31 octombrie 1981
— Să știi că îmi fac griji... nu sunt sigură dacă asta e cea mai bună idee, șoptește o voce feminină, ținând în brațe un copil mic ce dormea.
Femeia cu vârsta de douăzeci și unu de ani privește în jurul ei, îngrijorată pentru o posibilă întoarcere a celui mai malefic vrăjitor de până atunci, ce a fost înfrânt numai pentru moment de către băiatul din brațele ei. Are o cicatrice în formă de fulger pe frunte, semn lăsat de blestemul necruțător ce trebuia să îi aducă sfârșitul.
Femeia se întoarce cu privirea către locul în care se află o alta de aceeași vârstă cu ea, șatenă cu ochii aproape negrii, ce ținea în brațe o fetiță. Avea în apropierea gâtului o pată ce semăna cu o coroană străpunsă de un fulger, tot primit în acea seară. Cei doi copii au încercat să se protejeze unul pe celălalt și, până la urmă, au supraviețuit.
— Cath, ești sigură că o funcționeze?
— Suntem, vrei să spui.
Vocea groasă, bărbătească, o întrerupe pe femeia îngrijorată deodată, privind către casa aproape distrusă a soților Potter. Nu era nimeni în siguranță, Devoratorii Morții ar fi putut să vină oricând după Harry, copilul lor, și după Lyra, fetița cuminte ce doarme în brațele lui Catherine Evans.
— Nu avem altă soluție, am încercat să găsim orice altă cale, iar asta e cea mai sigură.
Planul lor de acum e unul simplu. Aveau să despartă cei doi copii, ce au crescut împreună până acum, pentru a se asigura că vor fi amândoi în siguranță. Harry trebuie dus la Petunia, sora vitregă a lui Catherine și cea naturală a lui Lily, iar Lyra urmează să fie crescută de mama ei, departe de Lumea Vrăjitorească până vine momentul în care să se întoarcă.
Desigur, există riscul să fie dat peste cap de un anumit bătrân director, însă și-l asumă. Își asumă orice și modifică următoarele etape pentru binele lumii. Pentru binele lor și al celor mici.
— Încă nu înțeleg de ce nu vrei să îl iei pe Harry cu tine, Wings, spune un alt bărbat, brunet și la fel de îngrijorat ca femeia de dinainte.
— Lyra și Harry trebuie despărțiți pentru binele lor. Puterea ce stă în ea e mult prea mare, Harry are și el ceva-ul lui special. Gândește-te, ar putea face mai mult rău dacă nu învață să se controleze singuri.
— Dar... dar Lyra e numai pe jumătate vampir! N-ar trebui să aibă doar... doar jumătate din ce ai tu?
Și asta e adevărat. Catherine e Regina Vampirilor la ora actuală, cea mai puternică creatură cunoscută până acuma pe pământ... însă puterile ei s-au mărit, la fel și ale fiicei ei ce pare să îi moștenească mai mult sau mai puțin decât avea. Femeia vampir nu înțelege nici ea acest lucru, nu știe cum de e posibil asta, dar e conștientă că fetița ei poate deveni un pericol întocmai ca ea.
De aceea a hotărât ca, pe moment, băiatul să stea în siguranță la sora ei, chiar dacă nu îi convine. Până nu află ce e cu fata ei, riscă crearea unui uragan de necontrolat. Trage aer în piept, întorcându-și capul către al doilea bărbat ce e cu ei, aprobând amândoi din cap.
— Ar trebui, însă nu suntem nici noi siguri. Profețiile făcute au rolul lor, să nu mai zic de previziunile mele. Știu că Lyra și Harry vor fi o combinație explozivă dacă nu anticipăm asta. Și o facem.
Brunetul și femeia ce îl ține pe nepotul reginei aprobă din cap, apoi oftează amândoi. Nu e de joacă în acest moment, trebuie să fie foarte atenți ce vor face în continuare. Cărțile sunt făcute, depinde de ei cum le vor arunca pe masă.
— Care e următorul pas? întreabă brunetul, luând micuțul în brațe.
— Voi intra înapoi în casă, mă voi așeza lângă trupurile lui James și Lily și voi „adormi" cu cei doi copii în brațe. Hagrid va veni și-l va lua pe Harry ca să-l ducă la Petunia, eu îi voi urmări și voi juca în continuare.
— Apoi?
— Apoi voi aștepta ca restul de evenimente tragice să se întâmple și îmi voi înscena moartea. O voi lua pe Lyra și o voi crește la una dintre proprietățile părinților mei ca să nu fiu găsită. Sper să adun suficiente informații până va apărea Dumbledore și mă va ruga să predau la Hogwarts.
— Și dacă nu va fi suficient timp?
— Atunci o vom face fără ca el să realizeze ce se întâmplă. Vreau înfrângerea lui Tom, cât și căderea lui Dumbledore pentru pacea sufletelor noastre. Când va veni timpul, le voi spune celor doi copii care e soarta lor, de fapt și îi vom salva.
— Sau ne vor salva ei pe noi.
— Sau noi între noi, spune brunetul, privind în continuare împrejurimile. Dumbledore ne-a jucat pe degete până acum și nu a făcut nimic să oprească toate astea, noi doar îl vom face să creadă că a câștigat.
Cath înghite în sec. Planul lor e riscant, putea oricând să eșueze... însă făceau tot ce le stătea în putință ca să împiedice acea viziune pe care a avut-o în urmă cu mai bine de un an. A văzut distrugere și vieți pierdute, multe lacrimi și urlete de durere. Chiar și acum, se chinuie să rămână în picioare după atâtea ore în care a îndurat tortura Devoratorilor pentru a-și salva prietenii de cel mai mare dușman al lor.
Nu putea să nu simtă cum vinovăția se strecura în sufletul ei. Fără să își dea seama, a făcut o greșeală imensă, iar dacă nu ducea la bun sfârșit acest plan, avea să moară alături de cei cu care este implicată. E deja mult prea târziu ca să schimbe cumva evenimentele, ar exista consecințe prea urâte de ar deregla linia timpului. Nu vor risca din acest punct de vedere. Șatena își sărută fiica pe frunte, apoi își ia nepotul în brațe, făcând același lucru.
— Sper ca în viitor, când veți afla de toate astea, să nu ne urâți prea tare sau... sau măcar să ne lăsați să explicăm..., șoptește Cath printre buzele întredeschise.
Simte căldura unor buze pe fruntea ei înainte să se îndrepte către casa în care sora și cumnatul ei au murit, încercând să salveze două micuțe vieți nevinovate. Speră ca planul lor să fie dus la capăt, așa cum trebuie.
Însă, ceea ce nu știa, era că viața e atât de imprevizibilă și că un rău mai mare o pândea din umbră. Nimeni nu mai e în siguranță.
DECI, EFECTIV SUNT ATÂT DE ENTUZIASMATĂ. Prologul ăsta este scris astăzi, 26 decembrie 2021, când va fi postat nu știu, însă voi lăsa mesajul ăsta aici și după postare. Am atâtea idei pentru Lyra, însă trebuie să am grijă cum le pun cap la cap și le aranjez. Vă sfătuiesc să citiți întâi seria Catherine Evans pentru a știi unele lucruri și personaje de acolo fiindcă se vor regăsi aici. Să sperăm că o să iasă ceva frumos. Nu vă promit că o să fie seria liniștită XD.
Nox!
CITEȘTI
Legături Magice
FanfictionDupă Primul Război Vrăjitoresc, multe vieți însemnate s-au pierdut și multe lacrimi au fost vărsate. Într-o noapte blestemată, Catherine Evans aproape și-a pierdut fiica de un an, iar nepotul ei, Harry Potter, a rămas fără părinți... sau, așa se spu...