- Bölüm 10 -

409 39 19
                                    

Evet bölüm zamanı! Arkadaşlar hikaye 1K olmuş hatta geçmiş. Çok teşekkürler ben bu kadar okunacağını hiç düşünmemiştim. 10 okunma 2 vote ile kalır sanıyordum. 1 votesi de ben olmak üzere :D Yani çok teşekkürler <3 Bu arada yeni bölüme geçmeden önce size bir şey sormak istiyorum. Ama dur ya. Ben en iyisi onu bölümden sonra duyuru olarak paylaşayım. Şimdi meraklandınız değil mi? En geç yarın size bir soru soracağım cevabını çok merak ediyorum. Çok heveslendiğim bir şey. Neyse buyrun bölüüüm!

Multimedia: Benim yapmış olduğum YulHan shopu :D (iğrenç oldu biliyorum .s)

Ve konuşmanın sonu. Hepimiz Seohyun’a gözümüzü dikmiş bakıyorduk.

“Yuri unni… Ihm şey… Luhan oppa beni akşam yemeğine davet etti.”

Şu an ne diyeceğimi bilemiyordum. Bu kadar çabuk muydu Luhan? Daha 10 dakika bile geçmedi lanet olası! Ama sinirlenmemem gerekiyordu değil mi? Sonuçta bunu başkan istiyordu. Biz de söylediğini yapmak zorundaydık.

“Tamam, ne yapayım yani?”

“Kızmadın değil mi unni?” Yavru köpek bakışları atması sinirimi bozuyordu. Anlamadığı şey, bu benim için önemli bir durumdu. Ama o ciddiye almıyordu.

“Niye kızayım? Ajusshi müziğin sesini biraz daha açar mısın?”

Bu lafımdan sonra herkes sustu, müzik konuştu. Hangi grup olduğunu bilmiyordum ama şarkı güzeldi. Yurda geldiğimizde arabadan indik.  Ağır adımlarla yurda ilerlerken kızlar aralarında konuşmaya başlamışlardı bile…

“Neden çağırmış seni Seo?”

“Bilmiyorum, akşam yemeği dedi.”

“Yanlışlıkla Yuri yerine seni aramış olmasın?” Bunu diyen kişi Yoona’ydı.

“Üff saçmalama konuşurken Seohyun dedi ona bakılırsa?”

“Tamam tamam giyecek elbisen var mı ki?”

“Vardır heralde hadi gelin elbise seçelim.”

Ve konuşmanın sonu. Hepsi benden önce yurda geldi ve kapıyı kapamadan içeri koştular. Sorumsuzluğa bakar mısın? Hep arkalarını ben topluyorum!

Kapıyı kapattım ve kendimi koltuğa attım. Telefonumu cebimden çıkarıp internete girdim. Şuan gündem Luhan & Yuri haberleriyle çalkalanıyordu. Aşağılara doğru inerken bir haber gördüm. “EXO Luhan & SNSD Yuri ilişkisinde son noktayı SM Ent. koydu.” Haberi açıp okumaya başladım.

“EXO Luhan ve SNSD Yuri ilişkisinin doğru olmadığı açıklandı. Bildiğiniz üzere birkaç saat önce bilinmeyen biri tarafından paylaşılan fotoğrafla beraber netizenler EXO Luhan ve SNSD Yuri’nin çıktığını öne sürmüştü. Fakat bu haberlerden 4 saat sonra cevap veren SM ilişkinin doğru olmadığını, ikilinin sadece sunbae - hoobae olduklarını açıkladı.”

Sinirle telefonu kapattım. Sunbae hoobae öyle mi? Aissh. Sanki oğlum yaşımda çocuk. Sadece bir yaş var aramızda. Neyse. Bunlar önemli değil. Önemli olanlar; 1) Bu resmi kim çekip sızdırdı? 2) Seohyun ve Luhan yemeğe çıkıyor!

Bir dakika ya… Luhan Seohyun ile yemeğe çıkıyorsa… Ben de Minho ile yemeğe çıkarım Allah Allah? Evet, bu harika bir fikirdi! Ayrıca SM bizi Minho’yla yakınlaştırmak istiyordu? Al sana yakınlaşma SM. Ayrıca Luhan da kapak olmuş olur. Ah yine çok zekiyim kahretsin.

Hatta Seohyun ile Luhan’ın gittiği restorana gideriz. Harika olur! Ama önce nereye gittiklerini öğrenmem gerekiyordu. Direk sorsam amacımı merak ederdi, bizi karşısında görünce de bilerek yaptığımı düşünürdü. Ben de kapısını dinlerdim o zaman! Şuan mantık fışkırtıyorum bir saniye.

Gizli FanboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin