Όταν τελείωσε η συζήτηση των παιδιών, ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο του Πάτροκλου. Βλέπει πως ήταν η Μαρία. Όλοι ησυχάζουν και προσπαθούν να συντονιστούν για το τι θα πουν. Ο Πάτροκλος σηκώνει το τηλέφωνο..
Π(Ν): Παρακαλώ....
Μ: Βλέπω κράτησες ακόμα την σοβαρότητά σου. Δεν πιστεύω να μην τήρησες την υπόσχεσή μας;
Π(Ν): Παραλίγο να παρατήσω το σχέδιο. Τώρα είμαι αποφασισμένος να κάνω τα πάντα.
Μ: Μάλιστα..Που είσαι; Πρέπει να συναντηθούμε.
Π(Ν): Στο νοσοκομείο, είμαι στο γραφείο μου.
Μ: Θα έρθω από εκεί.
Π(Ν): Πας καλά; Είναι εδώ και ο Αλέξανδρος. Θα σε καταλάβει. Στις 8.30 τελειώνω. Θα βρεθούμε στο πάρκο πιο κάτω από το νοσοκομείο.
Μ: Με αποφεύγεις ή μου φαίνεται;
Π(Ν): Σου φαίνεται. Κλείσε τώρα και θα τα πούμε στο μέρος που σου είπα.
Μ: Καλά. Κανόνισε, μην σε καταλάβει κανένας. Να είσαι διακριτικός.
Π(Ν): Ότι πεις.
Με αυτή την συνομιλία κανονίστηκε το επόμενο χτύπημα. Τα είχαν όλα σχεδιάσει τέλεια έτσι ώστε να μην τους καταλάβει η Μαρία και κανένας από τους άντρες της. Όταν ήταν όλα έτοιμα έφυγαν ο καθένας για την δουλειά του. Σαν να μην γινόταν τίποτα. Συνέχισαν κανονικά.
Στις 8.20 ο Πάτροκλος έφυγε από το νοσοκομείο. Θα πήγαινε στην συνάντηση. Όλα ήταν έτοιμα για το πρώτο χτύπημα. Ο Πάτροκλος, κύριος πήγε στην ώρα του. Εκεί τον περίμενε η Μαρία ντυμένη στα μαύρα, περικυκλωμένη από άντρες.
Μ: Ελπίζω να έχεις κρατήσει τον λόγο σου. Δεν νομίζω να έχεις κάνει καμιά βλακεία γιατί θα την πληρώσει η ανιψιά σου.
Π: Σου είπα πως όλα πάνε βάσει σχεδίου. Την μικρή να μην την ανακατεύεις.
Μ: Αν τηρήσεις την συμφωνία μας, όλα θα πάνε καλά. Κανένας δεν θα πάθει τίποτα.
Π: Το σχέδιο θα παραμείνει το ίδιο;
Μ: Όχι, έχει αλλάξει. Θα σε βοηθήσει η Έλλη. Θα γίνει αρχικά η ερωμένη του Αλέξανδρου.
Π: Μα έτσι θα μας καταλάβουν. Πρέπει να κάνουμε σταθερά βήματα.
Μ: Την έχω ενημερώσει ήδη. Όλα θα πάνε τέλεια.
Π: Ναι, όπως πήγαν και με την Έλενα που έβαλες. Είδαμε τι έγινε τελικά.
Μ: Η Έλενα πήρε αυτό που της άξιζε. Στο τέλος όλοι θα πληρώσουν για αυτό που έκαναν.
Π: Μην λες άλλα τώρα. Θα μπερδέψω τα σχέδια.
Μ: Το σχέδιο είναι απλό. Εσύ με την Έλλη θα χωρίσετε το ζευγάρι. Μετά θα φας την περιουσία της Ρωξάνης και θα την αφήσεις μόνη. Η Έλλη θα κάνει το ίδιο με τον άλλον. Όμως θα εμφανιστώ εγώ, δήθεν να τον προστατέψω και θα γίνω η γυναίκα του. Στο τέλος θα τους φορτώσουμε τους φόνους και θα έχουν όλα τελειώσει.
Π: Τους φόνους; Ποιους φόνους;
Μ: Μέχρι στιγμής είναι δύο. Πρόσεξε μην γίνουν περισσότεροι. Φύγε τώρα. Θα είμαστε σε επικοινωνία. Η Έλλη θα εμφανιστεί αύριο στην δουλειά του Άλεξ. Κανόνισε την πορεία σου.
Π: Εμένα δεν θα με απειλείς. Νομίζεις πως θα με βλάψεις; Όλα σε εσένα θα γυρίσουν.
Μ: Σε εμένα δεν θα σηκώνεις ποτέ τον τόνο την φωνής σου. Κατάλαβες; Δεν είναι δικό μου σχέδιο. Δεν θα γινόταν έτσι.
Π: Να πεις τότε στο αφεντικό σου να σταματήσει να ονειροπολεί.
Μ: Φύγε από μπροστά μου και κανόνισε να πάνε όλα βάση σχεδίων...
YOU ARE READING
Φίλοι με εγγύηση
RomanceΑπό μικρά παιδιά μαζί. Στήριζαν ο ένας τον άλλον. Όταν όμως θα χαράξουν διαφορετικές πορείες για το μέλλον τους θα χωριστούν. Ξαφνικά θα βρεθούν ξανά μαζί έπειτα από 8 χρόνια, κάτι το οποίο ίσως να μην είναι καλό για την "φιλία" τους.