Arkadaşlar, merhaba. Geç gelen bölüm için üzgünüm. Bu sıralar ders çalışıyorum, çok zaman bulamıyorum. Şunu size duyurmak istiyorum. Bölüm 20 final olacak. :( Daha fazla uzatmanın bir anlamı yok diye düşünüyorum çünkü yazabilecek bir şey bulamıyorum artık, gittikçe saçmalaşmasını istemiyorum. Bu bölümde çok kötü bir şey olacak. Finale 3 bölüm kaldığı için olayları hızlandırayım dedim. İyi okumalar :)
Multimedia: NU'EST - Good Bye Bye
“Sevgilime ne yaptığını sanıyorsun sen adi herif!”
Arkamızda bulunan BTS şok içinde bağırdı. “SEVGİLİM Mİ?”
Ve ardından bütün idoller bir ağızdan “SEVGİLİM Mİ?” diye bağırdı. Şuan hayatımın en büyük hatasını yapmıştım. FARKLI ŞİRKETLERDEN OLAN idollerin yanında Luhan’ın sevgilim olduğunu söylemiştim. Ne kadar “Bu sırrı saklar mısınız?” diye yalvarırsam yalvarayım bizi düşürmek için mutlaka biri şirketine söyleyecekti. Sonra, çok büyük bir skandal ortaya çıkacaktı. Kısacası, işimiz bitmişti. Arkama döndüğümde düşüncelerimde haklı olduğumu anladım. En az 40 kişi buradaydı. YG’den gruplar, JYP’den gruplar… Ne ararsan vardı. Yine de denemekten zarar gelmezdi.
“Lütfen kimseye söylemeyin.” Dedim. Hiçbiri şoktan ağzını açamıyordu. Biraz geriye baktığımda kızları da gördüm. Bana sinirle ve şokla bakıyorlardı. Kızların da işini bitirmiştim. Aferin Yuri, helal.
Bu sırada SNSD anons edildi. Arkamda burnu kanayan Minho’ya ve yerdeki Luhan’a bakmadan geçip gittim. Kızların yanına geldiğimde tek kelime etmemişlerdi. Eğer SNSD’nin geleceğinin iyi olmasını istiyorsam gruptan ayrılmalıydım. 8 kişiyi batırmaya hakkım yoktu. Belki bu da son performansım olacaktı. Yuri, şuan o şom ağzını kırmak istiyorum. Ama kendi ağzımı kıramam. Bu yüzden bir adam tutup kırdırtmalıyım. Neyse, zaten Minho ve Luhan çıkışta kıracaklar. O yüzden problem yok. Eysh, cidden! Ne saçmalıyorum ben…
Hemen sahneye çıktık ve yerlerimizi aldık. Hayranların şuan bir şeyden haberi olmadıkları için sevinçle bağırıyorlardı. Performansı sergilemeye başladık. Şarkıyı söylerken tek düşündüğüm neler olacağıydı. Belki de şuan idoller beni şirketlerine ispiyonlamakla meşguldür. Bunları düşünürken biri arkamdan geçti ve sırtıma yumruğunu geçirdi! Kim olduğuna bakamazdım çünkü şuan performans sergiliyordum. Sonra birden benim söylemem gereken kısmın yıllar önce geçtiğini fark ettim. Kahretsin! Kendi kısmımı söylememişim!
Yuri, kafanı topla! Cidden! Rezillik üstüne rezillik! Ayrıca sırtıma geçiren kişinin Yoona olduğunu fark ettim. Zaten içerde kızları rezil etmiştim, bir burada etmediğim kalmıştı o da oldu. Dikkatimi tamamen performansa verdim. Başka bir hata yapmadan performansımız bitti ve selam verip sahneden indik. İçeri girdiğimizde millet garip görünüyordu. Kızlar girer girmez “Gelsene bir Yuri.” Dediler. Arkalarından gidecekken biri kolumdan tuttu ve hayvan gibi çekti. Minho’ydu bu.
“Bir konuşalım mı seninle, Yuri?” dedi sinirle. Minho’yla gitmem daha mantıklı olacaktı. Kızlar bana sinirli bir bakış attılar. Ne yapmalıyım? Eyssh. Minho’nun peşinden gittim. Kuytu köşe bir yere gittikten sonra omuzlarımı tutup sarsmaya başladı.
“MANYAK MISIN SEN YURİ? İŞİMİZ BİTTİ. AFERİN! BAĞIRMAN GEREKİYORDU ZATEN SEVGİLİM DİYE. AFERİN SANA!”
“Bağırma bana Minho! Salak gibi kavga eden sizdiniz, ağzımdan kaçtı!”
“Biz kavga etmedik ben onu dövdüm. NEYSE KONUMUZ BU DEĞİL. SİZ SAHNEYE ÇIKTIKTAN SONRA İDOLLER TELEFONLARINI ELİNE ALMIŞTI BİLE. YANİ ANLAYACAĞIN, SIÇTIĞIMIZIN RESMİDİR.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Fanboy
FanfictionAslında içime doğmuştu benim adımı söyleyeceğin. Fakat inanmak istemiyordum. Çünkü biz seninle yakın değildik. Yoona varken ben mi? Böyle bir şeyin olması imkansız gibiydi. Adımın ilk hecesini söylediğinde kalbim çıkacaktı sanki yerinden. Ama sen ba...