομελέτα.
Ρ: Αλέξανδρε; Τι κάνεις εδώ;
Α: Ωωω, καλημέρα αγάπη μου! Είπα να σου κάνω μια έκπληξη. Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο θα σου αρέσει αλλά τουλάχιστον προσπάθησα.
Ρ: Μάλιστα. Ωραία. Θα κάτσεις να φάμε μαζί τότε.
Α: Πήγαινε ντύσου και έλα να φάμε γρήγορα πριν κρυώσουν.
Η Ρωξάνη πήγε έκανε μπάνιο, περιποιήθηκε τον εαυτό της, ντύθηκε και κατέβηκε κάτω. Ο Αλέξανδρος είχε μείνει αμίλητος με ανοιχτό το στόμα και την κοιτούσε.
Ρ: Τι έγινε παιδί μου; Τι έπαθες;
Α: Από πάντα ήσουν τόσο εκθαμβωτική;
Ρ: Έλα βρε Αλέξανδρε, τι είναι αυτά που λες;
Α: Εντάξει, εντάξει. Σταμάτα να μιλάς και έλα να φάμε γιατί μετά θα έρθεις μαζί μου στο γύρισμα.
Ρ: Αλήθεια; Σίγουρα θες να με πάρεις μαζί; Πίστεψέ με δεν χρειάζεται. Θα πάω στο νοσοκομείο να δω πως είναι ο πατέρας σου.
Α: Δεν χρειάζεται. Θα πας το απόγευμα στην βάρδια σου. Τον πατέρα μου τον έχει αναλάβει η Ελπίδα. Μίλησα μαζί της το πρωί.
Ρ: Αααα μάλιστα. Μην μου πεις ότι αυτή σε έπεισε να τα κάνεις όλα αυτά;
Α: Όχιιιι, δική μου ιδέα ήταν. Αυτή μου έδωσε απλά κίνητρο.
Ρ: Μάλιστα...
Α: Άντε τρώγε τώρα. Πρέπει να πάμε στο γύρισμα.
YOU ARE READING
Φίλοι με εγγύηση
RomanceΑπό μικρά παιδιά μαζί. Στήριζαν ο ένας τον άλλον. Όταν όμως θα χαράξουν διαφορετικές πορείες για το μέλλον τους θα χωριστούν. Ξαφνικά θα βρεθούν ξανά μαζί έπειτα από 8 χρόνια, κάτι το οποίο ίσως να μην είναι καλό για την "φιλία" τους.