- Bölüm 9 -

563 38 17
                                    

Selam yine phen. Bölümleri hemen yazmaya çalışıyorum umarım bekletmiyorumdur :D Geçen bölümü çok az kişi okumuş wattpad'in bildirim sorunu yüzünden ama olsun zaten bunun bildirimi gidince 8. bölümü okumayan arkadaşlar o bölüme dönüp okurlar :D oha cümleye bak. neyse yine saçma sapan bir muhabbete girmeden iyi okumalar diliyorum :)

Chorong gözümüzün önünde Google’a “Luhan Yuri” yazdı ve ilk çıkan haberi açıp telefonu bana verdi. Luhan yanıma geldi ve birlikte habere baktık.

“Girls’ Generation Yuri ve EXO Luhan çıkıyor mu?” başlıklı bir haberdi. Ve altındaki resimde bizim sarıldığımız görüntü vardı. Şirkette sarıldığımız görüntü…

“Bu nasıl olur!” diye bağırdım. Luhan da benim gibi bağırarak “İyi de şirketin kapısı içeriyi göstermiyordu!?” dedi.

“Manyak mısın Luhan zaten içerden çekilmiş. Baksana burası bizim şirket.”

Sonra düşünmeye başladık. Kim olabilirdi… Kim?

O sırada SBS görevlisi geldi ve reklam arasının bittiğini söyledi. Bu konuyu sonra konuşmak üzere erteledik ve EXO sahne arkasına gitti. Seohyun da çoktan giyinmiş bekliyordu. Canlı yayın başladı. Seohyun EXO’yla konuşuyordu. Hyoyeon yanıma oturdu ve “Şimdi neler olacak..?” dedi çekingen bir tavırla.

“Bilmiyorum Hyo… Umarım SM görmemiştir.”

Taeyeon lafa atlayarak “Biz daha yeni gördük SM bunun haberini 9827508345 saat önce almıştır. Kesin şirkete gittiğimizde haşlayacaklar bizi.”

“Ağzını hayra aç tövbe bismillah.” Dedi Sunny.

Sooyoung da lafa karışarak “Biz en iyisi kostümümüzü giyelim kızlar hazırlanmamız baya sürer çünkü saçımız baştan yapılacak. Bu konuları sonra konuşuruz.” Dedi. Yoona, ben, Soo ve Hyo birlikte giyinme odasına gidip üzerimizi değiştirdik. Çok havalı kıyafetlerdi. Sonra kuaförümüzün yanına gidip kendimizi ona teslim ettik. Saçımızı ve makyajımızı uzun sürmeden yaptı. Fakat en az 10 dakika geçmişti. O sırada kapıdan içeri Jessica geldi ve “Kızlar 15 dakika oldu EXO, Apink, BTS performanslarını bitirdi şimdi PSY ile Hyuna çıktı hadi artık gelin sıra size geliyor.” Dedi. Koştura koştura aşağı indik. Merdivenlerde Kai, Lay, Sehun ve Taemin’le karşılaştık. Onlar da koştura koştura yukarı çıkıyorlardı. Kıyafetlerini değiştirmek için. Salona indiğimizde herkes PSY ile Hyuna’yı konuşuyordu. Off başım şişmişti cidden! O sırada yanıma Minho geldi. “Yuri, haberleriniz çıkmış?” dedi.

Bir dakika ya… Minho? O olay sırasında sen de oradaydın hatta bana mesaj attın. Yoksa? Yok artık canım saçmalıyorum şuan, Minho yapar mı öyle bir şey? Yapmaz tabii ki de.

“O haberlerin yalan olduğunu biliyorsun değil mi Minho?”

“Tabii ki.”

Bu saçma sohbetten sonra BTS dibimizde bitti. BTS de maşallah yani ayrılmıyor peşimizden. Şu V’i kendime mi alsam ne yapsam maşallah nazar değmesin tü tü tü. Yakışıklılığın daniskası diye buna denir. BTS ile konuşurken erkekler gelmişti bile. Hepsi bize uygun giyinmişler. Oha Kai’a bak maşallah tövbe tövbe seksilik fışkırıyor şuan bir saniye. Bir de benim partnerim yani *-* Çok şanslıyım.

Erkeklerle sohbet ederken PSY ve Hyuna içeri geldi. Biz de koştura koştura sahne arkasına gittik. Bu sefer Luhan ve Seohyun ile konuşmayacaktık çünkü Special Stage yani bu. Konuşmaya gerek yoktu. Direk dans edip gidecektik. Luhan ve Seohyun bizi görünce iyi şanslar dedi. Ve o an harika bir şey yaptım. Kai’ın elini tuttum…

Ee napalım yani Luhan bey sen git Seo’nun elini tut ben niye tutamıyormuşum seksilik tanrısı (tövbe Allahım çok tövbe) Kai’ın elini? Noldu öyle kaldın? Bir kızarmalar geldi sanırım. Sana kırmızı çok yakışıyor ama dert etme boşver. Nihaha yaşasın kötülük. Kai’la el ele sahneye çıktık. Sonra elini bıraktım çünkü sadece Luhan’a gösteriş yapmak için tutmuştum. Şuan sahne kapkaranlık olduğu için hayranlar da görmemişti. Arkamızdaki büyük ekranda isimlerimiz görünmeye başladığında çığlık tufanı koptu. Kulaklığımı kulağıma iyice bastırdım müzik sesini duyabilmek için. Yerime geçip müziğin başlamasını bekledim. Önce sahne aydınlandı, sonra müzik başladı. Önce hiphop tarzı dans ediyorduk topluca. Sonra erkekler arkaya gitti. Sadece kızlar dans etmeye başladı. Bu sefer seksi dans ediyorduk. Bir süre sonra diğer kızlar da gitti ve sadece ben kaldım. Hemen ardından Kai geldi. Kai ile seksi dansımız başladı :D Neyse ayrıntıları anlatmayayım… Dans ederken hayranların çığlıkları kulağımı sağır etmişti. Kai ile dansımız bittikten sonra arka tarafa gittik ve bu sefer diğerleri tek tek çıkmaya başladı. Şuan Yoona ile Sehun dans ediyordu. Kai ile arkaya gittiğimizde Kai gülmeye başladı.

Gizli FanboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin