- Bölüm 7 -

640 41 9
                                    

Selam. Geçenki bölüm nasıldı? Bana göre güzeldi Luhan ve Yuri'nin arası biraz kaynaşıyor sanki. "Sanki" nedir ya günde iki kez öpüştüler daha ne olsun. Ama tabii daha 7. Bölümdeyiz her şey günlük güneşlik gitmeyecek. Neyse siz okuyun iyi okumalar :) Bu arada beklettiğim için üzgünüm. Bilgisayarı açamamıştım. Bu bölüm uzun oldu bence. Neyse sizi tutmayayım iyi okumalar VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN! :)

Multimedia: YulHan + [Video] MinYul - MinYul videosu Yuri ve Minhonun gelmiş geçmiş en tatlı videosu bence :D Hikayem YulHan ben MinYul paylaşıyorum. İroniye bak :D neyse hadi okuyun .. :D

"Başka ne poz yapalım ki?" diye sordum.

"Şunu yapalım bence." Dedi ve birden dudaklarıma yapıştı.

Oha. Bir saniye. Ne oluyor şuan fikri olan var mı? Luhan beni öpüyor mu cidden? Hem de öylesine. Hem de sürpriz bir şekilde. Tam hayallerimde-- Off ne saçmalıyorum ben pardon da? İznimi almadan beni öpemez! Yok öyle bir dünya! Bir dakika şuan 5 saniyedir öpülüyorum ve düşündüğüm şey bu mu? Bak 7 oldu.

Kendimi hızla çektim. Acaba şuan yüzüm hangi renktir? Kırmızı mı, mor mu, beyaz mı? Şuan kendi renginde olmadığına eminim de. Luhan'ın gözlerinin içine baktım. Evet cidden baktım. Şuan kendimi çok özgüvenli hissediyorum nedendir bilinmez.

"Lu-luhan?" diyebildim sadece. Sesim titriyordu. Bu korkunçtu! Tamam tatlıydı ama şuan titriyordum. Korkmuştum resmen!

"Ben... Ben özür dilerim."

Sanırım bir dakika daha burada kalamayacaktım. Resmen öpmüştü daha ne olsun? Hemen anahtarı üstünde olan evin kapısını açtım ve kendimi içeri attım. Depar atarcasına odama koştum. Kapıyı kapatıp kilitledim. Kafam yeni yeni yerine geliyor da... Oha cidden bu berbat bir şeydi! Luhan'ın beni öpmesi demek, benden hoşlanması demek miydi? Hey o kadar saf değilim anladım herhalde bir şeyler döndüğünü. Aslında bu iyi bir şey çünkü ben de ona çok boş değildim. Sevmiyordum! Ama ne bileyim bir etkileşim falan olabilirdi.

Ama diğer yönden bu berbattı! Üyelerden biri bu durumu öğrenirse... Sonra SM... En korkuncu HAYRANLAR! BaekYeon kendilerini açıklamaya düşünüyor. Ama ben açıklayamam. Bunu yapamam! Sonra onların yüzüne nasıl bakarım? Tamam SONE'larım beni destekler ama EXO-L'ler? Sonuçta EXO Kore'nin en yakışıklı grubu. Daha dün inkar ediyordum ya şimdi ne değişti ki? Her neyse sonuçta yakışıklılar. Birçok hayranları var. Onları üzmek istemiyorum. Daha kötüsü de, sasaengler SNSD'ye saldırırsa... Üyelerim... Oh hayır! Bu asla olmayacak! Luhan defteri kapanmıştır. Hem Taeyeon hem de ben mi? Resmen EXO avcısı diyecekler. Bunları düşünürken yatağın üstündeki telefonum titreşti. Uzanıp aldım. 8 yeni mesaj, Instagram'dan +99 bildirim. Mesajları açıp okudum.

MinHo: Hey Yuri ne yapıyorsun?

Kısa bir cevap yazıp diğer mesaja geçtim.

Siwon Oppa <3: Yuri, EXO size yemeğe gelmiş. Bir sorun çıkmadı öyle değil mi?

Yok oppa ya sadece Luhan'la öpüştük işte... Çok bir şey olmadı yani. Allah'ım kafayı yiyeceğim sanırım. Bir şeyler yazıp bu mesajı da geçiştirdim.

SMTOWN: Yarın SBS'de Inkigayo konseriniz olduğunu unutmayın. Saat 6'da şirkette olun.

Çok iç açıcı haberler verdiğin için sağol SM. Yarın Inkigayo var resmen. Aissh çok da çalışamadık ki? İnşallah hata falan yapmayız.

Geri kalan 5 mesaj Taeyang'dandı. "Oha ne alaka?" demeyin aslında biz çok iyi arkadaşlarız çaktırmasak da. Çaktırmamamızın nedeni farklı hatta düşman şirketlerde olmamız. Yine de çok çok iyi arkadaşız. Zaten ortaokulda aynı sınıftaydık.

Gizli FanboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin