- Bölüm 4 -

717 38 12
                                    

Merhaba uzun bir bölümle karşınızdayım :) Bu hikayeyi yazmayı çok seviyorum çok eğlenceli. Zaten bölümü yazdıktan sonra bir bakıyorum uzun olmuş. Umarım beğenirsiniz iyi okumalar :)

BoA ve TVXQ da geldiğinde onları da tebrik ettik. Hemen soyunma odasına gittiler. Biz zaten hazırdık. Hepimiz aynı tişörtlerden giymiştik. SMTOWN konserleri bitişinde tüm idoller sahneye çıkacak ve gelenleri selamlayacaktı. Kısa süre içinde BoA ve TVXQ da giyinmiş bir şekilde yanımıza geldi. Koreografımız geldi ve hangi sırayla çıkacağımızı anlatmaya başladı.

"Evet Taeyeon - Baekhyun yan yana çıksın hadi acıdım zaten bir aya açıklarlar sizi.

Yoona - Luhan siz birlikte çıkın hayranlar sizi çok seviyor..."

Oha onlar birlikte mi çıkacaklar? Off, banane neyse ne! Yoona'ya baktım. Hemen gülümsemişti. Tam dayaklık bu kız.

"Kris - Jessica birlikte çıksın çok yakışıyorsunuz."

Kris pis pis sırıttı. Jessica da gülümsemişti. Sizi gidi çapkın bıdıklar sizi...

"Yuri sen de... Minhoyla git. Ya da dur sen Siwonla git en iyisi."

Peki dedim ve Siwon oppayla beşlik çaktık. Siwon oppa da en iyi kankalarımdan biridir. Minhoya gözüm takıldı. "Bunu da atlatırım be gülüm." Gibi bakıyordu. Kusura bakma Minho bu sefer Siwon. Siwon oppa da çok yakışıklı değil mi sizce de?

Off yine sapıttım kusura bakmayın. Luhan pek bir yüzü düşük duruyordu ne oldu Luhancığım beğememedin mi Siwon ve beni?

Herkesin sırası belirlendikten sonra fon müziği araya girdi ve herkes sırayla sahneye çıktı. Formalite gereği el ele tutuşmamız gerekiyordu yanımızdaki kişiyle. Siwon oppadan utanmıyordum çünkü biz onunla neler neler yapmıştık. Fesat anlamayın tabii. Romantik bir reklam filminde oynamıştık mesela. Bu yüzden birbirimize gülümseyerek el ele tutuştuk. Yoona ve Luhan'ın el ele tutuşacağı düşüncesi bir anda kalbime bir diken gibi saplandı. Bakın hançer gibi demiyorum. Çünkü beni derinden yaralamadı. Fakat kendimi kötü hissettiğimi itiraf edebilirim.

Yoona ve Luhan bizim tam arkamızdaydı. İnşallah Siwon ve beni görünce gerim gerim gerilmişsindir Luhan.

Birlikte çok güzel bir müzik eşliğinde yürüdükten sonra birbirimizi bıraktık ve herkes kendi kafasına göre takılmaya başladı. Luhan hemen yanımıza damladı tabii.

"Nabersiniz?" dedi Luhan.

"İyiyiz." Dedi Siwon 'sen hayırdır?' Tavırlarında. Tabii ki yanlış anlamayın sadece korumacı bir abi gibi davranmaya çalışıyor.

Minho da yanımıza damladı ve grup sohbeti yaptık. Birkaç dakika takıldıktan sonra Luhan "Yuri bir gelir misin?" dedi.

Kabul ettim ve birlikte yürümeye başladık.

"Ne istiyorsun yine Luhan?" dedim.

"Bir şey olmadı Yuri. Sadece dolaşmak istemiştim. Bizden bu kadar çok mu nefret ediyorsun!" dedi sinirle.

Böyle bir şey söylemesini hiç beklemiyordum. EXO beni sevmiş miydi ki ben onları sevecektim?

"Siz beni seviyor musunuz ki ben sizi seveyim Luhan!"

"O nasıl söz Yuri hepimiz seni çok seviyoruz. Gerçekten kör müsün? Benim senin üzerine nasıl titrediğimi göremiyor musun?"

"Sen... Ne demek istiyorsun anlayamıyorum."

"Ben seni seviyorum Yuri. EXO da seni seviyor. Lütfen böyle düşünme olur mu?" (Herkes ilk cümleyi okuyunca neeey oldu ama devamını okuyunca al işteee yaptı değil mi? Biliyorum gıcıklık olsun diye yaptım nihaha)

Gizli FanboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin