Öncelikle merhaba, ben Zeynep. İlk defa bir kore hikayesi yazıp paylaşacağım. Tabii amatör bir hikaye. Ani bir özgüven patlamasıyla paylaşıyorum, aslında paylaşmayacaktım. Çok okunmayacağını biliyorum fakat benim için önemli olan okuma sayısı değil benim kendi içimi dökebilmem. Tabii okuyup da beğenen insanlar varsa ne mutlu bana çok teşekkür ederim. Fakat dediğim gibi benim için önemli olan öncelikle kendimi memnun edebilmem. O halde başlayalım \(~^-^~)/
Mayıs 2014
Patlamış mısır dolu tabağı Sunny ile salona götürdük. Kızlar televizyonu çoktan açmışlardı. Kıkırdayarak televizyonu izliyorlardı.
“Ne izliyoruz bugün?” diye sordum heyecanla.
“EXO’nun röportajını.” Dedi Sooyoung. Gözlerimi devirdim. Niye EXO’ya bu kadar meraklılar anlayamıyorum. Tam bir fangirl gibiler. Çok saçma.
Sunny heyecanla yere oturdu. Koltuklar olduğu halde yere oturuyoruz. Böyle olması daha güzel aslında. Ben de kendime bir minder bulup üstüne oturdum. Televizyonu izlemeye başladık.
“Evet sayın seyirciler şuan genç kızların sevgilisi EXO ile birlikteyiz.”
“Haha sen öyle san” demek isterdim ama bizim kızlar bile televizyona öyle kapılmışlardı ki diyemedim. Cidden mi ama?
EXO meşhur selamlamalarını da yaptıktan sonra yerlerine oturdu. Sunucu konuşmaya başladı.
“Evet EXO programımıza katıldığınız için teşekkür ederiz öncelikle. Yeni albümünüz Overdose çok iyi tepkiler aldı. Bu konu hakkında bir şey söylemek ister misiniz?”
Suho sözü alıp konuştu. “Bu albüm için çok çalıştık. Emeklerimizin karşılığını aldığımızı düşünüyorum. Bizi destekleyen herkese teşekkürler.”
Sunucu “2014’ün en beğenilen albümü oldu sonuçta.” Dedi.
Ne?! Ne en beğenilen albümü ya! Ne saçmalıyor bu adam? Mr.Mr. varken bu albüm mü? Ya bizim çalışmalarımız Suho? Bizim çalışmalarımız mı? Kimin umrunda. Sesimizi çıkarmadan izlemeye devam ettik. Şuan bu odadaki kimse benim gibi düşünmüyordu. Hepsi izlemeye dalmışlardı.
“Evet… O halde sorulara geçelim.” Dedi sunucu. “Bu soruyu izleyicilerimizden Hee Sun sormuş. En sevdiğiniz idol kız grubu?”
Hepsi kendinden emin bir şekilde “SNSD Noonalarımız.” Dedi.
Başka kim olabilirdi ki zaten? Hepimiz kıkırdamaya başladık. Ben de dahil. Ne? İnsan böyle bir şey duyunca bir tuhaf hissediyor.
“O zaman hepiniz SNSD’den en sevdiğiniz üyeyi söyleyin. İki sebep ile birlikte.”
Seyirciler alkışlamaya ve ıslıklamaya başladı.
Hepimiz oturduğumuz yerde dikleştik. Beni kimsenin söylemeyeceğini biliyordum. Büyük ihtimal ya Yoona söylenirdi ya da Taeyeon. Fakat gereksiz yere heyecanlanmıştım.
Sehun: Taeyeon noona. Sesi harika ve çok iyi bir insan.
Baekhyun pis bakışlarını Sehun’a yolladı. Baekhyun ve Taeyeon çıkıyordu fakat SM bunu daha açıklamamıştı.
Xiumin: Taeyeon-sshi diyorum. Çok eğlenceli ve sesi olağanüstü.
Kris: Jessica. Çünkü benim tarzım.
Oooo Kris bey sen hayırdır? Hepimiz öksürük krizlerine girdik ve garip garip sesler çıkardık. Jessica “Hey kapayın çenenizi.” diyip Taeyeon’a yastık fırlattı. Susup televizyona döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Fanboy
FanfictionAslında içime doğmuştu benim adımı söyleyeceğin. Fakat inanmak istemiyordum. Çünkü biz seninle yakın değildik. Yoona varken ben mi? Böyle bir şeyin olması imkansız gibiydi. Adımın ilk hecesini söylediğinde kalbim çıkacaktı sanki yerinden. Ama sen ba...