— Poate ar fi o idee bună să începem deja să trimitem niște bufnițe.
— Sau poate nu, încă nu știm câți sunt și nici...
— Fii serioasă, Minerva! Fata Zavalei aproape a fost omorâtă de un vânător, la fel și fiica mea!
— Tu ce spui, Cath?
Inspir adânc, apropiindu-mă de catedra lui Severus. Brunetul mă privește cu o sprânceană ridicată, așteptând un răspuns la întrebarea lui Minnie. Îmi răsfrâng mânecile de la rochie cât îmi mut greutatea de pe un picior pe altul. Situația e gravă, atât pot spune, fiindcă a făcut-o și pe Samantha să se îngrijoreze.
— Sunt de acord cu Severus. Trebuie să vorbim cu restul de creaturi magice, să le avertizăm și să fie atenți la orice dispariție misterioasă a vreunui seamăn de-al lor.
Mă întorc către Severus ce avea un zâmbet victorios pe buze, astfel că îi dau un cot în braț. Să nu și-o ia în cap că tocmai i-am dat dreptate. Ideea lui e cea mai logică de până acum, mai ales că așa trebuie să monitorizăm cumva activitatea vânătorilor și cât le va lua până vor ajunge aproape de Hogwarts. Îmi e mai mult de siguranța copiilor...nu vreau să pățească ceva doar pentru că n-am dat crezare cuvintelor unei sirene ce poate să vadă în viitor.
Nu știu dacă realizează ce poate să facă, însă darul ei e unul rar și știu că nu e prima dată când a văzut lucruri. E ținta perfectă pentru vânători.
— Cu vrăjitorii nu va fi nicio problemă, o să se împrăștie zvonurile și vor deveni precauți.
— Atunci nu ne rămâne decât să luăm fiecare regat în parte, spune Severus, desfăcând o hartă imensă a întregii Londre.
Numai că, pe harta asta sunt toate locurile în care putem găsi creaturi magice cu sânge nobil sau de lider.
— Bănuiesc că ai vorbit deja cu sirenele, nu? mă întreabă Minerva, uitându-se și ea.
— Mhm, deja au simțit că ceva nu e în regulă, așa că abia așteaptă să luptăm cot la cot.
— Deci una e gata... știi ceva de zâne? Vor să colaboreze?
— Am trimis un patronus actualei lor regine cu data și ora la care vreau să discutăm. Încă nu am primit un răspuns, Severus.
Brunetul aprobă încet din cap, mai aruncându-mi câte o privire din când în când, probabil să se asigure că sunt bine.
— Dar Maeștrii Umbrelor?
— În septembrie vine fiica celui care îi antrenează la ora actuală. Îmi va fi extrem de ușor să obțin o întâlnire cu el, spun cu siguranță în voce.
— Îmi place cum gândești, spune Severus cu un rânjet. Nimeni nu i-a mai văzut de când ultima bătălie cu vânătorii s-a terminat, iar asta e acum vreo trei sau patru secole. Dar cum de știi de fiica lui?
— Cineva a surprins-o cât își făcea magia și mi-a comunicat toate datele despre ea. E foarte talentată.
Îmi pocnesc degetele, privind în continuare harta, evitând un loc anume de pe ea. Îmi e extrem de greu să mă uit acolo... fără să izbucnesc în plâns.
— Dar haita de kitsunes? întreabă Minerva. Își schimbă locul aproape zilnic.
Inspir adânc. Da... aici e o problemă fiindcă sunt rapizi și cu greu obții o întâlnire cu lidera haitei.
— Tata avea o prietenă pe jumătate kitsune... dacă mai e în viață, poate reușește ea să facă ceva.
— E o idee bună. Acum... partea cea mai urâtă a poveștii. Demonii și îngerii, zice Severus arătând spre Regatul Infernului și Regatul Norilor. Cum îi convingem să coopereze?
— Nu cred că va fi nevoie, au mai făcut-o o dată în trecut din aceeași cauză.
Îmi încrucișez brațele peste piept. Mă îndoiesc că Lucifer s-a schimbat în ultimii patru sute de ani, dar ceea ce știu sigur e că îi pasă de oamenii lui de a făcut pace cu îngerii. Au fost foarte multe pierderi și pentru cele mai „pure" creaturi, dar mă gândesc că încă o dată nu va strica să luptăm de aceeași parte.
Adică, așa sper. Inspir adânc, întorcându-mă cu spatele la cei doi și plimbându-mă prin încăpere.
— Cath... eviți ceea ce cred? mă întreabă Minnie îngrijorată.
Clatin din cap, înghițind în sec.
— Trebuie să aflăm ce vor și vârcolacii, scumpo...
— Care vârcolaci, Minerva? Care? Fiindcă singurii rămași... sunt cei din haita lui Greyback, ridic puțin tonul, încercând apoi să mă calmez.
— Oh, haide, nu mai sunt doar ei, sunt sigură că...
— Minerva, toți ceilalți sunt morți! Aland nu mai e aici ca să ne sară în ajutor!
Mi se pune un nod în gât odată ce i-am pronunțat numele și îmi îmbrățișez talia. Nu plânge, nu plânge, nu plânge...
— Al nu ne mai poate ajuta... e mort... din cauza mea...
— A Samanthei, Catherine! exclamă Sev, făcându-mă să tresar cât se apropie de mine și mă ia de umeri. Încetează să crezi că ești vinovată pentru ceva făcut de demonul ăla.
— I-am avut sângele pe mâini! Am..., vocea mi se frânge cât mă uit în jos.
Lacrimile încep să mi se adune în ochi, iar suspinele încep să spargă liniștea camerei. Simt o pereche de brațe puternice cum mă trag la pieptul tare al brunetului. Au trecut ani de atunci... și parcă se simte ca ieri când am aflat de teribila moarte a Regelui Vârcolacilor.
Nu era decât un puștan de vârsta mea cu o soartă mai oribilă decât am avut-o eu. Aveam încredere în el mai mult decât aveam în mine... era fratele pe care nu l-am avut.
— DeNoir nu ar fi vrut să te vadă așa, Catherine. Nu a fost vreodată cel care să renunțe prea ușor...
Îmi trag nasul, ridicându-mi privirea către el.
— Da... dar nu e aici. El ar fi știut ce să facem...
Și, poate, nu mi-ar fi fost atât de greu în anii ăștia.
CITEȘTI
Legături Magice
FanfictionDupă Primul Război Vrăjitoresc, multe vieți însemnate s-au pierdut și multe lacrimi au fost vărsate. Într-o noapte blestemată, Catherine Evans aproape și-a pierdut fiica de un an, iar nepotul ei, Harry Potter, a rămas fără părinți... sau, așa se spu...